هوشمند سازی ساختمان ارزان، رویا یا واقعیت؟

 

 

هوشمند سازی ساختمان ارزان یک پیشنهاد جذاب برای همه اقشار جامعه است. مزایای خانه هوشمند قطعا شما را برای استفاده از آن ترغیب می کند.

 

یکی از گزینه های جذابی که همه می توانند از آن بهره مند شوند، هوشمند سازی ساختمان ارزان است. هوشمند سازی ساختمان اغلب به عنوان یک قابلیت در خانه های لوکس شناخته می شود.

اما جذابیت و آسایشی که این تکنولوژی برای کاربران فراهم می کند، سبب شده همه افراد جامعه علاقه مند به استفاده از آن باشند. اما یک چالش بزرگ بر سر راه مصرف کنندگان قرار دارد.

هزینه گزاف هوشمندسازی ساختمان اغلب کاربران را از خانه هوشمند ناامید می کند. در این مقاله مطالبی را پیرامون هوشمند سازی ساختمان ارزان بیان خواهیم کرد.

منظور از هوشمند سازی چیست؟

در یک جمله می توان گفت منظور از هوشمندسازی ساختمان، کنترل تجهیزات الکتریکی به کمک موبایل است. در این خانه ها یک اپلیکیشن رابط کاربر با تجهیزات برقی خانه خواهد بود. خانه هوشمند امکانات متفاوتی را می تواند در اختیار کاربر بگذارد. از جمله امکانات قابل ارائه در یک حانه هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هوشمندسازی تجهیزات روشنایی
  • هوشمندسازی وسایل برقی
  • هوشمندسازی تجهیزات سرمایش و گرمایش
  • هوشمندسازی پرده برقی
  • هوشمندسازی درب نفررو و درب پارکینگ
  • کنترل تردد، کنترل دما و رطوبت
  • و

البته اگر به فکر هوشمند سازی ساختمان ارزان هستید، باید دور برخی از این امکانات خط بکشید. برخی از سیستم های هوشمند امکان توسعه در آینده را در اختیار کاربر می گذارند. توجه به این نکته در خرید تجهیزات می تواند خیال شما را از توسعه بعدی راحت کند.

سیستم های امنیتی   هوشمند سازی خانه     اسمارت سکیوریتی     شهر هوشمند

 

هوشمند سازی ساختمان ارزان

اکنون به این سوال پاسخ می دهیم که چگونه هزینه هوشمندسازی ساختمان را کاهش دهیم. برای کاهش هزینه و هوشمند سازی ساختمان باید برخی از امکانات را حذف کنیم. اگرچه نیاز کاربران اهمیت امکانات قابل ارائه را مشخص می کند، با این وجود اغلب هوشمندسازی روشنایی یکی از گزینه های جذاب برای کاربران است.

کاهش هزینه هوشمندسازی روشنایی

برای کاهش هزینه هوشمندسازی روشنایی می توان از کلید لمسی هوشمند وای فای استفاده کرد. مزیت کلیدهای وای فای در عدم نیاز به دستگاه مرکزی جهت اتصال به اینترنت است. این کلیدها به صورت مستقل به اینترنت متصل می شوند. با انتخاب این کلیدها اولین گام در زمینه کاهش هزینه هوشمند سازی ساختمان برداشته می شود.

 

راهکار دیگری که برای هوشمند سازی ساختمان ارزان دارید تجمیع سرخط های روشنایی است. به جای استفاده از دو کلید تک پل هوشمند می توانید از یک کلید دوپل هوشمند استفاده کنید. البته گاهی اوقات امکان تجمیع سرخط ها وجود ندارد. در واقع شرایط پروژه و امکان یا عدم امکان تغییر سیم کشی تعیین کننده این بخش از کاهش هزینه است.

هوشمند سازی ساختمان ارزان و پیوسته

شاید اصطلاح پیوستگی برای هوشمند سازی ساختمان کمی عجیب باشد. اما یکی از راه های هوشمند سازی ساختمان ارزان، پیوستگی در انجام این کار است. برای این منظور شما می توانید بخشی از خانه خود را هوشمند کنید.

سپس در آینده و با تامین بودجه می توانید سیستم هوشمند خود را توسعه دهید. توسعه پیوسته می تواند روی یکی از امکانات یا تمام امکانات باشد. به عنوان مثال روشنایی پذیرایی را هوشمند کنید و در آینده اتاق خواب ها را به این سیستم متصل کنید.

 

همچنین می توانید ابتدا سیستم روشنایی خود را هوشمند کنید. در آینده سایر امکانات خانه هوشمند را به آن اضافه کنید. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید، قابلیت توسعه پذیری سیستم است. در صورتی که سیستم شما قابلیت توسعه پذیری نداشته باشد، ناگزیر به استفاده از سیستم های دیگر هستید.

این موضوع علاوه بر افزایش هزینه ها، به دلیل استفاده از اپلیکیشن های متعدد تجربه کاربری خوشایندی برای شما ایجاد نمی کند. اگر قصد هوشمند سازی ساختمان ارزان را دارید با ما تماس بگیرید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

نکاتی برای نصب دوربین مداربسته در طلا فروشی

 

امنیت در صنف طلا فروشی بسیار حیاتی و مهم است و استفاده از دوربین مداربسته امری ضروری تلقی می گردد

در طلا فروشی ها به دلیل وجود طلا و جواهر آلات و وجه نقد ، تامین امنیت بسیار حائز اهمیت است

تامین امنیت طلافروشی با پوشش کامل همه نقاط میسر می گردد و باید توجه داشته باشید، هیچ نقطه کوری که خارج از دید دوربین باشد نباید وجود داشته باشد

 

در طلا فروشی کدام نقاط باید مورد پوشش دوربین مداربسته قرار گیرند ؟

?- ورودی های طلافروشی

?ویترین بیرونی طلا فروشی

?- گاو صندوق

?- محوطه داخل طلا فروشی

?- درب ورودی طلا فروشی

?- پیشخوان طلا فروشی

?- ترازو

 

دوربین مداربسته در طلا فروشی

بسیار مهم است و می تواند یار

و کمک کار خوبی باشد به نیروی

انتظامی برای کشف سرقت و

جلوگیری از سرقت و پشتیبان

بسیار مناسبی برای حفظ سرمایه

طلا فروشان عزیز است .

معرفی دوربین و نحوه نصب صحیح دوربین برای نقاط مهم

? برای بخش ورودی طلا فروشی ها که معمولا در بیرون از مغازه است دوربین های دام یا بولت با رزولوشن بالا و کیفیت خوب مناسب است

? برای قسمت ویترین ، شما حتما باید از دوربین هایی با کیفیت بالا و دارای سنسور  WDR سخت افزاری استفاده کنید. در نظر داشته باشید حتما از برند های خوب استفاده گردد، زیرا به دلیل استفاده از نور زرد طلا فروشی ها در صورتی که شما دوربین های با کیفیت بالا و یا  یا سنسور WDR  انتخاب نکرده باشید روی کیفیت و رنگ بندی آن تاثیر منفی  فراوانی خواهد داشت .

? تامین امنیت گاو صندوق اهمیت دارد برای این بحث حتما  از دوربین با کیفیت مناسب استفاده شود .

? برای محوطه داخل طلا فروشی می توان از دوربین مداربسته دام یا بولت با رزولوشن بالا استفاده کرد.  در صورتی که نور زیادی در محل وجود دارد از دوربین با قابلیت WDR استفاده شود . حتی المقدور زاویه دوربین ها برای نقاط مهم مانند کنار پیشخوان رو به رو باشد که چهره مشتری و ارباب رجوع مشخص باشد.  اگر از دوربین و DVR ، با قابلیت تشخیص چهره هم استفاده شود . می تواند نتیجه به مراتب بهتری داشته باشد .

? برای درب ورودی شما زاویه دوربین رو به رو باشد و دوربین مورد استفاده قابلیت Face Detection 

تشخیص چهره داشته باشد که کمک بسزایی برای تشخیص سارقین و اتفاقات احتمالی می تواند داشته باشد.

? برای پیشخوان طلا فروشی حتما از دوربین ، قابلیت WDR و لنز زوم استفاده شود به دلیل این که اجزا و چیز های کوچک هم دیده شود مانند انگشتر و جواهرات کوچک و حتی المقدور اگر بتوانید ماشین حساب و نحوه ی محاسبه را هم پوشش دهید فوق العاده است .

 

 

حتما بخوانید: بهترین شرایط برای استفده از دوربین های BOX

? برای پوشش دادن ترازو می توان از دوربین پین هول با رزولوشن بالا با قابلیت WDR استفاده کرد تا حتی اعداد روی آن و زون را مشخص کند و هم از اجزا داخل ترازو اگر توانستید این دو را تفکیک کنید و برای هر یک دوربین مجزا قرار دهیدیکی برای اعدادترازو

و یکی برای سینی ترازو

پس از نصب دوربین ها شما باید تنظیمات دستگاه را انجام دهید. توجه شود هیچ کدام از دوربین ها روی حالت حساس حرکت تنظیم نشوند و در صورتی که از دستگاه و دوربین های مداربسته ای استفاده می کنید که قابلیت های هوشمند دارند مانند تشخیص چهره و … تنظیمات مربوط مورد بررسی انجام شود. برای دزدگیر هم توجه می شود حتما از سنسور پدال پایی و سنسور های تشخیص شکستگی استفاده گردد

در کنار دزدگیر می توان از دستگاه مه ساز هم کمک گرفت.

دوربین مداربسته در طلا فروشی بسیار مهم است و می تواند یار و کمک کار خوبی باشد به نیروی انتظامی برای کشف سرقت و جلوگیری از سرقت و پشتیبان بسیار مناسبی برای حفظ سرمایه طلا فروشان عزیز است .

 

آیا دوربین مداربسته به تنهایی کافیست؟

? توصیه می شود دزدگیر هم نصب گردد زیرا دوربین مداربسته و دزدگیر مکمل یکدیگر هستند و دوربین مداربسته به تنهایی کارگشا نیست چرا که دوربین مداربسته اغلب بعد از اتفاق افتادن سرقت و برای مرور کردن و بررسی آن کاربرد دارد ولی در صورت نصب دزدگیر در لحظه اتفاق افتادن سرقت تا حدودی هیچ بازدارندگی هم وجود دارد ، البته در صورتی که دوربین مداربسته هم درست نصب شود امروزه دستگاه های DVR قابلیت هایی دارند که می توانند با اتصال به سنسور های تبعید شده و یا تنظیمات خاص کارهای شبیه دزدگیر هم انجام دهند و چنین بازدارندگی هم داشته باشند .

نتیجه گیری

در طلافروشی ها سیستم های حفاظتی مختلف نظیر دوربین مداربسته ، دزدگیر اماکن و دستگاه های مه ساز جهت بالا بردن سطح امنیت محل باید استفاده شود

? دستگاه دزدگیر اماکن برای پیشگیری از سرقت در زمان حضور و یا عدم حضور صاحب مغازه

? سیستم دوربین مداربسته جهت ثبت تصویری سرقت ها و زمان حضور و عدم حضور صاحب مغازه طلا فروشی

? دستگاه مه ساز جهت پیشگیری از سرقت های در زمان حضور صاحب مغازه و زورگیری های مسلحانه

همه سیستم های فوق مکمل یکدیگر بوده و باید جهت بالا بردن امنیت مالی و جانی در طلا فروشی ها نصب گردد

نکته مشترک همه سیستم های فوق می تواند کیفیت سیستم مورد استفاده باشد

با توجه به حساسیت شغل طلا فروشی توصیه می شود حتی از سیستم های با اصالت و برند های با کیفیت استفاده کنید .

 

https://harrislisa72.com/activity/p/389639/

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/332706

https://www.givemea.ninja/activity/p/109920/

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/715100/

کوچینگ چیست؟

کوچینگ به روش های مختلفی تعریف شده است. ماهیت مربیگری این است:

 

برای کمک به فرد برای تغییر در راهی که می خواهد و کمک به او برای رفتن به سمتی که می خواهد برود.

کوچینگ از یک فرد در هر سطحی حمایت می کند تا به آن چیزی که می خواهد تبدیل شود.

کوچینگ آگاهی را ایجاد می کند، انتخاب را توانمند می کند و منجر به تغییر می شود.این پتانسیل فرد را برای به حداکثر رساندن عملکرد خود باز می کند. کوچینگ به آنها کمک می کند که یاد بگیرند نه اینکه به آنها آموزش دهند.مربیگری به طور سنتی با ورزش همراه بوده است. هر ورزشکار برتر یک مربی دارد. سئو سایت اصفهان در چند سال اخیر، مربیگری در هر زمینه، در تجارت و در هر جنبه ای از زندگی و همچنین ورزش قابل استفاده شده است.در حال حاضر، این کاملا طبیعی است که کسی یک مربی را ببیند تا به او کمک کند تا به اهداف خود در زندگی و کار خود برسد.

 

کوچینگ یک مشارکت بین کوچ و مشتری است.

 

کوچ به مشتری کمک می کند تا به بهترین های شخصی خود دست یابد و نتایجی را که می خواهد در زندگی شخصی و حرفه ای خود به دست آورد. کوچینگ تضمین می کند که مشتری می تواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد، یاد بگیرد و به روشی که می خواهد توسعه یابد.مربی نباید در زمینه کاری مشتریان خود متخصص باشد.تشخیص کوچینگ از فعالیت های مشابه مفید است.

 

 

منتورینگ

 

منتورینگ زمانی است که یک همکار ارشد که داناتر و عاقل‌تر به نظر می‌رسد توصیه می‌کند و الگویی ارائه می‌دهد. منتورینگ شامل بحث های گسترده ای است که ممکن است محدود به زمینه کاری نباشد. یک مربی یک حامی با تجربه حرفه ای عالی در زمینه کاری مشتری خود است. هم مربیگری و هم کوچینگ عمدتاً به دستاوردهایی در حال و آینده مربوط می شود.

 

 

مشاوره

 

مشاوره کار با مشتری است که احساس ناراحتی می کند یا از زندگی خود ناراضی است. آنها به دنبال راهنمایی و مشاوره هستند. یک مشاور برای حل مشکل مشتری کار می کند.

 

 

درمان

 

درمان، کار با مراجعی است که به دنبال رهایی از علائم روانی یا فیزیکی است. مشتری خواهان شفای عاطفی و رهایی از دردهای روانی است. درمان با سلامت روان مراجع سروکار دارد. کوچینگ با رشد ذهنی مشتری سروکار دارد. انگیزه مراجع از ورود به درمان یا مشاوره معمولاً دور شدن از درد یا ناراحتی است، نه حرکت به سمت اهداف مورد نظر. کوچینگ اصلاحی نیست، مولد است. هر دو درمان و مشاوره بیشتر مستلزم درک و کار با تجربیات گذشته هستند تا مربیگری.

 

 

آموزش

 

آموزش فرآیند کسب مهارت ها یا توانایی های دانش از طریق مطالعه، تجربه یا تدریس است. مربی طبق تعریف، متخصص است و دوره آموزشی احتمالاً بر روی مهارت‌های خاصی برای نتایج فوری متمرکز می‌شود. همچنین احتمالاً آموزش یک به چند است نه یک به یک.

 

 

مشاوره

 

یک مشاور تخصص ارائه می دهد و مشکلات کسب و کار را حل می کند یا یک تجارت را به طور کلی توسعه می دهد. یک مشاور با کل سازمان یا بخش های خاص آن سروکار دارد و نه افراد درون آن. مشاوران فقط به طور غیر مستقیم بر افراد تأثیر می گذارند.

 

 

درس دادن

 

تدریس دانش را از معلم به دانش آموز منتقل می کند. معلم چیزی می داند که دانش آموز نمی داند. در مربیگری برعکس است. مشتری متخصص است و مشتری پاسخ ها را دارد، نه مربی.

مدل چرخه شایستگی یادگیری

یک مدل مفید برای یادگیری، چرخه شایستگی است، یک مدل چهار مرحله ای که می تواند به شما در شناسایی شایستگی های خود کمک کند:

 

بی کفایتی ناخودآگاه

 

شما نمی دانید که در مورد چیزی نمی دانید.

 

یک مثال خوب می تواند کودکی باشد که هرگز دوچرخه ندیده است یا نمی داند که زبانی غیر از زبان خودش وجود دارد.

 

بی کفایتی آگاهانه

 

متوجه شده اید که فاقد مهارت خاصی هستید.

 

یک مثال ممکن است کودکی باشد که کودکان دیگر را در حال دوچرخه سواری دیده است، یا شنیده است که شخصی به زبان دیگری صحبت می کند و بنابراین مایل به یادگیری است.

 

شایستگی آگاهانه

 

شما یاد گرفته اید که چگونه کاری را انجام دهید، اما هنوز برای انجام آن باید در مورد آن فکر کنید.

 

یک مثال می تواند کودکی باشد که می تواند دوچرخه سواری کند اما اگر تماشای جایی که می رود را متوقف کند زمین می خورد.

 

شایستگی ناخودآگاه

 

شما آنقدر خوب یاد گرفته اید که چگونه کاری را انجام دهید که به سختی به مغز شما متصل شده است.

 

دیگر لازم نیست به نحوه انجام آن فکر کنید، بلکه فقط آن را انجام دهید. در واقع، اگر خیلی سخت به آن فکر کنید، ممکن است نتوانید آن را انجام دهید.

 

مربیان باید مرحله ای را که یک فرد در آن قرار دارد شناسایی کنند تا از زبان مناسب برای کمک به او برای رفتن به مرحله بعدی استفاده کند. به هر حال، تلاش برای بهبود مهارت اگر ندانید که آن مهارت را ندارید، دشوار است.

 

تفاوت بین آموزش، مربیگری، راهنمایی و مشاوره

اگرچه آموزش، مربیگری، راهنمایی و مشاوره همگی دارای ویژگی‌ها و مهارت‌های کلیدی هستند، اما با این وجود کاملاً متفاوت هستند و آگاهی از تفاوت‌ها مهم است.

 

تدریس و آموزش

تدریس و آموزش شامل یک معلم متخصص است که دانش را به دانش آموزان خود منتقل می کند.اگرچه بهترین معلمان از تکنیک‌های مشارکتی و تعاملی مانند مربیگری استفاده می‌کنند، اما قطعاً عدم تعادل دانش وجود دارد و معلم به عنوان متخصص «پاسخ درست» را می‌داند.

 

 

 

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

 

 

 

 

مربیگری

کوچینگ شامل این باور است که فرد در درون خود پاسخی برای مشکلات خود دارد.

 

مربی یک متخصص موضوع نیست، بلکه بیشتر بر کمک به فرد برای باز کردن پتانسیل خود متمرکز است. تمرکز بسیار بر روی افراد و آنچه در درون سر آنهاست است. یک کوچ لزوماً یک فرد تعیین شده نیست: هر کسی می تواند رویکرد مربیگری را با دیگران، چه همتایان، چه زیردستان یا مافوق، اتخاذ کند.

 

 

بهترین تعریف بازاریابی وابسته

منبع: JustLearnWP.com

 

کسب درآمد از شراکت با یک شرکت تجارت الکترونیک در کلاس جهانی

 

بازدیدکنندگان را به BigCommerce معرفی کنید و 200? از اولین پرداخت ماهانه مشتری یا 1500 دلار به ازای هر مشتری سازمانی را دریافت کنید. امروز بپیوندید تا درآمد خود را با پلتفرم پیشرو تجارت الکترونیک افزایش دهید.

 

کمیسیون های پیشرو در صنعت

محتوای از پیش ساخته شده برای وب سایت شما

یک مدیر حساب اختصاصی که بر موفقیت شما متمرکز است

امروز ملحق شو

 

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟

از آنجایی که بازاریابی وابسته با توزیع مسئولیت‌های بازاریابی و ایجاد محصول بین طرف‌ها کار می‌کند، موفق می‌شود از توانایی‌های افراد مختلف برای استراتژی بازاریابی مؤثرتر استفاده کند و در عین حال سهمی از سود را برای مشارکت‌کنندگان فراهم کند. برای ساخت این اثر، سه طرف مختلف باید درگیر شوند:

 

فروشنده و سازندگان محصول.

وابسته یا تبلیغ کننده.

مصرف کننده.

بیایید به رابطه پیچیده این سه طرف بپردازیم تا از موفقیت بازاریابی وابسته اطمینان حاصل کنیم.

 

1. فروشنده و سازندگان محصول.

فروشنده، خواه یک کارآفرین انفرادی یا یک شرکت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول یا خرده‌فروشی است که محصولی برای عرضه به بازار دارد. این محصول می‌تواند یک شی فیزیکی، مانند کالاهای خانگی، یا خدماتی مانند آموزش آرایش باشد.

 

فروشنده که به نام برند نیز شناخته می‌شود، نیازی به مشارکت فعال در بازاریابی ندارد، اما ممکن است تبلیغ‌کننده باشد و از تقسیم درآمد مرتبط با بازاریابی وابسته سود ببرد.

 

به عنوان مثال، فروشنده می تواند یک تاجر تجارت الکترونیکی باشد که یک کسب و کار dropshipping را راه اندازی کرده و می خواهد با پرداخت هزینه به وب سایت های وابسته برای تبلیغ محصولات خود، به مخاطبان جدیدی دست یابد. یا فروشنده می تواند یک شرکت SaaS باشد که از شرکت های وابسته برای کمک به فروش نرم افزار بازاریابی آنها استفاده می کند.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

2. وابسته یا ناشر.

همچنین به عنوان ناشر شناخته می شود، شرکت وابسته می تواند یک فرد یا شرکتی باشد که محصول فروشنده را به شیوه ای جذاب برای مصرف کنندگان بالقوه بازاریابی می کند. به عبارت دیگر، شرکت وابسته، محصول را تبلیغ می کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که برای آنها ارزشمند یا مفید است و آنها را متقاعد کند که محصول را خریداری کنند. اگر مصرف کننده در نهایت محصول را بخرد، شرکت وابسته بخشی از درآمد حاصل را دریافت می کند.

 

شرکت‌های وابسته معمولاً مخاطبان بسیار خاصی دارند که برای آنها بازاریابی می‌کنند و عموماً به علایق آن مخاطبان پایبند هستند. این یک جایگاه مشخص یا نام تجاری شخصی ایجاد می کند که به شرکت وابسته کمک می کند تا مشتریانی را جذب کند که به احتمال زیاد در تبلیغات عمل می کنند.

3. مصرف کننده.

خواه مصرف کننده بداند یا نداند، آنها (و خریدهایشان) محرک های بازاریابی وابسته هستند. شرکت های وابسته این محصولات را با آنها در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها به اشتراک می گذارند.

 

هنگامی که مصرف کنندگان محصول را خریداری می کنند، فروشنده و شرکت وابسته در سود تقسیم می شوند. گاهی اوقات، شرکت وابسته تصمیم می گیرد با افشای اینکه در ازای فروش هایی که انجام می دهد، کمیسیون دریافت می کند، با مصرف کننده روبرو شود. در مواقع دیگر ممکن است مصرف کننده کاملاً از زیرساخت بازاریابی وابسته پشت خرید خود غافل باشد.

 

در هر صورت، آنها به ندرت برای محصول خریداری شده از طریق بازاریابی وابسته هزینه بیشتری پرداخت می کنند. سهم شرکت وابسته از سود در قیمت خرده فروشی لحاظ می شود. مصرف کننده فرآیند خرید را تکمیل می کند و محصول را به طور معمول دریافت می کند، بدون اینکه تحت تأثیر سیستم بازاریابی وابسته که در آن بخش مهمی است، وارد شود.

 

بازاریابان وابسته چگونه حقوق می گیرند؟

یک روش سریع و ارزان برای کسب درآمد بدون دردسر فروش واقعی یک محصول، بازاریابی وابسته برای کسانی که به دنبال افزایش درآمد آنلاین خود هستند، جذابیت غیرقابل انکاری دارد. اما چگونه یک شرکت وابسته پس از پیوند دادن فروشنده به مصرف کننده پول دریافت می کند؟

 

پاسخ می تواند پیچیده شود.

 

چگونه ماسک عسل بر روی صورت به پوست شما کمک می کند؟

 

 

عسل ماده شیرین و چسبنده ای است که زنبورها تولید و در کندو ذخیره می کنند.عسل در شکل طبیعی خود از طریق فعالیت آنزیم ها، مواد گیاهی و باکتری های زنده با هم ترکیب می شود تا یک عنصر قدرتمند با صدها کاربرد عملی ایجاد کند.

 

فرآیند منحصر به‌ فردی که عسل را ایجاد می‌کند، آن را به ویژه برای مصارف آرایشی، مانند پاک کردن آکنه، التیام زخم‌ها و صاف کردن رنگ پوست، ارزشمند می‌کند.

 

عسل خام و غیر پاستوریزه دارای بیشترین پتانسیل برای کاربرد موضعی روی پوست است. به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه عسل را می توان بر روی پوست صورت قرار داد و به پوست شما چه کمک هایی می کند.

 

فواید استفاده از عسل برای صورت

 

عسل خام سرشار از اجزای مفید برای پوست شما است، به خصوص اگر آکنه یا بیماری های پوستی خود ایمنی مانند اگزما یا پسوریازیس دارید. حتی رشد بیش از حد کاندیدا ممکن است با استفاده از عسل روی پوست شما کنترل شود.

 

عسل خام به تعادل باکتری های روی پوست شما کمک می کند، که آن را به یک محصول عالی برای درمان آکنه تبدیل می کند. عسل گشنیز نهاوند به عنوان یک محصول ضد آکنه مورد مطالعه قرار گرفته است و به طور قابل توجهی موثرتر از سایر محصولات محبوب است.

 

عسل روند بهبود سلول های پوست شما را سرعت می بخشد. اگر لکه‌ها یا شیوع اگزما دارید، عسل غیرپاستوریزه می‌تواند بهبود را تسریع کرده و التهاب را کاهش دهد. عسل مانوکا در التیام سریع زخم ها آنقدر موثر است که اکنون توسط پزشکان در محیط های بالینی استفاده می شود.

 

عسل خام همچنین یک لایه بردار طبیعی است، به این معنی که استفاده از آن روی صورت، پوست های خشک و کدر را از بین می برد و سلول های جدید پوست را در زیر آن آشکار می کند.

 

موارد استفاده از عسل برای صورت

 

استفاده از عسل روی صورت نسبتاً ساده است، اگرچه راه های مختلفی برای انجام آن وجود دارد.

 

عسل برای آکنه صورت، پسوریازیس و اگزما

 

عسل برای درمان بیماری‌های مزمن پوستی را می‌توان با خمیر یا با ماسک صورت که برای چند دقیقه روی پوست نگه می‌دارید مورد استفاده قرار داد.

 

مهم ترین نکته در مورد استفاده از عسل برای درمان این بیماری ها استفاده از عسل غیر پاستوریزه مانند عسل گشنیز نهاوند است.

 

بسیار مهم است که عسلی که استفاده می‌کنید همچنان حاوی باکتری‌های سالم باشد تا موثر واقع شود. این سیستم ایمنی بدن شما را فعال می کند و به بهبود التهاب و قرمزی کمک می کند و همچنین لک ها را التیام می بخشد.

 

یکی از راه‌های استفاده از عسل برای صورتتان این است که آن را با مواد دیگر مخلوط کنید تا یک  ماسک صورت تسکین دهنده ایجاد کنید. قبل از انجام این کار،تست عسل و سایر مواد تشکیل دهنده را انجام دهید تا مطمئن شوید که واکنش آلرژیک ندارید.

 

مخلوطی از عسل خام و دارچین یک ترکیب آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی قوی است

 

سه قسمت عسل و یک قسمت دارچین تازه آسیاب شده یا خالص (دارچین واقعی) را مخلوط کرده و مخلوط را با استفاده از مایکروویو کمی گرم کنید. روی پوست خود بمالید و بگذارید این ترکیب به مدت 8 تا 10 دقیقه بماند. با آب گرم کاملاً بشویید و پوست خود را خشک کنید. اگر به دارچین حساسیت دارید از آن استفاده نکنید.

 

عسل برای روشن کننده و روشن کننده پوست

 

محققان ارتباط مستقیمی بین استفاده از عسل روی صورت و روشن کردن لکه های تیره یافته اند.

 

 از آنجایی که عسل خاصیت لایه برداری دارد، استفاده از آن بر روی صورت می تواند سلول های مرده پوستی را که پوست شما را کدر می کند، از بین ببرد. این می تواند پوست را روشن تر نشان دهد.

 

پس از شستن صورت با آب و صابون، عسل گشنیز یا انواع دیگری از عسل خام غیر پاستوریزه را روی صورت خود بمالید. در صورت تمایل، عسل را با آب تصفیه شده رقیق کنید تا چسبندگی کمتری داشته باشد و راحت‌تر حذف شود. قبل از شستشو، عسل را چند دقیقه روی پوست خود بگذارید.

 

عسل برای محو شدن جای زخم

 

عسل به روند بهبودی بدن شما کمک می کند، که ممکن است به محو شدن جای آکنه کمک کند. می توانید از عسل به عنوان یک درمان لکه بر روی جای زخم استفاده کنید، آن را هر روز یا یک روز در میان به عنوان خمیر در محل زخم خود بمالید.

 

همانطور که در بالا توضیح داده شد، اگر از ماسک های صورت عسل به عنوان بخشی از روتین زیبایی خود استفاده کنید، ممکن است نتایج را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که آنچه ما در مورد توانایی های شفابخش عسل می دانیم محدود است و هنوز در حال توسعه است. یک مطالعه نشان داد که عسل ممکن است برای جای زخم های ناشی از سوختگی و بریدگی های عمیق نیز موثر باشد.

 

عوارض استفاده از عسل روی صورت

بعید است که عسل در اکثر افراد واکنش آلرژیک ایجاد کند. اگر آلرژی شناخته شده ای به موارد زیر دارید، باید از هر یک از این راه حل ها با احتیاط استفاده کنید:

 

  • گرده
  • کرفس
  • زهر زنبور عسل

 

همیشه محصولات جدید را روی ناحیه کوچکی از پوست خود که حداقل قابل مشاهده است آزمایش کنید تا ببینید آیا آلرژی دارید یا خیر.

 

حتما قبل از رفتن به رختخواب عسل را از صورت خود پاک کنید. عسل باقی مانده روی صورت شما می تواند گرد و غبار و سایر مواد زائد را جذب کند که می تواند باعث تشدید جوش های فعال شود.

 

غذای آماده پوست

 

استفاده از عسل خام روی صورت می تواند به عنوان درمانی برای آکنه، جای زخم و پوست های کدر یا خشک به کار گرفته شود.

 

عسل خام گرانتر از سایر انواع عسل است، اما در مقایسه با سایر لوازم آرایشی پوست صورت شما نسبتاً ارزان است.

 

محققان در حال تلاش برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه عسل می‌تواند به روشن‌تر و شفاف‌تر شدن چهره شما کمک کند،هستند. تا زمانی که آلرژی ندارید، دلیلی وجود ندارد که آن را امتحان نکنید.

برای اینکه بیشترین میزان مواد آلی این ماده ی سحر آمیز را دریافت کنید، خرید عسل طبیعی سوغات نهاوند را حتما در برنامه این هفته تان قرار دهید.

 

https://issuu.com/bobbymiller41

https://www.4shared.com/u/Y1vPebb7/BobbyMiller4.html

https://www.designnominees.com/profile/soghatnahavand

https://soghatnahavand.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/bobby-miller-2

https://www.intensedebate.com/people/BobbyMiller41

https://www.meetup.com/members/356174741/

https://www.atlasobscura.com/users/bobbymiller4

https://edex.adobe.com/community/member/4aaL_VqT5

 

بلوک سیمانی سبک

بلوک های سیمانی سبک با جایگزینی شن و ماسه با خاک رس منبسط شده، شیل یا تخته سنگ ساخته می شوند. خاک رس منبسط شده، شیل و تخته سنگ با خرد کردن مواد خام و حرارت دادن آنها تا حدود 2000 درجه فارنهایت (1093 درجه سانتیگراد) تولید می شوند. در این دما، به دلیل تولید سریع گازهای ناشی از احتراق مقادیر کمی از مواد آلی محبوس شده در داخل، مواد پف می‌کنند. یک بلوک سبک معمولی 10.0-12.7 کیلوگرم وزن دارد و برای ساخت دیوارها و پارتیشن های غیر باربر استفاده می شود. از سرباره کوره بلند منبسط شده و همچنین مواد طبیعی آتشفشانی مانند پوکه و اسکوریا برای ساخت بلوک های سبک استفاده می شود.

علاوه بر اجزای اصلی، مخلوط بتن مورد استفاده برای ساخت بلوک سیمانی همچنین ممکن است حاوی مواد شیمیایی مختلفی به نام مواد افزودنی برای تغییر زمان پخت، افزایش مقاومت فشاری یا بهبود کارایی باشد. این مخلوط ممکن است دارای رنگدانه‌هایی باشد تا به بلوک‌ها رنگی یکنواخت بدهد، یا سطح بلوک‌ها ممکن است با لعاب پخته‌ای پوشانده شود تا جلوه‌ای تزیینی ایجاد کند یا محافظت در برابر حملات شیمیایی ایجاد کند. لعاب ها معمولاً با چسب رزینی ترموست، ماسه سیلیسی و رنگدانه های رنگی ساخته می شوند.

بلوک سیمانی استاندارد

در ساخت سازه و انتخاب مصالح مناسب برای پیشبرد پروژه، دو موضوع مهم و اساسی مطرح میشود که محل پروژه و کاربری سازه از جمله این موارد میباشد. ویلا سازی از جمله پروژه های رایج در شهرهای مختلف یا حومه شهرها می باشد که به دلیل وسعت فضا و شرایط اقلیمی منطقه، باید برای ساخت آن از مصالح مناسب و مقرون به صرفه استفاده شود. به دلیل رواج بلوک سبک در صنعت ساختمان سازی، کاربرد بلوکهای سبک در ویلا سازی  یا کاربرد بلوکهای سیمانی سبک در انبوه سازی، متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، قبل از ساخت پروژه مورد بررسی قرار میگیرد.

قبل از هر چیز به تعریف ویلا و تفاوت این سازه با منازل مسکونی معمولی می پردازیم. ویلا به سازه ای می گویند که در چهار طرف خود آزاد بوده و نما دارد. معمولا این سازه ها در مناطق ییلاقی برای بهره مندی ساکنان از طبیعت، منظره و آب و هوای خوش منطقه ساخته میشود. مصالحی که برای ساخت ویلا بایستی انتخاب شود، نباید از ظرفیت حرارتی بالا برخوردار باشد، که البته باز این موضوع، بسته به تغییرات آب و هوایی منطقه در طول شبانه روز و میزان استفاده ساکنان از ویلا، مورد بررسی قرار میگیرد.

 

میزان استفاده از بلوک سیمانی در پروژه‌های ساختمانی

در واقع، در اکثر پروژه‌های ساختمانی با توصیه مهندسین ساختمان، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، به‌صورت کاملا فراگیر و تثبیت شده از این محصول استفاده می‌کنند.

 

بلوک سیمانی سبک مخلوط سیمان، پوکه معدنی و آب است که در میکسر ملات تولید می‌شود و در دستگاه‌های اتوماتیک جدید تولید و پرس می‌شود، سپس به اتاق بخار جهت خشک شدن فرستاده می‌شود.

بلوک استاندارد سبک، از با صرفه‌‌ترین و اصلی‌ترین مصالح ساختمانی است. بلوک استاندارد از ترکیب سیمان، پوکه معدنی یا ماسه‌ی ریزدانه و حباب‌های هوا با‌ اندازه‌های مختلف فرآوری می‌گردد. بلوک‌‌ استاندارد سبک به‌ عنوان جایگزین اجر (خشت) با مزیت‌های بالا شده است.

بلوک استاندارد عمدتاً برای دیوارهای غیر باربر و به‌عنوان پرکننده در کف‌سازی و شیب‌بندی ساختمان‌ها قابل‌ بهره‌گیری است.

فناوری تولید بلوک استاندارد سبک در کارخانه بلوک‌زنی از تکنولوژی‌های جدید در فرآوری ساختمان‌ها است.

 

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

لایه میانی کارتن سه لایه ( 3 لایه ) فلوت است که از کاغذهای بازیافتی تشکیل شده است. امروزه با افزایش تکنولوژی توانایی تولید کاغذ صاف با کاغذهای بازیافتی وجود دارد. لیکن برای داشتن کیفیت بالاتر بهتر است از ورق های تازه استفاده شود.

کارتن سازی در کرج

لایه صاف خارج کارتن که به آن لایه خارجی نیز می گویند صیقلی تر و مقاوم تر در برابر آب می باشد. برای تولید این لایه از درختانی چوب نرم و دارای فیبرهای بلندتری هستند مانند صنوبر و کاج استفاده می گردد و برای تولید لایه صاف داخلی کارتن که به آن لایه داخلی نیز می گویند. از درختان با چوب های سخت تر مانند بلوط و چنار استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

 

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

شرکت هواپیمایی یا شرکت هواپیمایی شرکتی است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روی هواپیما، مدیریت بار را نیز بر انجام می دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عملیات شرکت های هواپیمایی  شهران گشت معراج. بسیار گسترده است و مهم نیست که یک شرکت هواپیمایی بین المللی باشد یا یک شرکت هواپیمایی کوچک محلی، با این حال، این شرکت هواپیمایی طیف گسترده ای از فعالیت های مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مدیریت می کند.

 

مسافران می توانند بلیط های خود را مستقیماً از خود شرکت های هواپیمایی خریداری کنند یا از عوامل خود در سراسر جهان بلیط بخرند. یک برنامه پرواز منظم برای پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردی پیشرفت قابل توجهی داشته است و در نتیجه شرکت های هواپیمایی تمام تلاش خود را برای راضی کردن مشتریان خود انجام می دهند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ایرلاین معراج

نهال گردو یکی از محبوب ترین و پر سود ترین ارقام در کشور میباشد، کاشت و بهره برداری اصولی از این درخت میتواند تضمین اقتصادی مناسب را داشته باشد. پس با ما همراه باشید برای کسب اطلاعات بیشتر.

نحوه کاشت نهال گردو

بعد از خرید نهال نوبت به احداث باغ گردو و مراقبت‌های بعد از آن می‌رسدنحوه کاشت درخت گردو دارای نکات مهمی است که در صورت عدم رعایت اصول و شیوه صحیح کاشت نهال، نتیجه مطلوب و قابل قبولی بدست نخواهید آورد. اما شما با رعایت اصولی که در این مقاله از سایت نهالستان اکین نهال ذکر می شود، بهترین نحوه کاشت نهال گردو را فرا خواهید گرفت.
آموزش روش کاشت نهال گردو در گلدان به این مقاله اضافه شد.

کاشت نهال گردو در پاییز

بهترین فصل کاشت گردو در پاییز است چون ریشه گیاهان به هوای خنک نیاز دارند. همچنین در فصل پاییز و زمستان بارندگی زیاد است و نیاز آبی گیاهان که در اوایل کاشت بسیار زیاد است، برطرف می‌شود.

نحوه کاشت نهال گردو

نحوه کاشت درخت گردو به این شکل است که یک شب قبل از کاشت نهال، باید آن ها را در آب قرار داده تا به اندازه کافی عملیات آبگیری توسط ریشه ها صورت پذیرد.
به ریشه ها خوب نگاه کنید. اگر قسمتی از آن صدمه دیده، آن را با قیچی جدا و هرس کنید. توجه داشته اشید که ریشه ها هنگام تهیه سالم و سلامت باشند.

فاصنکته بسیار مهم در کاشت نهال گردو این است که ریشه های نهال نباید در معرض نور و هوا بگیرند، اگر زمان بیشتری برای عملیات چاله نیاز دارید، حتما حواستان به این نکته درباره ریشه ها باشد.
برای جلوگیری از قرارگیری ریشه با نور و هوا، دور آنها را با کیسه پلاستیکی سیاه پوشانده یا بصور موقت در درون خاک یا ماسه قرار دهید.له کاشت نهال را ?×? در نظر بگیرید و عمق چاله ها رو ?? سانت و عرض چاله ها رو ?? سانت بزنید.

ته چاله یک بیل کود پهن کهنه با خاک قاطی کنید و نهال را وسط چاله گذاشته و چاله را پر از خاک کنید و یک سطل آب برای هر نهال بریزیددر این مرحله کود شیمیایی و … نزنید.
دقیقا اوایل فصل بهار، از سر نهال ?? سانت با قیچی بزنید و سپس با چسب باغبانی بپوشانید. به این فکر نباشید که نهال کوچک می شود بلکه به فکر رشد خوب اندام های رویشی نهال باشید.

از اوایل فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت ماه هر دوازده روز یک بار و از اواخر اردیبهشت ماه تا اواخر شهریور ماه هر هفته یک بار آبیاری کنیددقت کنید هر نهالی که کاشته می شود، سال اول و دوم به خوبی آن را آبیاری کنید.

اگر فضایی که در آن  کاشت نهال  را آغاز کرده اید در معرض بادهای  فراوان و سنگین است، در کنار نهال خود، چوب یا چوب هایی را در زمین فرو برده و آن را به نهال خود ببندید.
این عمل باعث می شود که بادهای شدید، به نهال آسیب نرسانند، گاهی ممکن است تا چند سال این چوب ها، به نهال ها بسته بمانند.

روش کاشت نهال گردو در گلدان

روش کاشت نهال گردو در گلدان به این صورت است که در قدم اول باید گردوهای سالم را به مدت 48 ساعت داخل آب نگه داری کرد. پس از این مدت یک شکاف بالای گردوها ایجاد کنید.

حال نوبت به انتقال گردوها به داخل ظرف می رسد. قبل از آن باید ظرفی را با سنگ ریزه ها پر کنید و گردوهای مرطوب را روی سنگریزه ها بریزید و روی آن‌ها یک دستمال مرطوب قراردهید تا رطوبت به تمام گردوها برسد. برای اطمینان از این مورد می توانید با آبپاش روی گردوها مقداری آب اسپری کنید.

ظرف آماده شده را به مدت 1 ماه تا 45 روز کنار بگذارید تا گردوها جوانه بزنند. پس از این که گردوها جوانه زدند آن ها را به درون خاک منتقل کنید و شاهد به بار نشستن گردوها باشید. این روش کاشت نهال گردو در گلدان بود که خیلی از همراهان نهالستان اکین درخواست آموزش آن را داشتند.

بهترین زمان کاشت نهال گردو

فصل پاییز زمان کاشت نهال گردو است. اگر بخواهیم به طور دقیق بهترین زمان کاشت نهال گردو را بیان کنیم، از اواخر فصل پاییز تا اوایل فصل بهار است. در این زمان شرایط خاک و آب و هوا شرایط خوبی را برای کاشت نهال گردو دارد. با توجه به حساسیت نهال ها به سرما در فصل زمستان اقدام به کاشت نهال گردو نکنید.

اقدامات مهم بعد از کاشت نهال گردو

حال که با نحوه کاشت درخت گردو آشنا شدید باید بدانید که بعد از کاشت نهال، اگر این کارها را انجام ندهید، نهال‌های خود را از دست می‌دهید.

?? کار اول: پس از کاشت نهال گردو چند ضربه محکم به زمین بزنید تا خاک در محل سفت شود یا با جفت پاهایتان چاله نهال را سفت کنید.

?? کار دوم: بعد از سفت کردن، درخت کاشته شده را حداقل ?? لیتر آب بدهید. پس از یکی، دو ساعت از کاشت درخت، دوباره آن را آبیاری کنید. واقعا نمی توان میزانی را برای آبیاری همه نهال ها و در همه اقلیم ها بیان کرد اما باید آن را مرتب و با توجه به آب و هوای منطقه و نیاز گونه درخت آبیاری کنید.

?? کار سوم: حتما در موقع کاشت نهال های اسفندماه، سرزنی نهال را فراموش نکنید. اگر نهال ها را سرزنی نکنید، احتمال خشگیدگی بالاست چون سرزنی نهال باعث تحریک ریشه شده و نهال را مجبور به رشد می کند.

اگر تا بحال سرزنی انجام نداده اید، برای نهال های میوه از پیوند به بالا ?? سانت سرزنی بصورت مورب بزنید و بعد چسب باغبانی به محل زخم بزنید.

آبیاری نهال گردو یکی از کارهای مهم در زمان نگهداری و مراقبت از درخت گردو است. برای آشنایی بیشتر با میزان ابیاری نهال گردو، مقاله آبیاری درخت گردو را مطالعه کنید.

شرایط کاشت درخت گردو | شرایط کاشت نهال گردو

5 نکته مهم در شرایط کاشت درخت گردو وجود دارد که بدون توجه به آن‌ها کاشت و پرورش نهال گردو ممکن نیست.

  1. ارتفاع از سطح دریا

ارتفاع بالاتر از سطح دریا به معنای سردتر بودن منطقه جغرافیایی است. اگر در این مناطق قصد کاشت نهال گردو را دارید، باید ارقام مقاوم را انتخاب کنید. خرید نهال گردو چندلر برای این مناطق مناسب است.
اگر در  ارتفاع ???? تا ???? متر قصد کاشت درخت گردو را دارید، نهال گردو فرنور گزینه مناسبی است. گردوی مناسب ارتفاع 2000 متر فرنور است.

  1. دیرگل یا زود گل

نکته مهم دیگر در خرید نهال گردو دقت به دیرگل یا زود گل بودن نهال است. نهال های دیر گل برای مناطق سرد مناسب‌تر هستند.

  1. زود بازده یا دیر بازده

برخی از نهال‌های گردو مانند نهال گردو ژنوتیپ اکین نهال در سال اول شروع به محصول دهی می‌کنند. برخی دیگر مانند نهال گردو چندلر، نهال گردو فرنور، نهال گردو پدرو و… نیز در سال اول و دوم شروع به محصول‌دهی می‌کنند.
میزان برداشت گردو آن‌ها در سال حدودا ?? تا ??? کیلوگرم گردوی خشک است.

  1. خاک مناسب
  1. درخت گردو در اکثر خاک‌ها به دلیل مقاوم بودن قابلیت رشد را دارد. خاک های شنی و یا لومی، گزینه بسیار مناسبی برای کاشت درمقاومت در برابر آفات و بیماری ها

خاک مناسب برای کاشت نهال گردو

اولین نکته ای که درمورد بهترین مکان برای کاشت گردو باید به آن دقت نمود، زمین و خاک آن استزمینی که قرار است در آن نهال گردو کاشته شود باید دارای خاک حاصلخیر و غنی باشد.
اگر فضای زمین باغچه مانند است، باید دقت کنید که زمین عاری از هرگونه گچ، سیمان و بقایای ساختمان باشد. سپس کاری که باید انجام شود، غنی کردن زمین و خاک مکان مربوطه است.

برای غنی کردن خاک مناسب برای کاشت نهال گردو باید مقداری خاک زراعی مرغوب از زمین زراعی یا مکانی مشابه تهیه کرد و سپس آن را با کود حیوانی پوسیده به همراه ماسه به مقداری که حداقل یک متر و نیم از ارتفاع باغچه را در بر بگیرد، مخلوط کرد.

خاک مناسب برای کاشت نهال گردو

باید توجه داشت اگر مقدار ماسه بیشتر از یک متر و نیم باشد، بهتر است. زیرا ریشه درختان، بیشتر از یک مترو نیم در اعماق زمین فرو می روند که یکی از نکات بهترین مکان برای کاشت گردو نیز دقت به همین موضوع است.

تفاوت خاک زراعی مرغوب با نامرغوب

خاک زراعی خوب دارای رنگ تیره بوده و از قهوه ای و قرمز به سمت تیره و سیاهی نزدیک است. حتما دقت کنید که خاک تهیه شده مرغوب باشد و از سطح زمین (حداکثر 30 سانتی متر) جمع آوری شود.

تفاوتلازم است بدانید که خاک زراعی نامرغوب رنگی کمرنگ و متمایل به زردی و خاکستری دارد و در حالت خشک، چسبنده بوده و از هم جدا نمی شود، اما خاک زراعی مرغوب علاوه بر خصوصیات رنگی تیره که در بالا ذکر شد، به این شکل است که اگر در مشت فشرده شود، ذرات آن بهم می چسبد و با یک ضربه کوچک نیز از هم جدا شده و پودر می شود.

عمق چاله برای کاشت نهال گردو

در کاشت نهال درختانی که ریشه طویل و درازی دارند مثل گلابی و نهال گردو پیوندی، نیاز است که عمق و عرض چاله آن ها بیشتر باشد که مقدار و حدود آن 0.5 متر و عمق 75 سانتی متر است.

نکته: توجه داشته باشید این مقدار برای خاک بدون سنگلاخ مناسب است. در غیر این صورت برای رعایت اصول و شیوه صحیح کاشت نهال گردو، عمق آن را باید بیشتر و حدود 2 متر افزایش دهید.

در باغ ها بهتر است که چاله نهال گردو عمیق تر باشد، زیرا نم و رطوبتی که در فصل بهار در چاله ها بوجود می آید، باعث تکثیر موجوداتی ریز می شود که بسیار برای خاک و نهال مفید است.

نکات مهم در کاشت نهال گردو

  • محل قرار گیری پیوند بسیار مهم است. بعد از کندن خاک برای کاشت نهال گردو و آماده سازی شرایط مناسب کاشت، محل پیوند باید حدود 15 سانتی متر از سطح خاک بالاتر باشد تا ریشه ها به طور مرتب در خاک قرار گیرند و درهم تنیده نشوند.
  • معمولاً مقداری خاک به شکل کله قند در انتهای چاله نهال ریخته شده و ریشه های نهال را به طور مرتب روی آن قرار میدهند. ریشه ها با خاک زهکشی پوشانده شده و می توانید ناحیه اطراف نهال ها را در یک کاسه شکل دهید تا آب به خوبی حل گشته و در نهایت جذب ریشه شود.
  • نهال را عمود بر سطح زمین قرار دهید و بررسی کنید که از دو طرف نیز یکسان و تراز باشد.
  • قبل از آب دادن، معمولاً خاک اطراف گیاهچه با یک ضربه پا فشرده گشته و فوراً آب گیری انجام می شود. از آن پس باید نهال ها آبیاری شوند تا گیاه ریشه های جدیدی تولید کند و بیشترین میزان رطوبت خاک را داشته باشد.

نکات مهم در کاشت نهال گردو

  • ارتفاع چاله ها بهتر هست ?? سانت و قطر ?? سانت باشد.
  • از ریختن کودهای حیوانی نپوسیده به شدت خودداری کنید. (برای تقویت رشد بیشتر اندام های رویشی از اواخر فروردین ماه کودهای شیمیایی اطلاع خواهیم داد تا استفاده بکنید)
  • دقت شود محل پیوندها حتما ?-?? سانت بالاتر از سطح خاک باشد.
  • موقع کاشت نهال گردو بایستی به شاخه اصلی (رنگ محافظ تنه) با قلم مویی رنگ آمیزی بکنید. این رنگ را میتونید از محصولات کشاورزی تهیه کنید.
  • برای زمین‌هایی که طریقه آبیاری درخت گردو بصورت غرقابی است و قطره ای نیست، حتما برای هر نهال تشتک درست بکنید تا موقع آبیاری نهال گردو، آب با تنه نهال برخورد نکند و باعث آفت و پوسیدگی طوقه نشود.
  • آبیاری نهال گردو بلافاصله پس از کاشت باید انجام شود.
  • فواصل استاندارد برای کاشت نهال های مجموعه اکین نهال به ترتیب زیر است:
    کاشت گردو پیوندی: ?×? متر
    کاشت گردو ژنوتیپ: ?×?
    کاشت انگور: ?×?.?
    کاشت بادام: ?×? یا ?×?
    کاشت گیلاس، آلبالو و زردآلو: ?×? یا ?×?
    کاشت سیب، گلابی و به: ?×?
    کاشت هلو و شلیل: ?×?

چالکود درخت گردو

زمانی که درخت در حالت استراحت و خواب زمستانه است (یعنی از اواسط پاییز تا اواخر زمستان) چالکود درخت گردو را می توان انجام داد.
چالکود را باید در قسمت سایه انداز درخت و با عمق چاله ?? سانت ایجاد کرد که در ویدیو به طور دقیق، محل ایجاد چالکود نشان داده شده است.
مناسب ترین کود برای چالکود (محتویات چالکود) کود پوسیده گاوی و کود گوگرد بنتونیت دار است

نکات بسیار مهم درباره چال کود درختان

در ادامه دو نکته مهم که سؤال بسیاری از باغداران عزیز است را موردبررسی قرار می‌دهیم.

داخل چال کود چی بریزیم؟

یکی از مهم‌ترین عناصری که در خاک است مواد آلی است که در کودهای دامی و ورمی کمپوست وجود دارد.
بهترین موادی که می‌توان داخل چال کود ریخت، ورمی کمپوست است. البته ورمی کمپوست نسبت به کود دامی تا 5 برابر گران‌تر است ولی به همان اندازه کیفیت و مزایای بیشتری دارد. اما اگر صرفه اقتصادی ندارد می‌توانید از کود دامی کاملاً پوسیده استفاده کنید.

آیا می‌توان کود را نپوسیده داخل چال کود بریزیم؟

به دو دلیل نمی‌توان کود نپوسیده را داخل چال کود ریخت.

اول اینکه که فعالیت پوسیدن گرمازا است، وقتی کود نپوسیده داخل چال کود بریزید این گرما کنار ریشه ممکن است، ریشه را بسوزاند.

دوم اینکه برای پوسیدن نیاز به نیتروژن است و نیتروژنی که قرار است ریشه مصرف کند، کود برای پوسیدن خودش استفاده می‌کند.

 رمز پویایی نهال

برای موفقیت در کاشت نهال گردو ابتدا ریشه آن ها را قبل از کاشت، به مواد چسبنده و ضد عفونی کننده آغشته می کنند. به این فرایند پرالیناژ گفته می شود. یک بشکه 100 لیتری تهیه کنید و درون آن آب بریزید.

سپس 6 کیلوگرم پهن الک شده و 9 کیلوگرم رس الک شده به همراه 31 گرم سم قارچ کش مثل بنومیل را با آن مخلوط نمایید. قبل از کاشت نهال خود، ریشه ها را به آین ماده آغشته کرده و سپس فرایند کاشت را ادامه دهید.

مهم ترین فواید پرالیناژ

مهم ترین مزایای اجرای پرالیناژ این موارد است:

حفاظت فیزیکی از ریشه‌ها

جلوگیری از کاهش رطوبت و خشکیدگی ریشه‌ها در طی عملیات انتقال و کاشت نهال

به وجود آمدن فضایی رابط میان ریشه و خاک (فضای ایجاد شده باعث بهبود تبادل مواد غذایی و آب میان ریشه و خاک می‌گردد)

جذب رطوبت و حفظ آن توسط ریشه‌های جوان

تحریک رشد ریشه که منجر به حیات و مستقر شدن نهال در خاک می گردد

جمع بندی؛ کاشت درخت گردو

همان طور که میدانید بهترین آب و هوا و شرایط برای پرورش نهال گردو، آب و هوای سردسیری و زمستانی است.
بعد از اینکه بهترین نهالستان را برای خرید محصول مورد نظر خود انتخاب کردید، میتوانید از مشاورین و مهندسین کشاورزی نهالستان مورد نظر برای کاشت هر چه بهتر محصول خود کمک بگیرید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن بهترین محصول و با باردهی بالا را داشته باشید.

مشاوره رایگان کاشت نهال

نهالستان اکین نهال  در میاندوآب با مجوز رسمی از جهاد کشاورزی خدماتی همچون خرید نهال گردو و فروش نهال های شناسنامه دار را با ضمانت بازگشت کالا در اختیار باغداران قرار میدهد.
علاوه بر فروش نهال های انگور، بادام و گردو، از دیگر خدماتی که در نهالستان اکین نهال انجام می‌شود، ارائه مشاوره به کشاورزان عزیز برای کاشت نهال و راه اندازی و احداث باغ است.
نهالستان اکین نهال در تمام روزهای هفته و در تایم کاری به سوالات شما در زمینه کاشت نهال پاسخ خواهند داد، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعرف على العطور الشعبیة

 

هناک العدید من مارکات العطور والکولونیا ذات السمعة الطیبة فی الوقت الحالی ، لکن بعضها یحظى بشعبیة کبیرة. یمکنک أن ترى شعبیة هذه المارکات والعطور بین الناس وبائعی مستحضرات التجمیل. تقع العطور التی غالبًا ما تشمها بین مختلف الأشخاص أو العلامات التجاریة التی یقدمها البائعون لک باعتبارها العطور الأکثر مبیعًا فی هذه الفئة.

 

أشهر عطور الرجال

 

من أجل أن یکون لدیک الخیار الأنسب ، فإنه یقدم 8 مارکات مختلفة من أفضل وأشهر العطور الرجالیة فی العالم. ابقی على اتصال.

 

 

عطر Noir Black Lalique

 

Lalique هی واحدة من أشهر العلامات التجاریة للعطور الرجالیة وذات السمعة الطیبة والتی بدأت عملها فی هذا القرن الجدید وعمرها أقل من عقدین. عطر Lalique Black Neur Men Eau de Toilette ، برائحته الخشبیة والعطریة ، جذاب للغایة للرجال لدرجة أن الکثیر من الناس حول العالم یستخدمونه.

 

إذا کنت مهتمًا بالروائح الحارة والمرة ، فاختر Noir Black Lalique دون تأخیر.

 

هذا العطر مناسب جدا لفصلی الخریف والشتاء. نقطة أخرى مثیرة للاهتمام فی هذه العبوة الجذابة هی أنها جعلت هذا المنتج علامة تجاریة مشهورة.

ماء توالیت للرجال Souge Dior

 

إذا کنت تبحث عن عطر شهیر یمکن استخدامه طوال أیام السنة ، فإن هذا العطر یعد خیارًا مناسبًا جدًا. أحد الأسباب التی نوصی بها بشراء العطر المذکور هو أن رائحته الجذابة باردة وحامضة ومرة ??وبالتالی یمکن أن تغطی مجموعة واسعة من الأذواق.

 

یحتوی ماء توالیت Souge Dior للرجال على مکونات طبیعیة توفر عطرًا أصلیًا للمستهلک ویمکن استخدامه فی بیئات العمل والمناسبات الرسمیة. جذبت المتانة العالیة لعطر سوج دیور للرجال انتباه الکثیرین وأصبح أحد أکثر العطور شعبیة بین الرجال.

 

 

ماء توالیت رجالی لیجند أوف مونت بلانک

 

إذا کانت لدیک شخصیة مریحة وترغب فی إظهار ذلک فی عطرک ، یمکنک استخدام هذا العطر. یتمتع ذا لیجند اوف مونت بلانک او دی توالیت للرجال ببنیة طبیعیة ورائحة لطیفة ، وهذا هو سبب ازدیاد محبی هذا العطر یوما بعد یوم فی جمیع أنحاء العالم.

 

نوع العطر المستخدم فی Legend of Mont Blanc Men Eau de Toilette بارد وحامض ومریر ، وهو مناسب جدًا لفصلی الربیع والصیف. من الممیزات الشیقة لهذا العطر انتشار الرائحة التی استطاعت جذب انتباه المستهلکین.

 

خلاصة العطر الأسود للرجال حزمة جدیدة لورین میزون

 

الرائحة المستخدمة فی إنتاج هذا العطر من نوع الخشب الشرقی ، والتی یمکن تصنیفها ضمن مجموعة العطور الدافئة والمرة.

 

یستخدم هذا العطر فی الغالب فی فصلی الربیع والصیف. یستخدم عطر خلاصة بلاک عود لورین میزون للرجال نفحات من جوزة الطیب والبخور والکمون ، والتی توفر عطرًا فریدًا للمستهلک. یصلح هذا العطر لحضور التجمعات المختلفة ویمکنک استخدامه فی أماکن مختلفة.

 

عطر رجالی أو دی بارفان بیجاسوس دی مارلی

 

من الآمن القول أن هذا العطر من أفضل العطور الشرقیة التی تنتجها هذه الشرکة الفرنسیة ومتاح لمحبی روائح الفانیلیا. یمکن أن تدل الرائحة الدافئة والمرة لهذا العطر على وجودک فی أی حفلة ویوصى باستخدام هذا العطر فی الخریف والشتاء.

 

التصمیم الجمیل لهذا العطر جذاب للغایة للوهلة الأولى ، لکن شراء العطر المذکور لیس له هذه المیزة فقط ، وإلى جانب التصمیم الجمیل ، فإن متانته عالیة جدًا أیضًا ، ویمکنک التأکد من أنه من خلال تحضیر هذا المنتج ، هو منتج قیم.

 

عطر أونتوس للرجال أو دی بارفان کرید

 

إذا کنت تبحث عن عطر رجالی مناسب لهذا الیوم ، یمکنک اختیار هذا العطر. الرائحة المستخدمة فی هذا العطر من الفواکه والنباتات العطرة ، فی النوتة الأولیة التی یتم فیها استنشاق البرتقال ، والعنب الأسود ، والأناناس ، والتفاح الأخضر ، وفی قلب العطر یمکنک أن تشعر برائحة الباتشولی والورد والیاسمین.

 

کما تمنح النوتة النهائیة المستهلک تجربة فریدة برائحة المسک والعنبر والأوکوموس والفانیلیا. یتمیز عطر أونتوس کرید للرجال برائحة معتدلة (متوازنة) ومرة ??وحلوة یمکنک استخدامها فی جمیع الفصول.

ماء عطر للرجال ون ملیون برایف باکو رابان

 

إسبانیا هی أصل أحد العطور الأکثر شعبیة فی عالم الرجال هذه الأیام ، حیث تم استخدام الروائح الشرقیة والحارة والحلوة والدافئة ، والتی یمکن أن یکون مذاق کثیر من الرجال. فی الهیکل الأولی لهذا العطر ، تم استخدام الحمضیات ، والعلکة ، والنباتات العطریة ، والدخان ، والتوابل ، والخشب ، مما یشیر إلى أننا نواجه رائحة دافئة ومرة ??وحلوة.

 

اجتذبت العبوات المختلفة لهذا العطر انتباه المستخدمین ولها شکل یشبه سبیکة الذهب التی اشتریت منها بالفعل منتجًا ذهبیًا ثمینًا عن طریق شراء العطر المذکور. عطر One Million Prive Paco Raban Men Eau de Parfum هو منتج فرید برائحته طویلة الأمد وانتشاره العالی.

 

ماء عطر للرجال Interload Waves

 

هذا العطر من العطور التی یتم إنتاجها فی الدول العربیة وله متانة عالیة جدا. بلد منشأ Men Eau de Parfum Interlude Amvaj هو عمان ، وهذا العطر له رائحة عالیة ، إلى جانب متانته العالیة ، مما أدى إلى زیادة قیمة شراء المنتج بشکل کبیر.

 

الرائحة المستخدمة فی إنتاج هذا العطر دافئة ومرّة وحلوة وهی مناسبة جدًا للاستخدام فی الخریف والشتاء. فی تحضیر هذا العطر ، تم استخدام روائح الزهور والجلود والنباتات العطریة وخشب الصندل ، والتی یمکن أن تکون مناسبة لأذواق کثیر من الناس.

 

ماء توالیت للرجال من لیلى حاتمی

 

کما تعلمون ، دخل مشاهیر إیرانیون عالم العطور لبعض الوقت ، وبعضهم لدیه عطور معطرة ودائمة بأسمائهم الخاصة ؛ أحد هذه الأسماء هو Leila Hatami Men's Eau de Toilette. یعتبر هذا العطر من العطور المرة فی فئة السعر الاقتصادی.

 

ینصح بشدة للرجال فی منتصف العمر لاستخدامه فی المواسم الحارة. یتمیز هذا العطر الرجالی الجذاب برائحة البرتقال والفلفل الأسود والهیل فی النوتة الأولى. ثم یصل إلى المکونات الفاکهیة للبلاک بیری والتفاح الأخضر والنعناع وینتهی أخیرًا بالمکونات النهائیة من الطحالب والعنبر ونجیل الهند.

 

للرجال ماء توالیت

 

نوید محمد زاده من المشاهیر الإیرانیین الآخرین الذین یوجد عطرهم فی مجموعة العطور الشعبیة والأکثر مبیعًا. تحظى نافید بشعبیة کبیرة بین المعجبین الشباب من خلال تقدیم عطرین للرجال والنساء بنفس شکل الزجاج وعبوته.

 

یبدأ ماء توالیت للرجال من نافید محمد زاده مع النفحات الأولیة من أوراق البنفسج والریحان والبرغموت ، وینتهی بالنوتة الوسطى باستثناء الفلفل الهندی والوردی ، وینتهی بنوتة نهائیة شهیرة لنجیل الهند الهندی الشهیر.

 

هذا العطر مناسب أیضًا للشباب ویمکن استخدامه أیضًا فی الفصول الأربعة.

 

سعر ماء توالیت For Him الرجالی فی الدرجة الاقتصادیة ویمکنک فتح حساب علیه کعطر یومی رخیص.

منبع :

https://anieh.com/

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/juanstewart4/

https://anieh818452039.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/comments/rupnem/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%A9_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A9_%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

https://myspace.com/juanstewart4

https://unsplash.com/@juanstewart4

https://www.liveinternet.ru/stat/anieh.com/

https://www.pinterest.com/juanstewart4/_saved/

https://www.behance.net/juanstewart

https://disqus.com/by/juanstewart4/about/

https://en.gravatar.com/anieh22

https://www.ted.com/profiles/32889374