پروژه نظارت تصويري هايك ويژن

اطلاعات و نيازمنديهاي پروژه :

شهر آنكارا پايتخت كشور تركيه و دومين شهر بزرگ آن به حساب مي آيد . تعداد مراكز خريد اين شهر بيش از هر شهر ديگري در تركيه مي باشد . مركز خريد جديد و مدرن مترو مال آنكارا كه اخيرا ساخته شده ، فضايي نزديك به 220 هزار متر مربع وسعت دارد .

فروشگاه هاي مختلف ، دفاتر و 5 برج مسكوني 30 طبقه حدود 155 هزار متر مربع در اين مركز بزرگ را به خود اختصاص داده اند . فضاي پاركينگ مجموعه با بيش از 3350 پاركينگ ، 13 هزار متر مربع وسعت دارد . اين مركز تنها دو دقيقه با مترو پايتخت تركيه فاصله دارد از اين رو مي توان گفت كه از مراكز خريد بسيار شلوغ و پر تردد به حساب مي آيد .

 

پروژه نظارت تصويري هايك ويژن – مترو مال آنكارا

گستردگي بيش از اندازه مترو مال ، ورودي هاي متعدد ، نزديكي بيش از حد به مترو ف تردد روزانه بيش از 300 هزار مسافر و مواردي ديگر ، مسئولان اين مركز را با يك چالش امنيتي جدي روبرو كرد . از اين رو آنها برا پوشش نياز هاي خود ، پس از بررسي فراوان ، تيم هايك ويژن ( Hikvision ) را انتخاب كردند و مقرر شد تا تيم فني  هايك ويژن  براي پوشش فضاي مركز خريد مترو مال آنكارا ، راه حل امنيتي ارائه بدهد .

چالش هاي پيش رو

مركز مترو مال Ankara شمار زيادي بازديد كننده و مشتري روزانه دارد ، اگر به اين افراد ، فروشندگان ، توريست ها و ساكنان برج هاي مسكوني را اضافه كنيد به اين نتيجه مي رسيم كه با يك مركز بسيار شلوغ روبرو هستيم . تردد بسيار زياد در بازار ، ورودي ها و راهرو هاي متعدد ، پاركينگ هاي گسترده و بزرگ و مجتمع مسكوني مجاور اين مركز همگي چالش هاي مهمي بر سر راه نظارت و امنيت بيشتر و بهتر بود . همچنين نزديكي به مترو و 300 هزار نفر مسافر روزانه اهميت اين چالش امنيتي را صد چندان مي كند .

براي آگاهي از بهترين  قيمت دوربين مداربسته  با شركت مهرتجارت تماس بگيريد.

راهكار نظارتي هايك ويژن

تيم فني هايك ويژن پس از بازديد و بررسي قسمت هاي مختلف اين مركز خريد و جلسات متعدد با مسئولان و تحليل دقيق نياز هاي امنيتي آنها ، در نهايت راه حل نظارت تصويري و امنيتي خود را ارائه كردند در اين راهكار هايك ويژن محصولات زير استفاده شد.

·411 دوربين بولت ديد در شب هايك ويژن DS-2CD2620F-IS

·115 دوربين دام ديد در شب هايك ويژن DS-2CD2720F-IS

·19 دوربين هايك ويژن DS-2DE5220I-AE

·11 ركوردر هايك ويژن DS-9664NI-F16

·35 كنترل كننده تردد افراد هايك ويژن DS-K2604

·30 كارت خوان مدل DS-K1101M

·يك سرور بهمراه نرم افزار IVMS-5200E

·دو كلاينت كنترل كننده DS-K2604

هايك ويژن تركيه پس از نصب و راه اندازي سيستم نظارت تصويري و امنيتي ، آموزش پرسنل  مرتبط امنيتي را طي دوره هاي آموزشي  انجام داد و تيم فني هايك ويژن به سوالات آنها در حين و پس از اتمام پروژه پاسخ دادند .

سطح ايمني مركز خريد پس از نصب سيستم نظارت تصويري به ميزان قابل توجهي بهبود پيدا كرد . به عنوان مثال تصاوير دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن توانست مظنوني كه از يكي از فروشگاه هاي مركز خريد سرقت كرده بود را شناسايي و پيدا كرده و به ماموران امنيتي كمك كند . در حال حاضر مسئولان مترو مال آنكارا مي خواهند سيستم نظارت تصويري خود را گسترش دهند و از آن براي پوشش برج هاي مسكوني نيز استفاده كنند . همچنين تيم فني هايك ويژن نيز در تلاش است تا پلتفرم ويديويي 5200e خود را با سيستم هاي اعلام سرقت و اعلام حريق نصب شده در مجموعه يكپارچه كند تا مشتريان با خيال راحت و تنها از طريق يك سيستم واحد ، نظارت و مديريت تمامي تجهيزات امنيتي را انجام دهند .

خريد  پكيج دوربين مداربسته  با بهترين قيمت از شركت مهر تجارت.

پروژه نظارت تصويري هايك ويژن – مترو مال آنكارا (قسمت دوم)

شركت هايك ويژن به عنوان يكي از توليد كنند گان برتر در حوزه نظارت تصويري و تجهيزات نو آورانه و پيش رو در تلاش است تا با استفاده از سبد محصولات كامل خود ، نياز هاي امنيتي و نظارتي مشتريان را به نحو مطلوب پوشش دهد . يكي از حوزه هايي كه هايك ويژن در آن ، راهكار هاي حفاظتي كامل و جامعي ارائه مي كند حوزه مراكز خريد است . راه حل هاي مختلف مبتني بر دوربين مدار بسته هايك ويژن در كنار ساير راهكار ها مانند كنترل تردد و اعلام سرقت توسط شركت هايك ويژن در بالاترين استاندارد ها ارائه مي شود.

بيشتر بخوانيد :  بهترين دوربين‌ مدار بسته

 

 

 

اپليكيشن چيست؟

اپليكيشن، كه بيشتر ما آن را اختصارا با نام اَپ ميشناسيم، نوعي از نرم‌افزارها مي‌باشند كه براي استفاده در دستگاه‌هاي همراه هوشمند مثل اسمارت‌فون ها و تبلت‌ها و غيره طراحي شده‌اند، و ممكن است با نام‌هاي وب‌اپ، آن‌لاين‌اپ، اپ IOS يا اندرويد نيز شناخته شوند.

اپليكيشن ها عموما خدماتي مشابه نرم‌افزارهاي كامپيوتري به ما اراِئه مي‌كنند، با اين تفاوت كه عموما كم‌حجم و با عملكردهاي محدود و اختصاصي ارائه مي‌شوند. انتشار و استفاده رايج از اين نوع اپليكيشن‌ها، اولين بار توسط كمپاني اپل براي آي‌فون، آي‌پد و آي‌پاد تاچ در اپل‌استور انجام شد. اپليكيشن‌ها با نرم‌افزارهايي كه در رايانه‌هاي شخصي يافت مي‌شود متفاوت هستند. اپ‌ها داراي قابليت‌هاي محدود اما اختصاصي و كاربردي هستند، مثل فروشگاه‌هاي آن‌لاين، بازي‌ها، پيام‌رسان‌ها و غيره

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

اپليكيشن‌ها به سه دسته گسترده تقسيم مي شوند:

  • برنامه‌هاي نِيتيو
  • وب‌اپليكيشن
  • هايبريد

 

برنامه‌هاي نِيتيو (Native):

براي سيستم‌عامل خاص تلفن همراه، معمولاً iOS يا Android ساخته مي‌شوند. اين اپ‌ها از عملكرد بهتر و  (UI) دقيق‌تري بهره مي‌برند و معمولاً قبل از انتشار سراسري بايد از روند تضمين‌ كيفيت‌و‌توسعه بسيار سخت‌تري عبور كنند.

 

وب‌اپليكيشن PWA) Progressive Web Apps):

به‌طور خلاصه PWA تركيبي از يك اپليكيشن موبايل و يك برنامه سنتي وب است. كه از HTML5، CSS و Javascript استفاده مي‌كنند و از آنجا كه از طريق مرورگر قابل‌اجرا هستند‌، به حداقل حافظه دستگاه نياز دارند. استفاده از وب‌اپليكيشن‌ها مستلزم اتصال اينترنتي است.

در حال حاضر انواع مختلفي از برنامه ها موجود است، مانند:

  • ‌اپليكيشن تجارت‌الكترونيك‌همراه (M-commerce):كه براي خريد آنلاين كالا استفاده مي‌شوند مانند آمازون يا eBay و اپليكيشن‌هاي خدمات مسافري مثل رزرو تور و بليط و مكان‌يابي و غيره
  • وب‌اپليكيشن بازي:معادل بازي‌هاي رايانه‌اي، كه از محبوب‌ترين انواع برنامه ها هستند. اين بازي‌ها، يك‌سوم كل دانلود برنامه‌هاي موبايل و سه‌چهارم كل هزينه‌كرد هاي كاربران را تشكيل مي‌دهند.
  • وب‌اپليكيشن افزايش بهره‌وري:اين برنامه‌ها با سازماندهي كارهاي مختلف مثل ارسال ايميل و پيام، ارزيابي پيشرفت كار، رزرو هتل و موارد ديگر… بر بهبود راندمان تمركز دارند.
  • برنامه‌هاي سبك‌زندگي و سرگرمي:اين نوع اپليكيشن‌ها محبوبيت بسيار زيادي پيدا كرده‌اند‌ و در خيلي از جنبه‌هاي زندگي شخصي افراد تاثيرگذار هستند، مثل برنامه‌هاي رسانه‌اجتماعي يا اپ‌هاي نمايش ويدئو، مثل
    Instagram، Netflix ، Facebook و TikTok

 

اپليكيشن هايبريد Hybrid mobile apps:

تركيبي از اپليكيشن‌هاي نيتيو و وب‌اپليكيشن‌ها هستند كه به خوبي با سيستم‌عامل هاي آي‌او‌اس، اندرويد و ويندوز‌فون سازگاري دارند. در واقع اپليكيشن هايبريد، يك برنامه مبتني بر وب است كه به‌صورت اپ نيتيو نمايش داده شده و به سخت افزار گوشي متصل مي‌شود، اين اپ يك بار ساخته و كدنويسي مي‌شود و براي اجرا روي چندين پلتفرم مثل آي‌او‌اس، اندرويد و ويندوزفون قابل استفاده است. از نظر ظاهري تفاوتي با اپليكيشن‌هاي نيتيو ندارند، اما در حقيقت با استفاده از وب‌سايتي اجرا مي‌شوند كه با زبان‌هاي HTML ،CSS و Javascript ساخته شده.

 

 

1.بزرگترين مزيت سقف وافل چيست؟

سقف وافل مزاياي زيادي نسبت به ساير روش هاي اجرايي دارد اما در رابطه با بزرگترين و مهمترين آنها ميتوان به صرفه ي اقتصادي و مدت زمان اجراي كمتر و مقاومت و ايمني بيشتر آن اشاره كرد.

 

2.بيشترين كاربرد سقف وافل كجاست؟

بيشترين كاربرد سقف وافل معمولا در ساخت سقف هاي با دهانه ي بيش از 12 متر و همچنين مكان هايي كه وزن زيادي به سقف وارد نمي شود مانند فرودگاه ها ، ايستگاه هاي مترو و سالن ها و ....

 

3.قيمت سقف وافل به چه شكل محاسبه مي شود؟

قيمت اجراي سقف وافل وابسته به مواد و مصالحي است كه درآن به كار مي رود به عنوان مثال قالب هاي وافل ، بتن مصرفي ، ميلگرد و ديگر مصالح از موارد تاثير گذار در اين زمينه هستند .

 

معرفي سقف وافل

 

4.سرعت اجراي سقف وافل چگونه است؟

در مقايسه با سقف هاي يوبوت و كوبياكس خيلي سريع تر اجرا مي شود چراكه به دليل وزن كمتر با تعداد جك كمتري قابل اجراست و ميتوان مستقيما وافل ها را به روي زيرسازي اجرا كرد و همچنين ميلگرد گذاري و آماتوربندي دريك مرحله انجام ميشود.

 

5.شركت شما در كدام شهرها نمايندگي فروش و اجرا دارد؟

شركت مهندسي آبا در شهرهاي آذربايجان غربي ، خراسان ، گلستان و كردستان نمايندگي هاي فعال دارد .

 

6.متريال به كار رفته در سقف وافل چيست؟

از مهمترين متريال به كار رفته در اجراي سقف وافل مي توان به جك ها و پايه هاي اطمينان ، قالب هاي وافل ، ميلگرد ها براي ميلگردگذاري و بتن اشاره كرد .

 

 

7.سقف وافل تخت چيست؟

در واقع سقف وافل تخت يك روش اجرايي در سقف وافل است كه در مقابل ان روش اجراي مدولار وجود دارد و از مزاياي روش تخت ميتوان تسريع در زمان اجرا ، ايمني كارگران ، چيدمان بهتر قالب ها و كيفيت بيشتر بتن ريزي اشاره كرد.

 

8.سقف وافل لانه زنبوري چيست و چه مزيتي دارد؟

سقف لانه زنبوري در واقع همان سقف وافل است كه از مزيت هاي زيادي برخوردار است كه ازمهم ترينشان مي توان به صرفه ي اقتصادي ، ايمني و استحكام بيشتر ، سرعت اجراي كمتر اشاره كرد .

 

9.رابطه ي ضخامت سقف وافل و كيفيت چيست؟

ضخامت سقف وافل از 30 سانتي متر تا 50 سانتي متر بسته به نوع سازه متغير است . دال هاي كاربردي در سقف وافل در برابر جمع شدگي مقاومت بسيار خوب و مناسبي دارند و از لحاظ كيفيت امتياز برتري نسبت به ساير سقف ها دارد .

 

 

10.استفاده از سقف وافل فلزي مرسوم است؟

در شرايطي كه به جاي استفاده از قاب خمشي براي باربري جانبي از ديوار برشي استفاده كنيد مي توانيد اين روش را به كار ببريد . ديوارهاي برشي در اين روش بسيار بهتر عمل مي كنند .

 

11.آيا امكان نورپردازي در سقف وافل وجود دارد؟

فضاي خالي كه در قسمت زيرين قالب ها وجود دارد امكان نورپردازي و جلوه هاي زيبايي را براي شما فراهم مي كند و دست طراحان براي انواع طرح ها و نورپردازي ها باز است .

 

12.آيا اين محصول به مرور دچار ترك و فرسودگي مي شود؟

به دليل وجود يك سري ضعف هاي مقاومتي ممكن است كه هنگام تردد كارگران و يا به هنگام خارج سازي قالب ها درصورتي كه براي اين كار از نيروي متخصص استفاده نشود قالب ها دچار ترك خوردگي و شكست مي شوند.

 

ليست آخرين قيمت هاي قالب سقف وافل

09120030884-5

سقف وافل چيست ؟

معرفي سقف وافل

كاربرد سقف وافل

قالب سقف وافل

ويژه گي هاي سقف وافل

مزايا سقف وافل

معايب سقف وافل

زيبايي در سقف وافل

سقف وافل چيست؟

در معماري نوين امروزي روش‌هاي متعددي براي اجراي سقف ها استفاده مي‌شود. از جمله اين روش هاي اجرا مي توان سقف تيرچه بلوك ، عرشه فولادي ،سقف كامپوزيت، دال بتن آرمه را نام برد. كه بسته به نوع شرايط آب و هوايي ، اقليمي و بافت آن منطقه انتخاب و مورد استفاده قرار مي گيرند . سقف وافل يك نمونه از روش هاي اجراي سقف بتني مي‌باشد , كه به علت ظاهر مشبك و مربعي شكل آن به نام سقف وافل شناخته مي شود. اين نوع سقف براي سطوحي كه دهانه هاي بلندي دارند و به دليل  بار مرده كم وسختي مناسب مورد استفاده قرار مي گيرند .

سقف وافل يك نمونه از پرطرفدارترين و در عين حال زيبا ترين سقف هاي اجرا شده توسط معماران از گذشته دور تا به امروز بوده است. اين سقف قابل اجرا و مناسب براي ساختمان هاي با ارتفاع زياد ، انواع اسكلت فلزي و يا بتني مي باشد .

به دليل زيبايي خاص، استحكام بالاتر، وزن تمام شده كمتر، نسبت به دال بتني از لحاظ زيبايي شناسي و هزينه اي و ايمني بيشتر مورد توجه قرار گرفته است و در مصرف بتن و ميلگرد تا 20 درصد صرفه جويي مي شود بر خلاف ديگر سقف ها پس از اجرا، قالب ها قابل جداشدن بوده و مي توان از آن ها براي پروژه هاي ديگر نيز استفاده كرد .

 

 

هزينه هاي نازك كاري  ساختمان با استفاده از سقف وافل به شدت  كاهش مييابد

علت آن ساختار محصول و همچنين سرعت اجراي آن است

 

موارد استفاده :

پاركينگ ها

سالن ها

فرودگاه ها

ساختمان هاي اداري

مجمتع ها

 

معرفي سقف وافل

 

معرفي سقف وافل

طبق بررسي هايي كه باستان شناسان انجام داده اند ;  پيدايش و شكل گيري اين سقف ها به 2500 سال پيش  بر مي‌گردد كه نمونه بارز اين نوع سقف ها را در بناهايي كه در دوران هخامنشيان و بناهاي ساخته شده يونان مشاهده كرد كه با پيشرفت علم و تكنولوژي و رشد صنعت به ظاهر امروزي رسيده است . سقف وافل يك نمونه از اجراي سقف ها مي‌باشد كه به دليل ظاهر مربعي شكل و مشبك آن به اين اسم شناخته مي شود . سقف وافل براي دهانه هاي وسيع و مرتفع حتي ارتفاع بالاتر از 12 متر به كار گرفته مي‌شود و به دليل حداكثر استفاده از فضا و استفاده بهينه در مصرف بتن و كاهش آرماتور اضافي ، بارمرده كمتري دارد و وزن آن از ديگر نمونه ها همچون تيرچه بلوك و عرشه فولادي بسيار كمتر مي‌باشد.

به دليل ساختار قالب بندي متفاوتي كه دارد قالب ها به راحتي پس از اجرا جداشده و قابل استفاده مجدد مي باشند.  به دليل نياز به سقف هايي با سيستم پيچيده و اشكال نامنظم در ارتفاع زياد بهترين انتخاب امروزي استفاده از سقف وافل مي‌باشد . در معماري نوين براي طراحي ساختمان هاي تجاري ، فرودگاه ها ، آمفي تئاتر ها و سالن هاي كنفرانس مدرن و شيك امروزه سقف وافل مشتريان زيادي را به خود جلب كرده و با زيبايي خاص و استحكامي كه دارد حس اطمينان بيشتري را براي ساخت به مهندسان مي دهد.

 

 

 

 

 

انواع سقف وافل

سقف وافل يك طرفه

سقف وافل دو طرفه

سقف وافل يك طرفه

اين نوع از سقف ، بيشتر در دهانه هاي كوتاه كاربرد دارند و قالب هاي مورد استفاده در اين نوع سقف قالب هاي مستطيلي شكل هستند كه به صورت دال يك طرفه عمل مي كنند . از آنجايي كه در اين روش ميلگرد ها فقط در يك جهت تعبيه مي شوند ميزان مصرف ميلگرد در مقايسه با سقف دو طرفه كاهش مي يابد و صرفه ي اقتصادي بيشتري دارد .

سقف وافل دو طرفه

 

اين نوع از سقف كاربرد بيشتري در ساختمان هاي داراي دهانه ي بلند دارد . قالب هاي مورد استفاده در اين روش قالب هاي مربعي شكل هستند كه به صورت دال دوطرفه عمل مي كند . ميلگرد ها در دو جهت متعامد بسته مي شوند هرچند كه ميزان مصرف ميلگرد در اين روش بيشتر است و قيمت تمام شده ي بيشتري در مقايسه با سقف وافل يك طرفه دارد اما در نهايت مقاومت و استحكام و ايمني بيشتري نسبت به سقف وافل يك طرفه دارد .

 

كاربرد سقف وافل

سقف وافل به علت قابليت بالا در استحكام ، ايستايي و سرعت اجراي آن در ساختمان هاي فلزي و بتني در ارتفاع زياد و اشكال منظم و نامنظم تا دهانه بيش از 12 متر قابل اجرا مي باشد .به دليل حداكثر استفاده از فضا ، كاهش بتن و آرماتور مصرفي ، صرفه جويي هزينه بيشتر اين نوع سقف مناسب تر از ديگر روش هاي اجرا مي باشد.

 

استفاده از سرعت بالاي سيستم وافل در پروژه هاي عمراني مي تواند گام مهمي در برنامه زمان بندي پروژه باشد كه اكثر دست اندركاران صنعت ساخت و ساز به اين موضوع واقف هستند.

 

امروزه در بسياري از بناهاي بزرگ و مرتفع سقف وافل مورد استفاده قرار مي گيرد براي نمونه مي توان سالن ها ، فرودگاه ها ، پاركينگ ها ، مجتمع ها و ... را نام برد.

 

از جمله كاربرد هاي ديگر اين نوع سقف ها  , جانمايي ستون هاي پاركينگ ها است .

 

علت آن :

 

شكل ظاهري آن مي باشد زيرا در اين نوع سقف به دليل وزن سبك از ستون هاي با حجم بالا استفاده مي شود و اين خود باعث بيشتر شدن فضا مي شود و در اين نوع سقف هزينه اجراي سقف كاذب و نازك كاري هاي غير ضروري را نداريم .

 

 .در ايران نيز يكي از نمونه هاي مشهور اجرا شده سقف وافل كتابخانه ملي ايران مي باشد كه سازندگان آن به دليل مقاومت بالا سقف وافل در برابر لرزش و خمش و استحكام بالاتر و همچنين زيبايي خاصي كه دارد انتخاب كرده اند.

 

 

قالب سقف وافل

انتخاب نوع قالب سقف وافل نيز يكي از مواردي است كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد . قالب سقف وافل يك قطعه اي است كه بسته به نوع جنس آن مي تواند پلاستيكي و يا كامپوزيتي باشد كه در ابعاد و اشكال مختلفي ساخته مي شود .

 

به دليل حذف بتن اضافي ,

 

انتخاب نوع قالب سقف وافل بسيار حساس بوده زيرا در نحوه اجرا و خروجي كار، نقش بسزايي دارد.

 

مهمترين فاكتور ساخت قالب هاي سقف وافل شكل نهايي بتن ، استحكام آن ، سطح صاف و صيقلي پس از اجرا مي باشد.

 

بهترين گزينه براي ساخت قالب سقف وافل ، استفاده از قالب هاي كامپوزيتي به علت سهولت اجرا و جدا شدن كارامد تر بوده و به دليل صرفه جويي بيشتر در منابع و كاهش آلودگي هاي زيست محيطي ساخت اين نوع قالب هاي كامپوزيتي در كشور و خارج از كشور در دستور كار قرار گرفته است .

 

 

قالب هاي سقف وافل در دو نوع يك طرفه و دو طرفه ساخته مي شوند كه از جمله مزاياي قالب يك طرفه مي توان به كاهش بتن و آرماتور مصرفي و به طبع كاهش هزينه مي باشد . امروزه قالب هاي دو طرفه به علت ايمني و استحكام بالاتر ، سطح صاف و يكپارچه و سرعت اجراي بالاتر، بيشتر مورد استفاده سازندگان قرار مي گيرند.

 

ويژگي هاي سقف وافل

قالب بندي هاي مختلف در اشكال مختلف و برشكاري هاي اضافي قالب نياز نمي باشد

به دليل حداكثر استفاده از فضا در نهايت ضخامت آن كمتر از دال بتني مي باشد

كاهش فاصله آرماتور ها

امكان اجراي سقف هايي با دهانه بلند و شكل نامنظم

استحكام بالا تر در برابر خمش هاي ناگهاني

كاهش لرزش هاي ناگهاني به دليل استفاده از ميلگرد هاي دوطرفه

به دليل شكل كاسه اي قالب بيشترين صرفه جويي در مصالح را دارد كه باعث كاهش وزن كلي سقف نسبت به ديگر روش ها مي باشد

به دليل عدم استفاده از آرماتور هاي تقويتي سرعت اجراي آن از ديگر روش ها بالا تر مي باشد

به دليل اجراي ساده تر آن كمتر به نيروهاي متخصص جهت اجرا نياز دارد كه سبب صرفه جويي هزينه در منابع انساني نيز مي شود

نحوه اجراي سقف وافل

اولين گام براي اجراي سقف وافل اسكافلد گذاري ( شمع بندي ) مي باشد . پس از آن شاسي كشي سقف اجرا مي شود و در اين روش نياز به تخته كشي زير سقف نمي باشد و به دليل ساختاري كه دارد قالب ها خود نقش نگهدارنده بتن را انجام مي دهند كه خود باعث صرفه جويي در زمان اجراي سقف مي شود.

پس از آن قالب ها روي قوطي ها قرار گرفته و آرماتور گذاري سقف اجرا مي شود. بنابر ليستوفر طراحي شده ميلگرد هاي مخصوص برش خورده و اجرا مي شوند و نوبت به بتن ريزي مي رسد كه معمولا براي بتن ريزي در ارتفاع بالا به پمپ بتن نياز داريم .پس از مدتي كه بتن ريزي انجام شد و بتن به استحكام كافي رسيد طبق ايين نامه قالب ها باز شده و اجراي سقف به پايان مي رسد . قالب هاي باز شده را مي توان مجددا براي پروژه هاي ديگر استفاده كرد و اين يكي از مزاياي قالب هاي سقف وافل مي باشد.

 

 

 

مزاياي استفاده از سقف وافل

حذف مصالح از پيش ساخته شده و جلوگيري از هزينه هاي اضافي بايت خريد آن ها

صرفه جويي كلي در مصرف سيمان و به طبع بتن مصرفي

امكان اجرا بر روي اسكلت فلزي و اسكلت بتني

كاهش هزينه تمام شده

عدم نياز به تخته ريزي زير شاسي و امكان اجرا توسط نيروهاي عمومي و كاهش هزينه نيروي انساني

مقاومت بالا در برابر لرزش

مقاوم در برابر آتش سوزي

امكان استفاده چند باره از قالب ها پس از پايان كار

افزايش مقاومت برشي

عايق مناسب براي صدا و حرارت و ايمني بالاي آن

عدم نياز به اجراي آرماتور هاي تقويتي و صرفه جويي در زمان اجرا

 

معايب استفاده از سقف وافل

براي سقوف شيبدار با توجه به عملكرد فني مد نظر مناسب نيست

هزينه كناف يا سقف كاذب به پروژه تحميل خواهد شد

با توجه به جديد بودن تكنولوژي اجراي سقف، اكيپ تخصصي مانند تيرچه به وفور يافت نخواهد شد

از لحاظ آكوستيك صدا بودن چون فضاي زير وافل خالي است مناسب نيست ( در صورت عدم استفاده از كناف)

زيبايي و نماي سقف وافل

به دليل اشكال هندسي زيبا در اجراي سقف ، ارتفاع زياد ، شكل مشبك آن و امكان پياده كردن هاي نقش و نگار هاي زيبا روي آن استفاده از سقف هاي وافل در پروژه هاي معماري مدرن جهاني بالا بسيار مورد توجه معماران قرار گرفته است. به دليل دهانه بلند ايجاد شده آن چشم ها را به سمت بالا مي كشاند و در نتيجه فضا بسيار بزرگتر به نظر مي رسد . به دليل زيبايي سقف و شكل منظم آن حس اطمينان بيشتر را به بيننده مي دهد و براي نورپردازي فضاي داخلي بسيار پر كاربرد تر مي باشد . سقف وافل را مي توان بسيار سريع اجرا كرد و از لحاظ زيبايي و هزينه اي مناسب تر از ديگر سقف ها مي باشد.

 

اين نام مجاز نمي باشد و شفافيت در زنجيره تأمين

اين مقاله براي آگاهي دادن به شما در مورد موضوعات مهم در زنجيره تأمين مربوط به صنعت اين نام مجاز نمي باشد نوشته شده است.

بدون شك ، كاربران و مشتركان اين نام مجاز نمي باشد به طور فزاينده اي از ايمني و امنيت فعاليت هاي آنلاين خود آگاه هستند ، پس از بسياري از مطالعات اين نام مجاز نمي باشد هاي تبليغاتي ، نتايج نشان مي دهد كه ميزان سرقت اطلاعات آنلاين افزايش يافته است. طبق كميسيون تجارت فدرال ، فقط در سال 2018 ، 3 ميليون گزارش از سرقت آنلاين گزارش شده است.

 

حتي اگر اين تهديدها - و گسترش نقض داده ها - همچنان خبرساز شوند ، كاربران با وجود تهديدها همچنان به Wi-Fi عمومي متصل مي شوند و هنگام سفر به ساير شبكه هاي ناامن مي پيوندند. افراد محتاط تر يا باهوش فني مي دانند كه به شبكه هاي خصوصي مجازي (اين نام مجاز نمي باشد) روي آورده اند تا راهي براي اتصال ايمن آنلاين باشند و با گسترش تعداد اين نام مجاز نمي باشد ها ، برخي پروژه ها مي توانند بازار اين نام مجاز نمي باشد را تا سال 2022 به بيش از 35 ميليارد دلار گسترش دهند.

 

چرا اين نام مجاز نمي باشد و زنجيره تأمين آن مهم است؟

اين بدان معناست كه اين منطقه و بازار فعال مي تواند حتي براي برخي از ارزهاي ديجيتال براي سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي سودآور باشد. حتي مي توانيد برخي از بازارياب ها را مشاهده كنيد كه با ايجاد تبليغات تلويزيوني و اينترنتي پر زرق و برق كه باعث الهام بخشيدن به مخاطبانشان مي شود ، تعداد زيادي مشتري را جذب و برنده مي كنند.

 

با اين حال ، وقتي اين شركت ها به دنبال عقب بردن پرده دنياي زيرين ديجيتال هستند ، نمي توانم تعجب كنم كه آيا پرده براي كار خودشان به اندازه كافي عقب است؟ منظور من اين نيست كه آنها سارقاني هستند كه داده هاي كاربر را فراموش مي كنند (اگرچه برخي افراد اطلاعات شما را به اشخاص ثالث مي فروشند) ، اما در عوض شما مي پرسيد كه آيا صنعت اين نام مجاز نمي باشد نگران پروتكل هاي امنيتي آنها نيست؟ آيا شفاف است يا خير؟

 

مشكلات مربوط به هك و زنجيره تأمين Nordاين نام مجاز نمي باشد

Nordاين نام مجاز نمي باشد ، احتمالاً شناخته شده ترين ارائه دهنده اين نام مجاز نمي باشد ، اخيراً هك شده است. يك مهاجم به يك سيستم كنترل از راه دور كاملاً ناامن كه توسط "ارائه دهنده مركز ناشناس داده" رها شده بود وارد شد و به يكي از سرورهاي آن در يك مركز داده خارج از كشور حمله كرد.

 

اگرچه Nordاين نام مجاز نمي باشد به جديدترين هك فناوري پيشرفته تبديل شده است و حتي از يك كنسول امنيتي ناامن بزرگ نيز برخوردار است ، اما در اينجا مسئله چندان مهمي نيست. همچنين اين واقعيتي نيست كه اين اختلال به مدت يك ماه مورد توجه قرار نگرفته است ، هرچند كه كمي بيشتر گاز مي گيرد. نكته مهم در اينجا اين است كه Nordاين نام مجاز نمي باشد نه تنها نمي دانست كه اين سيستم براي حفظ عملكرد خود استفاده مي شود ، بلكه از وجود آن هيچ تصوري نداشت. يك دقيقه فكر كنيد؛ ارائه دهنده امنيت داده با يك شريك اصلي در ارتباط است و تمام آسيب پذيري هاي احتمالي شركاي خود را برطرف نكرده است.

 

آيا Nordاين نام مجاز نمي باشد فقط ناهنجاري در صنعت است كه بايد مورد توجه قرار گيرد؟ نه ، متوجه شديم كه اين آسيب پذيري نه تنها Nordاين نام مجاز نمي باشد را به خطر انداخته ، بلكه موارد ديگري مانند TorGuard را نيز آشكار كرده است. اكنون روند وحشتناكي داريم. اكنون بسياري از ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد خدمات خود را به عنوان بخشي از تبليغات برنامه ريزي شده براي كاربري كه هنوز با اين فنآوري آشنايي ندارد - از جمله افرادي كه ممكن است بخواهند داده هاي شما را با دولت به اشتراك بگذارند - به بازار عرضه كنند. اما اكنون حتي "معتمدترين ها" ثابت كرده اند كه آنها گاهي پروتكل هاي رايگان يا محافظت نشده اي را به مشتركان خود ارائه مي دهند كه به هيچ وجه قابل اعتماد نيستند.

اهميت شفافيت در زنجيره تأمين

چرا چنين مشكلي وجود دارد؟ كل وضعيت يك سوال بزرگ در مورد اينكه چه كسي زيرساخت اين نام مجاز نمي باشد را كنترل مي كند و چه كسي مسئول است. وي همچنين بر عدم شفافيت صنعت اين نام مجاز نمي باشد پيرامون زنجيره تامين آن تأكيد مي كند. حتي پس از هك Nordاين نام مجاز نمي باشد ، شبكه ارائه دهندگان مجرم اين نام مجاز نمي باشد كه به مركز داده سرازير شده اند ، نامي ندارند.

 

وقتي اطمينان حاصل كنيم كه همه كارها با خيال راحت و كارآمد انجام شده است ، اطمينان حاصل مي كنيم كه مراحل موجود ، از جمله كار با هزاران دستگاه و شريك ، ايمن بوده و زيرساخت هاي موجود در Google را مديريت مي كنند يا مانند Google مي توانند امنيت داده هاي آنها را تضمين كنند.

 

داشتن يك ديد كامل از زنجيره تأمين زيرساخت ، اگر شفاف نباشد كاربر را دچار ترديد مي كند. آنها بايد تمام تلاش خود را انجام دهند و در صورت لزوم از منابع كافي استفاده كنند تا بتوانند كليه ارتباطات و اطلاعات مربوط به كاربران خود را در سطح بالايي از امنيت حفظ كنند.

 

اگرچه هر سازماني به منابع يك شركت بزرگ مانند Google دسترسي ندارد ، اما بسياري از ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد ادعا مي كنند كه از بهترين ويژگي هاي محافظت از مصرف كننده (رمزگذاري درجه نظامي ، بدون ورود به سيستم ، كليد) برخوردار هستند. كليدهاي تعويض و غيره).

انتخاب ارائه دهنده اين نام مجاز نمي باشد مناسب مي تواند مهمترين نكته قبل از خريد باشد

اگرچه نتوانند امنيت سرورهاي خود را حفظ كنند ، آنها شكست مي خورند. آنچه صنعت اين نام مجاز نمي باشد به وضوح فاقد آن است ، چارچوب ، زيرساخت و روند لازم براي درك رفتار ارائه شده توسط همه ارائه دهندگان پشتيباني آنها - از جمله ارائه دهندگان است.

 

بدون شك ، حل يك چالش شبكه دشواري هاي منحصر به فردي دارد ، اما خالي از امكان نيست. بحث در مورد زنجيره تأمين و شركا دو دليل است كه ما پس از ترك Google از شبكه هاي تحت حمايت بلاكچين جذب مي شويم ، زيرا انجمن توسعه دهندگان Blockchain درك مي كند كه شفافيت و حسابرسي در يك محيط تهديدآميز پيچيده و مهم است.

 

حسابرسي مي تواند كمي آسان تر باشد زيرا هر ارائه دهنده وقتي با استفاده از كليد خصوصي خود وارد سيستم مي شود وارد بلاكچين مي شود. در مورد Nordاين نام مجاز نمي باشد ، امكان معرفي يك ابزار مديريتي باقي مانده در سرور وجود داشت كه در صورت بررسي تاريخچه زنجيره تامين ، مي توان آن را علامت گذاري كرد.

 

نكته آخر اينكه وقت آن است كه اين ارائه دهندگان اين نام مجاز نمي باشد قبل از سوختن كل خانه به فكر آشپزخانه خودشان باشند. ديگر كافي نيست كه به سادگي به صنعت اين نام مجاز نمي باشد اعتماد كنيد تا زنجيره هاي تأمين خود را كشف كند و سپس تصور كنيد كه آنها خود نقش پليس دارند.

 

اگر ارائه دهندگان واقعاً مي خواهند از حداكثر شفافيت اطمينان حاصل كنند و زيرساخت هاي خود را قفل و محافظت كنند تا به راحتي توسط ديگران هك نشود ، پس يك محل خوب براي شروع يا تعهد سرمايه گذاري در مميزي مستقل است. يا نشانه هايي از اينكه آنها قصد دارند به يك انجمن بلاكچين آگاه بپيوندند.

http://chitaاين نام مجاز نمي باشد.com/2021/04/19/%d8%b2%d9%86%d8%ac%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a3%d9%85%db%8c%d9%86/

 

برترين برندهاي دوربين مداربسته حافظه دار در سال 2021

امروزه با در نظر گرفتن پيشرفت روز افزون تكنولوژي، انتخاب  دوربين مداربسته مناسب مطابق نياز امري بسيار پيچيده است. در اين مجال به بررسي امنيتي اين دوربين ها با در نظر گرفتن مشخصات فني شان مي پردازيم. وجه مشترك اين دوربين ها عدم نياز به مركز كنترل مي باشد. كليه اين دوربين ها تصاويرشان روي فضاي Cloud و يا فضاي SD كارت روي خودشان تصاوير را ضبط مي كنند. و عمليات آناليز تصوير روي خود دوربين انجام مي شود.

اين دوربين ها قابليت ارسال تصوير روي بستر WI-FI منزل را دارند و تصاوير آنها توسط گوشي هاي هوشمند قابل رويت و كنترل مي باشند. با استفاده از گوشي هاي هوشمند، بسياري از قابليت هاي جديد قابل دستيابي مي باشند به عنوان نمونه شما مي توانيد با استفاده از گوشي هوشمند فضاي جلوي دوربين را مي خواهيد در آن عمليات ضبط با حركت (Motion Detection)، ترسيم كنيد و همچنين تنظيمات مربوط به آلارم هوشمند دوربين را كنترل نماييد.

برخي از اين دوربين ها قابليت تشخيص انسان از حيوان و وسايل نقليه را دارا هستند و بدين ترتيب مي توان بهترين استفاده را از تصاوير اين دوربين ها جهت دستيابي به اهداف را انجام داد. همچنين جهت نصب اين دوربين ها نياز به نصاب حرفه اي نيست.

در ادامه به ?? نمونه از اين دوربين هاي مداربسته اشاره مي كنيم:

دوربين Netatmo:

دوربين مورد نظر داراي نور افكني بالاي خودش مي باشد كه با روشن شدن دوربين فعال شده  قابليت تصوير برداري با كيفيت رنگي در شب را براي افراد فراهم مي كند. اين دوربين داراي رزولوشن ? مگا پيكسل بوده، قابليت كاركرد در محيط بيروني ( ضد آب و ضر ضربه) را دارد، همانگونه كه شد تصاوير اين دوربين بصورت محلي روي SD كارت و يا فضاي اجتماعي Cloud ضبط مي شود.

نقاط قوت:

  • پوشش تمام فلزي زيبا و مقاوم در برابر هر گونه خطري.
  • نور افكن ديد در شب تاثير گذار جهت بر طرف كردن اكثر تهديدات شبانه در غالب روشن كردن كامل محيط.

نقاط ضعف:

  • طراحي نامناسب براي يك دوربين مدار بسته تحت شبكه.
  • دوربين مورد نظر فاقد پورت شبكه و اينترنت مي باشد.

قيمت اين دوربين در وبسايت آمازون ??? دلار در نظر گرفته شده است كه معمولا براي يك دوربين در اين تقسيم بندي قيمت بالايي به حساب مي آيد.

شكل ظاهري خاص اين دوربين بخاطر استفاده از نور افكن بزرگ داراي قيمت بالايي مي باشد. اما دلايل ديگري نيز در مورد اين وجود دارد كه عبارتند از: تصوير برداري ?? ساعته با رزولوشن فول اچ دي (Full HD)، قابليت تشخيص بين انسان، حيوان و ماشين و ارائه آلارم هاي مختلف، جهت مديريت.

طراحي متمايز، ظاهر شيك و توانايي هاي به خصوص اين دوربين باعث كم شدن ميزان تهديداتي از قبيل سرقت در مكان نصب اين دوربين مي شود.

دوربين مخصوص محوطه ي بيروني Nest Cam:

اين دوربين از نوع بولت و ضد آب مي باشد كه در تجهيز امنيتي خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد.

برخي از مشخصات اين دوربين عبارتند از :

نصب در محوطه ي بيروني ( ضد آب)، رزولوشن دو مگا پيكسل، ضبط روي فضاي Cloud، قابليت صداي دو طرفه.

نقاط قوت:

  • سازگاري با پروتكل هاي انتقال تصوير تحت بستر شبكه هوشمند.
  • دارا بودن تيم خدمات پس از فروش قوي.

نقاط ضعف:

  • طراحي ضعيف و آسيب پذيري در مقابل ضربه و سرقت.
  • دستكاري جهت و زاويه ديد دوربين توسط افراد غريبه.
  • هزينه اشتراك كمپاني جهت ارائه خدمات بسيار گران.

جهت مشاهده و مديريت تصاوير اين دوربين از نرم افزار مخصوص خود كمپاني دوربين بايد استفاده كنيم. جهت نصب و استفاده از خدمات ارائه شده توسط اين نرم افزار بايد هزينه اشتراك اين كمپاني را بپردازيم كه متاسفانه بسيار گران مي باشد. اين هزينه اشتراك به صورت ماهانه بوده و با عدم پرداخت آن قابليت دسترسي به تصاوير دوربين امكان پذير نمي باشد.

دوربين Logi:

اين كره چشمي قابليت ضبط و ارسال آلارم كليه فعاليت هاي روزانه در يك محل را به بهترين نحو دارا مي باشد.

مشخصات فني دوربين:

مخصوص محوطه ي بيروني ( ضد آب و ضد ضربه)، رزولوشن دو مگا پيكسل،  ضبط تصاوير روي محيط Cloud و قابليت صداي دو طرفه ( ميكروفن و اسپيكر).

قيمت اين دوربين در وبسايت آمازون ??? دلار مي باشد.

نقاط مثبت:

  • دارا بودن باطري داخلي جهت تصوير برداري در شرايط قطع شدن برق سيستم.
  • نشان دادن سريع تصاوير روزانه و امكان مشخص كردن آلارم هاي سيستم كه در طول روز اتفاق مي افتد.

نقاط منفي:

  • عدم پشتيباني از SD كارت جهت ضبط تصاوير بصورت محلي.
  • ضبط تصاوير تنها براي مدت ?? ساعت روي محيط Cloud.

در صورتي كه دنبال يك راهكار سريع و ساده جهت پوشش دادن دفتر محل كار يا مغازه خود هستيد، اين دوربين يك راه حل هوشمندانه مي باشد. هرچند ارزانترين راهكار نيست. بخصوص اينكه با پرداخت هزينه ماهيانه جهت اشتراك كمپاني و استفاده از ويژگي هاي اين دوربين مي توانيد خيال خود را بابت يك سيستم مدار بسته آسوده كنيد. از ديگر ويژگي هاي اين دوربين و نرم افزار آن ساده بودن عملكرد آن مي باشد كه مورد استقبال مشتريان قرار گرفته است.

ظاهر جمع و جور  در هم تنيده آن كاملا مشهود مي باشد. وجود باطري داخلي به دوربين جهت عملكرد مناسب، در مواردي كه اين دوربين بصورت بيسيسم نصب مي شود را مي كند. با توجه به نكات مثبت گفته شده در اين مقاله در مورد اين دوربين توصيه مي شود در صورتي كه داراي پروژه بزرگتري هستيد از راهكارهاي بهتر و مستحكم تري جهت بكارگيري يك سامانه دوربين مدار بسته استفاده كنيد.

برترين برندهاي  دوربين مداربسته

دوربين مكعبي Netgear:

از اين دوربين جهت ضبط تصاوير دوربين روي محيط Cloud براي مدت هفت روز استفاده مي شود.

مشخصات فني دوربين:

مخصوص محيط هاي داخلي، رزولوشن دو مگا پيكسل، ضبط تصاوير روي محيط Cloud، قابليت صداي دو طرفه ( ميكروفن و اسپيكر).

قيمت اين دوربين در وبسايت آمازون ??? دلار مي باشد.

نقاط مثبت:

  • فضاي صبط تصاوير روي Cloud رايگان مي باشد.
  • طراحي زيبا و جمع و جور مخصوص فضاهاي داخلي.

نقاط منفي:

  • عدم پشتيباني از SD كارت جهت ضبط تصاوير بصورت محلي.
  • عدم دارا بودن پورت شبكه و اينترنت.

بخاطر ظاهر جمع و جور و عملكر هوشمند، اين دوربين يك راهكار خوب و سريع براي تجهيز يك محل به دوربين مدار بسته مي باشد. عملكرد راحت و آسان نرم افزار مديريت اين دوربين نيز جزو ويژگي هاي مثبت اين دوربين به شمار مي آيد.

دوربين ميني پلاس هايك ويژن:

اين دوربين مينياتوري و آهنربايي هايك ويژن مي تواند تصاوير رو با رزولوشن دو مگاپيسكل ارسال كند.

مشخصات فني:

مناسب براي محيط داخلي،  رزولوشن ضبط دو مگا پيكسل، ضبط روي محيط Cloud، قابليت صداي دو طرفه ( ميكروفن و اسپيكر).

نقاط مثبت:

  • دارا بودن ميكروفن و اسپيكر داخلي.
  • دارا بودن قابليت آلارم داخلي.
  • قابليت ضبط بر روي Cloud و حافظه SD كارت بصورت Optional.

نقاط منفي:

  • قدرت آهنربايي ضعيف براي اتصال به پايه.
  • كنتراست پايين در محيط هاي با نور كم.

دوربين مورد نظر از نوع شكل ظاهري داراي شكل مناسبي مي باشد، نصب و راه اندازي اين دوربين بسيار ساده مي باشد. شكل اين دوربين كاملا ساده و ابتدايي به نظر مي رسد اما در واقع اين دوربين مدار بسته قابليت تصوير برداري با كيفيت دو مگا پيكسل در شرايط نوري مختلف را دارد. قابليت تنظيم ميزان حساسيت به حركت مطابق نظر مشتري و همچنين ضبط بصورت محلي روي دوربين بصورت Optional در اين دوربين فراهم شده است. برخي ديگر از قابليت هاي اين دوربين مي توان به، ضبط بر اساس گم شدن شي يا اشيايي از منظره اي كه توسط دوربين پوشش داده شده است، همچنين تشخيص هوشمند بين اشياء، انسان، خودرو و … مي توان اشاره نمود.

در اين دوربين با اينكه، كيفيت تصاوير داراي كنتراست مناسب نمي باشد ولي جزئيات كاملي از تصوير حتي در شب قابل رويت مي باشد. اما متاسفانه اين دوربين باطري داخلي جهت استفاده بهتر از توانايي هاي اين دوربين در مواقعي كه برق قطع مي شود وجود ندارد.

بيشتر بخوانيد: دوربين مداربسته  هايك ويژن   

برترين برندهاي دوربين مداربسته

دوربين فوسكام

دوربين عجيب و اسپورت اين كمپاني قابليت تصوير برداري و ضبط مستقيم روي ميكرو اس دي بصورت محلي را دارد.

قابليت هاي دوربين:

مخصوص محيط هاي بيروني، رزولوشن يك مگا پيكسل، محل ضبط تصوير بصورت محلي و يا روي Cloud، فاقد صوت.

نقاط مثبت:

  • نصب با استفاده از يك كابل.
  • ساخت با استفاده از مواد سخت و با كيفيت جهت عملكرد در محيط هاي باز.

نقاط منفي:

  • كيفيت تصوير برداري محدود به رزولوشن يك مگا پيكسل.
  • رويت تصاوير تنها با استفاده از مرورگر Clunky unintuitive.

براي نصب در محل هاي بيروني، و محل هاي پر خطري كه نياز به دوربين مستحكم جهت تصوير برداري داريم مي توان از اين دوربين استفاده نمود. ظاهر سخت و بي روح اين دوربين معمولا پوشش دهنده استفاده اين دوربين از تكنولوژي دوربين هاي تحت شبكه مي باشد، اما استفاده از قابليت هاي هوشمند دوربين مانند ضبط بر اساس حركت در منطقه مورد انتخاب مشتري، تشخيص انسان و خودرو و…، نرم افزار قدرتمند جهت مديريت آلارم همه و همه نشان از يك دوربين هوشمند را دارد. با اين همه ظاهر قديمي اين دوربين و همچنين قيمت جزو نقاط ضعف آن نسبت به برندهاي ديگر بازار مي باشد.

برترين برندهاي دوربين مداربسته

دوربين مستحكم سنگلد:

يك تركيب مناسب بين تكنولوژي دوربين مدار بسته و يك لامپ هوشمند و ارائه يك دوربين IP كارا.

ويژگي هاي اين دوربين: مناسب براي محيط هاي داخلي و خارجي، حداكثر رزولوشن دو مگا پيكسل، قابليت ضبط بر روي محيط Cloud، قابليت ضبط صداي دو طرفه ( ميكروفن و اسپيكر).

نقاط مثبت:

  • تنظيم هوشمند نور محيط توسط نرم افزار جهت فراهم نمودن نور مناسب محيط براي تصوير برداري دوربين مدار بسته.
  • قابليت نصب ساده و متناوب در مكان هاي مختلف بخاطر نوع طراحي خاص پايه دوربين مدار بسته تحت شبكه.

نقاط منفي:

  • زماني كه دوربين در محيط تاريك حركتي را آشكار سازي و شروع به ضبط مي كند LED هاي ديد در شب آن روشن نمي شود.
  • عدم قابليت تنظيم نور لامپ هوشمند كنار دوربين توسط سوئيچ ديمر جهت كم يا زياد كردن نور آن.

اين دوربين با توجه به اينكه هم يك دوربين مدار بسته تحت شبكه هوشمند و هم يك چراغ هوشمند مي باشد مي تواند بهترين راه حل براي نگراني هاي نظارتي و امنيتي شما باشد. چراغ هاي هوشمند آن به رغم ظاهي پيچيده اش يك راهكار صرفه جويانه جهت مصرف انرژي مي باشد. بدين صورت كه در صورتي كه دوربين شروع به فعاليت توسط دستور نرم افزار خود مي كند چراغ هوشمند روشن مي شود.

قيمت مناسب اين محصول جزو نقاط مثبت آن است ولي اين امر نمي تواند ما را پرداختن به نقاط ضعف آن بازدارد.  از جمله اين موارد مي توان به عدم پشتيباني از پروتكل هوشمند IFTTT اشاره نمود اما مشكل جدي تر در مورد عدم روشن شدن LED هاي ديد در شب دوربين زمان آشكار سازي حركت توسط دوربين در شب، مي باشد كه مي تواند يك نكته بسيار منفي در اين زمينه به حساب بيايد. اين نكته باعث مي شود تا برخي از مشتريان از خريد اين دوربين منصرف شوند. تعجب بر انگيز تر اينكه بدانيم جهت برطرف كردن اين مشكل هيچ تلاشي از طرف كمپاني صورت نگرفته است و هيچ دوربين جايگزيني براي اين محصول در سبد كالاي شركت سنگلد وجود ندارد.

برترين برندهاي دوربين مداربسته

برترين برندهاي دوربين مداربسته

دوربين هوشمند سامسونگ:

كارايي مناسب بصورت انفرادي و نصب و راه اندازي هوشمند جزو ويژگي هاي اين دوربين در نگاه اول مي باشد.

ويژگي هاي اين دوربين:

كارايي در محيط هاي داخلي، رزولوشن ضبط حدكثر دو مگا پيكسل، قابليت ضبط بصورت محلي روي SD كارت و يا روي محيط Cloud، قابليت صداي دو طرفه ( ميكروفن و اسپيكر)

بيشتر بخوانيد : دوربين مداربسته  تي وي تي

قيمت در وبسايت آمازون: ?? دلار.

نكات مثبت:

  • اسلت ميكرو اس دي جهت ضبط تصاوير دوربين بصورت محلي روي خود دوربين.
  • پورت مستقيم شبكه و همچنين پشتيباني از آنتن واي فاي داخلي جهت ارتباط با فضاي بيرون.

نكات منفي:

  • تصاوير دوربين بصورت نويز دار و دون دون شده مي باشد.
  • عدم پايداري دوربين در محل نصب بخاطر شكل ظاهري و تمايل به خم شدن سر دوربين به سمت جلو.

طراحي جذاب اين دوربين، دارا اسلت SD كارت بر روي آن،  دارا بودن خروجي صدا بر روي بدنه دوربين و چند نمونه ديگر از ويژگي هاي بارز اين دوربين مي باشد. مي توان گفت كه ظاهر اين دوربين برش كوچكي از يك دوربين تحت شبكه تمام عيار و حرفه اي است. اما كيفيت تصوير آن، با رزولوشن دو مگا پيكسل داراي كيفيت ابتدايي مي باشد. اما با اين همه كليپ هاي تصويري اين دوربين داراي تصاوير تقريبا واضح مي باشد.

با آنكه   نصب دوربين مداربسته  آسان است ولي طريقه كار كردن با اين دوربين اصلا ساده و راحت نيست و اين جزو نقاط تيره اين دوربين نزد مشتريان به حساب مي آيد. اما با اين همه به خاطر شكل زيبا و منعطف خود، يك راهكار مناسب براي بسياري از موقعيت هاي امنيتي و نظارتي به حساب مي آيد و مي توان روي آن حساب كرد. همچنين به زغم اينكه اين دوربين از برند معتبر سامسونگ مي باشد توانايي سازگار شدن با برخي از شبكه ها از جمله SmartTHings، Google Alerts و Picasa را دارد.

براي مشترياني كه مي خواهند مبلغ متوسطي را سرمايه گذاري كنند، اين سيستم دوربين مدار بسته پيشنهاد جالبي را ارائه مي دهد، و آن استفاده از كابل شبكه جهت انتقال امن اطلاعات مي باشد. چرا كه استفاده از سيستم واي فاي ميتواند پيچيدگي هاي خاص خود را داشته باشد.

برترين برندهاي دوربين مداربسته

دوربين D-Link:

دوربيني كه ديد ??? درجه از اتاقتان را به شما مي دهد.

ويژگي هاي دوربين:

نصب در محيط هاي داخلي، رزولوشن حداكثر دو مگا پيكسل، ضبط بصورت محلي در دوربين و يا نصب روي محيط Cloud، قابليت صداي دو طرفه ( ميكروفن و اسپيكر).

قيمت اين دوربين در وبسايت آمازون: ??? دلار مي باشد.

نكات مثبت:

  • پشتيباني از اسلت SD كارت جهت ضبط روي خود دوربين با اشتراك رايگان نرم افزار.
  • تصوير برداري بصورت دائمي با زاويه ديد ??? درجه بدون هيچگونه اعوجاج و بهم خوردگي.

نكات منفي:

  • ساخته شده از جنس پلاستيكي با كيفيت پايين.
  • عمليات نصب دوربين كمي پيچيده مي باشد.

اين دوربين تحت شبكه به لحاظ قيمتي مقرون به صرفه بوده و راهكار ساده اي جهت برطرف نمودن نياز امنيتي و حفاظتي مشتريان مي باشد. ضبط تصاوير با نرم افزار رايگان روي SD كارت و نمايش آن در مواقع ضروري روي مانيتور باعث كامل به نظر آمدن اين دوربين مدار بسته تحت شبكه به نظر مي آيد. همچنين زاويه ديد ??? درجه باعث مي شود تا هيچ حركتي از زاويه دوربين پنهان نماند و در مواقع ضروري آلارم خاص آن براي كاربر ارسال گردد.

ساختار پلاستيكي اين دوربين باعث آسيب پذير شدن آن مي شود. لذا توصيه مي شود در صورتي كه در بحث پوشش امنيتي محل مورد نظر خود جدي تر هستيد با صرف مبلغ بيشتري راهكار هوشمندانه و حرفه اي تري را تهيه نماييد.

دوربين پاناسونيك:

پكيج دوربين دو قلوي پاناسونيك به نگهباني دادن از محل هاي داخلي و بيروني كمك شاياني مي كند.

ويژگي هاي دوربين:

مخصوص محيط بيروني و داخلي، رزولوشن VGA، ضبط بصورت محلي بر روي SD كارت و يا محيط Cloud، قابليت صداي دو طرفه ( ميكروفن و اسپيكر)

قيمت اين دوربين در وبسايت آمازون: ??? دلار مي باشد.

نكات مثبت:

  • طراحي جذاب و زيبا، بدنه ساخته شده از مواد با كيفيت.
  • اشتراك رايگان جهت ذخيره سازي تصوير در فضاي Cloud.

نكات منفي:

  • فاقد نرم افزار تشخيص چهره جهت بهره برداري از تصاوير دوربين مدار بسته تحت شبكه.
  • رزولوشن پايين (VGA)، در اين دوربين باعث عدم اقبال مشتريان نسبت به آن مي شود.

اين پيشنهاد به عنوان راهكار جامعه خانه امن پاناسونيك معمولا در بازار پيشنهاد مي شود، سيستم پيشنهادي توسط اين كمپاني (DECT)، جهت انتقال تصاوير و ضبط آن به گفته خودشان سيستم قابل اعتماد تري نسبت به سيستمهاي واي فاي مي باشد. خانواده محصولات در حال رشد پاناسونيك به شما در انتخاب يك سامانه مناسب و هوشمند براي نياز امنيتي و نظارتيتان كمك مي كند و خيالتان را از اين بابت راحت مي كند.

با اين همه اين دوربين ها داراي محدوديت هاي زيادي به لحاظ كيفيت تصوير و يا صداي محيط دارند كه بدين وسيله مي توانيم برندهاي مختلف را با همديگر مقايسه كنيم. به عنوان مثال زماني كه نرم افزار مديريت تصاوير عامل مقايسه ي بين برندهاي مختلف مي باشد برندي مثل Nest، Netatmo و بقيه برندهاي در بالاي ليست هستند.

انواع دوربين هاي مداربسته

انواع دوربين هاي مدار بسته يك سامانه نظارت تصويري

در اين مقاله بصورت متفاوتي در مورد انواع دوربين هاي مدار بسته و كاربردهاي هر مدل در زندگي روز مره مي پردازيم، به عنوان مثال اينكه هر مدل دوربيني در كدام نوع تكنولوژي وجود دارد و اينكه در كجا نصب مي شود و يكسري اطلاعات مفيد ديگر، لطفا در اين مسير با ما همراه باشيد تكنولوژي دوربين ها در يك تقسيم بندي كلي به سه دسته تحت شبكه، HD-TV و آنالوگ تقسيم مي شود، حال انواع مختلف دوربين ها را شرح مي دهيم. انواع دوربين هاي مدار بسته

  • دوربين هاي دام- Dome:

معني لغوي كلمه Dome، به معناي گنبد است، در ايران اين دوربين ها، علاوه بر گنبدي به دوربين هاي دام و يا سقفي نيز معروف است. در واقع اين دوربين ها همانطور كه از اسمش پيداست جهت نصب دوربين مداربسته در زير سقف و محيط داخلي پيشنهاد مي شود. شيشه ي روي  اين دوربين ها در برخي مدل ها شفاف و در برخي ديگر كدر است بصورتي كه جهت قرار گرفتن لنز دوربين در زياد آن معلوم نيست. اين دوربين ها در مدل هاي بدون و با ال اي دي ديد در شب و همچنين با لنز فيكس و لنز وريفوكال در بازار وجود دارند. از جمله تقسيم بنديهاي ديگر اين دوربين، مدل ضد ضربه و معمولي مي باشد.

محل نصب: معمولا اين دوربين ها بهترين راه حل براي پوشش فضاهايي از جمله:

  • فضاي داخلي خانه، مغازه، فروشگاه، سوپر ماركت و… هستند.
  • فضاي داخل پاركينگ.
  • محل هاي مسقف كه ارتفاع سقف آن پايين است.
  • …..

اين دوربين هم در سيستم هاي تحت شبكه، هم در سيستم HD-TV و هم در سيستم آنالوگ موجود مي باشد. در واقع اين دوربين ها يكي از متداول تري نوع دوربين هاي مدار بسته در دنيا هستند.

  • دوربين هاي صنعتي- Box:

اين دوربين ها بر خلاف نامشان در بازار ايران منحصر به مصارف صنعتي نيست. اسم اصلي اين دوربين ها، Body Camera، مي باشد، در واقع مكعب مستطيل هايي هستند كه معمولا بصورت بدون لنز فروخته مي شوند، با توجه به اين مهم از اين دوربين ها جهت پوشش فضاهايي كه نياز به زوم يا فوكوس مطلوب است، استفاده مي شود. لنزهاي مختلفي از جمله لنز فيكس، لنز وريفوكال و لنز موتورايز واستفاده مي شود. علاوه بر آن، اين دوربين ها بصورت يك راهكار ضد ضربه بهمراه پايه و كاورهاي خاص در محيط هاي بيروني مورد استفاده قرار مي گيرند.

اين دوربين ها در فضاهاي داخلي جهت پوشش، فضاي مورد نياز مشتريان پيشنهاد مي شود. به خاطر وجود لنز دلخواه، مي توان زاويه ديد دوربين را دقيقا مطابق نياز تنظيم نمود.

محل نصب: معمولا اين دوربين ها بهترين راه حل براي پوشش فضاهايي از جمله:

  • فضاي داخلي خانه، مغازه، فروشگاه، سوپر ماركت و… نياز به زاويه ديد كنترل شده داريم.
  • فضاي مربوط به درب ورودي داخلي و درب ورود حياط و…. 
  • …..

اين دوربين هم در سيستم هاي تحت شبكه، هم در سيستم HD-TV و هم در سيستم آنالوگ موجود مي باشد. در واقع اين دوربين ها يكي از متداول تري نوع دوربين هاي مدار بسته در دنيا هستند.

  • دوربين بولت- Bullet:

اصطلاح بولت به معناي گلوله يا لوله است، دوربين هاي بولت، دوربين هايي با بدنه معمولا استوانه اي شكل و از جنس فلز يا پلاستيك هستند. اين دوربين ها معمولا كاربرد بيروني دارند با توجه به سيستم حفاظتي و ضد آب بودن بدنه اين نوع دوربين ها و شكل مخصوصشان، براي محيط هاي بيروني با شرايط سخت آب و هوايي مناسب هستند. اين دوربين ها در كيفيت هاي متفاوت با لنزهاي فيكس و يا وريفوكال، به بازار عرضه مي شوند، هم از نوع داراي ال اي دي ديد درشب، و هم فاقد قابليت ال اي دي ديد در شب وجود دارند. در يك تقسيم بندي ديگر به دو نوع بولت و ميني بولت تقسيم مي شوند.

بيشتر بخوانيد:  دوربين  هايك ويژن    

بيشتر بخوانيد: دوربين مداربسته تي وي تي  

محل نصب:

  • فضاهاي بيروني كه نياز به دوربين ضد ضربه و ضد آب داريم مانند حياط، فضاهاي پيراموني ساختمانها و كارخانه ها
  • فضاهاي درون سوله هاي صنعتي كه احتمال آسيب خوردن دوربين به خاطر حركت جرثقيل وجود دارد.
  • ….

اين دوربين هم در سيستم هاي تحت شبكه، هم در سيستم HD-TV و هم در سيستم آنالوگ موجود مي باشد. در واقع اين دوربين ها يكي از متداول تري نوع دوربين هاي مدار بسته در دنيا هستند.

  • دوربين هاي مينياتور:

اين دوربين ها در واقع رايج ترين نوع دوربين هاي مدار بسته مخفي هستند كه خصوصيت اصلي آن اندازه فوق العاده كوچك آن مي باشد. اين دوربين ها معمولا در فضاهايي نصب مي شوند كه نياز به مشاهده تصاوير به صورت غير محسوس وجود داشته باشد.  لنز اين دوربين به اندازه اي كوچك است كه معمولا مي توان از طريق ايجاد يك حفره كوچك تصاوير را به وسيله دوربين گرفت و دوربين را پشت سطح آن مخفي كرد. اين دوربين ها معمولا داراي قابليت ديد در شب نيستند.

موارد مصرف:

  • بصورت مخفي در دستگاههاي ATM.
  • در محلهايي كه نياز به دوربين مخفي داريم.
  • ….

اين دوربين در سيستم هاي آنالوگ و تحت شبكه موجود هستند. به خاطر شكل و نوع كاربرد اين نوع از دوربين ها در بين مشتريان از محبوبيت خاصي برخوردار هستند.

  • دوربين متحرك:

به دوربين هاي مدار بسته اي كه قابليت چرخش در جاي خود و در سه جهت افقي، عمودي و عمق (زوم كردن لنز) داشته باشند دوربين هاي متحرك گفته مي شود. اين چرخش توسط موتورهاي اتوماتيك كه درون دوربين تعبيه شده است انجام مي شود به همين خاطر كاور اين دوربين ها نسبت به دوربين هاي ديگر كشيده تر است. بعلت تعبيه شدن موتور درون اين دوربينها  قيمت دوربين مداربسته متحرك نسبت به دوربين هاي ديگر بسيار بالاتر مي باشد. اين دوربين ها بصورت كنترل از راه دور و توسط كيبورد يا نرم افزار و به صورت اتوماتيك يا توسط كاربر دوربين كنترل و چرخانده مي شوند. برخي از اين دوربين ها داراي ال اي دي ديد در شب جهت تصوير برداري مناسب در محيط هاي با نور كم مي باشند. در يك تقسيم بندي كلي اين دوربين ها به دو نوع دوربين هاي اسپيد دام و دوربين هاي PTZ، تقسيم مي شوند كه در ادامه به شرح اين دو مي پردازيم:

  • دوربين اسپيد دام- Speed Dome:

اساس كار اين دوربين ها، دوربين دام مي باشد. دوربين اسپيد دام يا دام چرخشي جزو پر كاربردترين دوربين هاي متحرك در صنعت نظارت تصويري مي باشد اين دوربين قابليت چرخش 360 درجه با سرعت فوق العاده سريع را دارا مي باشد. همانطور كه گفته شد بدليل دارا بودن موتورهاي داخلي جهت چرخش در جهت هاي افقي و عمودي هوزينگ اين دوربين نسبت به دوربين دام معمولي كشيده تر است. اين دوربين ها بر اساس رزولوشن و ميزان زوم اپتيكالي كه ارائه مي دهند در بازار تقسيم بندي مي شوند.

  • دوربين PTZ (Pan- Tilt- Zoom):

اساس كار اين دوربين ها، دوربين بولت مي باشد، بدين صورت كه دوربين PTZ در واقع تشكيل شده از يك دوربين بولت كه روي دو موتور چرخشي در سطح عمودي و افقي قرار دارد و همچنين يك لنز زوم موتور دار با سرعت بالا نيز روي آن متصل مي شود. كنترل اين موتورها و همچنين لنز توسط نرم افزار و كاربر انجام مي شود. برتري اين دوربين نسبت به دوربين هاي اسپيد دام، توانايي استفاده از لنزهايي با قدرت زوم بسيار بالا را دارا مي باشد.

منبع : هايك ويژن

 

 

اثرات زعفران بر درمان بيماري‌هاي تنفسي

 

 

از آنجايي كه گياهان دارويي اثرات و عوارض جانبي كمتري نسبت به داروهاي شيميايي دارند، امروزه استفاده از آن‌ها در طول روند درمان انواع بيماري‌ها مورد توجه بيشتري قرار گرفته است. زعفران به عنوان يكي از گياهان دارويي جايگاه ويژه‌اي در كشورهاي مختلف بخصوص ايران پيدا كرده است. كلاله زعفران از گياهي با نام علمي crocus sativus گرفته مي‌شود كه از خانواده زنبقيان به شمار مي‌رود. علاوه بر استفاده از زعفران به عنوان چاشني و طعم‌دهنده انواع غذاها و نوشيدني‌هاي مختلف، اين گياه از ديرباز تاكنون به عنوان دارو در درمان بيماري‌ها و اختلالات متعددي استفاده مي‌شده است. از جمله اين اختلالات مي‌توان به مواردي همچون سرفه، آسم، برونشيت، اختلالات معده، افسردگي، آلزايمر، نفخ، اختلالات قاعدگي و حتي سرطان اشاره نمود.

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

 

 

آسم يك بيماري تنفسي است كه به صورت التهاب در مجاري تنفسي نمايان مي‌شود. اين التهاب در برخي افراد باعث بروز حملات متعدد تنفسي، تنگي نفس، خس خس و گرفتگي سينه و سرفه‌هاي مداوم بخصوص اوايل روز و نيمه‌هاي شب مي‌شود. اين بيماري منجر به افزايش راديكال‌هاي آزاد در بدن شده و نهايتا تنفس را در فرد مبتلا دچار مشكل مي‌نمايد. پژوهش‌هاي اخير نشان داده‌‍اند افزايش مصرف مواد حاوي آنتي اكسيدان در كاهش اثرات ناشي از بيماري آسم بسيار موثر است. كلاله زعفران به عنوان يكي از مواد غذايي شناخته شده داراي عناصر بسيار زيادي است. مطالعات متعددي در رابطه با تشخيص تركيبات متعدد زعفران انجام شده و تاكنون حدود 150 تركيب فعال در زعفران شناسايي شده كه مهمترين آن‌ها كروسين، پيكروكروسين و سافرانال است؛ زعفران سرشار از آنتي‌اكسيدان و ريبوفالوين نيز مي‌باشد. در طب سنتي كشورهاي مختلف از جمله يونان، ايران و ... از زعفران به عنوان يك داروي آرام‌بخش و مسكن استفاده مي‌شده است. از خواص ديگر زعفران مي‌توان به ضد اسپاسم و گرفتگي، ضد افسردگي، ضد تورم و التهاب و تسكين‌دهنده سرفه در آسم و سياه سرفه و به طور كلي درمان بيماري‌هاي ريوي اشاره نمود. در پژوهش ديگري ثابت شده است كه زعفران و سافرانال موجود در آن اثرات ضد سرفه داشته و در درمان گلو درد، سر درد و ... به صورت مسكن عمل مي‌نمايد و منجر به افزايش اكسيژن‌رساني به بافت‌هاي متعدد بدن مي‌شود.

 

به طور كلي مي‌توان نتيجه گرفت زعفران به اين دليل كه حاوي آنتي اكسيدان زيادي مي‌باشد، در كاهش اثرات ناشي از بيماري‌هاي تنفسي گوناگون و كاهش سرفه به شكل موثري عمل مي‌نمايد.

 

منبع : نامه نيوز

اگر اهل سفر هستيد، اين اپليكيشن‌ها را نصب كنيد!

 

تنظيم يك برنامه سفر هم مي‌تواند امري سرگرم‌كننده و هم سخت باشد. چه مكان‌هايي واقعاً مسافران زيادي را جذب خود مي‌كنند و از چه مكان‌هايي مي‌توان چشم‌پوشي كرد؟ چه زماني را بايد در يك موزه هنر صرف كنيد و اين موزه چقدر با مغازه كتابي كه قصد بازديد از آن را داريد، فاصله دارد؟ و چگونه مي‌توانيد تمامي ايده‌ها و رزروهايي كه داريد را به‌صورت سازماندهي‌شده حفظ كنيد؟ در اين مطلب، قصد داريم كه به تمامي اين سوال‌ها پاسخ دهيم، پس همراهمان باشيد.

713b_z3.jpg

بهترين اپليكيشن هاي برنامه‌ريز سفر مي‌توانند شما را در پاسخ به اين سؤالات ياري دهند. ما نيز در اين مقاله به معرفي 5 اپليكيشن پرداخته‌ايم كه مي‌توانند شما را در يافتن بهترين مكان‌ها براي بازديد و تنظيم برنامه روزانه در يك مكان راهنمايي كنند. با دانلود يكي از اين برنامه‌ها ديگر نيازي به كاغذهاي دست‌وپا گير و صفحات ورد در گوشي خود نخواهيد داشت.

 

توجه: تمامي اين برنامه‌ها به‌صورت رايگان‌اند، مگر اينكه مبلغ دانلود آن‌ها در پايين برنامه ذكرشده باشد.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

TripAdvisor (مشاور سفر)

تريپ ادوايزر (iOS/Andriod) كه شركت مادر سفر هوشمندانه است، قدمت بيشتري نسبت به‌تمامي اپليكيشن هاي برنامه‌ريزي سفر دارد. اين اپ برخلاف ساير برنامه‌هايي كه تنها به شهرهاي بزرگ اشاره دارند، ليستي بلندبالايي از تمامي جذابيت‌هاي اصلي و نقاط پنهان هر نقطه از جهان مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و مكان‌هاي اجاره‌اي براي تعطيلات را در خود جاي‌داده است. مي‌توانيد با ذخيره نمودن مكان‌هاي موردعلاقه‌تان در قسمت جديد " ويژگي سفرها"، برنامه‌ريزي شخصي شده خود را ايجاد نماييد. (سفرها را مي‌توان به‌صورت خصوصي حفظ كرد يا با عموم افراد به اشتراك گذاشت).

 

وقتي نام شهري را در داخل اين برنامه جستجو مي‌كنيد، مي‌توانيد عكس‌ها، ويدئوها، نقد و بررسي‌ها و مقالات متعددي از سفر سايرين را درباره آن مكان خاص نيز مشاهده كنيد كه ايده‌ها و الهامات خوبي را در اختيارتان مي‌گذارد. براي داشتن يك برنامه‌ريزي بهتر در سفر مي‌توانيد سؤالات خود را در بخش "انجمن تريپ ادوايزر" مطرح كنيد، در اين قسمت كارشناسان جغرافيايي مشاوره‌هاي خوبي را در اختيارتان خواهند گذاشت.

 

 

Visit a City (ديدن يك شهر)

ويزيت اِ سيتي (iOS/ Android) به حل دو چالش عمده در برنامه‌ريزي براي سفر كمك مي‌كند: دانستن مدت‌زمان اقامت در هر مكان و كاهش زمان تعطيلات از طريق دسته‌بندي مكان‌هاي جذابي كه در نزديكي يكديگر قرار دارند. وقتي مقصدي را انتخاب مي‌كنيد، اين اپ بر اساس تعداد روزهايي كه شما براي سفر تعيين كرده‌ايد، راهنمايي‌هايي راجع به نقاط ديدني شهر را در اختيارتان مي‌گذارد. مثلاً ما شهر واشنگتن D.C را به مدت سه روز انتخاب كردم، براي ما 4 برنامه‌ريزي ارائه شد: جذابيت‌هاي اصلي شهر، برنامه خانوادگي، برنامه سفر بسته‌بندي‌شده و آسان گرفتن. اپ به‌صورت خودكار تمامي مكان‌هاي جذاب دور و اطراف را در يك گروه جمع‌آوري نموده و مسافت موجود براي هر مكان را در اختيارتان مي‌گذارد (مثلاً "سه دقيقه با پياده‌روي"). همچنين مقدار زماني كه مي‌بايست براي طي اين مسافت صرف شود را نيز نشان مي‌دهد.

 

مي‌توانيد با تغيير دادن روز بازديدتان از يك شهر، اصلاح مدت‌زماني كه بايد در آن مكان سپري كنيد و حذف تمامي مكان‌هاي جذاب به ويرايش برنامه سفر خود بپردازيد.(شما به‌ احتمال فراوان ويرايش‌هايي را انجام خواهيد داد، زيرا خوردن ناهار يا قهوه در اين برنامه‌ريزي گنجانده نشده است). همچنين مي‌توانيد با رزرو يك تور گردشگري در اين برنامه، اطلاعات جامعي درباره مقصد به دست آوريد، اطلاعاتي مانند بهترين زمان در سال براي سفر يا نكاتي راجع به‌صرفه جويي در هزينه‌ها.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

Google Trips( سفرهاي گوگل)

برنامه جامع گوگل تريپس خيلي از مسائل را به‌خوبي پوشش مي‌دهد. شهر موردنظر خود را وارد كرده و بر روي گزينه " كارهايي كه بايد انجام داد" كليك كنيد. ليست بلندبالايي از دسته‌بندي‌هاي مختلف از پايه (نقاط برجسته، مكان‌هاي موردعلاقه كودكان) تا پيشرفته (مقاصد هنري، پارك‌ها و باغ‌ها) برايتان گشوده مي‌شود. اين دسته‌بندي‌ها از شهري به شهر ديگر باهم فرق مي‌كنند، مثلاً واشنگتن D.C شامل ليست "D.C ادبي" است، درحالي‌كه بارسلونا شامل مواردي مانند " نقاط تحول تاريخي مدرن و بارسلوناي گوتيك" است. مي‌توانيد اين موارد را در غالب يك ليست مشاهده كنيد يا مكان آن‌ها را روي نقشه بيابيد، سپس به ذخيره مكان‌هايي كه موردعلاقه‌تان هستند بپردازيد. در اين ليست ساعت باز شدن درب‌ها، آدرس‌ها و مطالب كلي ذكرشده است.

 

براي راهنمايي بيشتر بر روي "برنامه‌هاي روز" كليك كنيد، اين قسمت شامل برنامه‌ريزي پيشنهادي روزانه براي بازديد از نقاط ديدني شهر در نزديكي شماست. مي‌توانيد با اضافه يا حذف نمودن يك مكان به شخصي‌سازي اين قسمت بپردازيد. اين اپ همچنين شامل يك بخش رزرواسيون است كه قادر به چيدمان تاييدات سفر از طريق حساب كاربري جيميل و حاوي بخش‌هاي اطلاعاتي در جهت سهولت هر چه بيشتر برنامه‌ريزي است. جايزه: مي‌توانيد در سفرتان هر چيزي را به‌صورت آفلاين دانلود كنيد.

 

 

Rome2Rio(روم تو ريو)

بخش سرگرم‌كننده برنامه‌ريزي سفر، تصور تمام مكان‌هاي جذابي است كه قصد سفر به آنجا راداريد. اما قسمت غير سرگرم‌كننده سفر، ندانستن نحوه رفتن به اين مكان‌هاست. "اپليكيشن روم تو ريو" اين مسئله را حل نموده است. اين برنامه براي ارائه بهترين مسير از نقطه A به نقطه B تمامي گزينه‌هاي مربوط به هر حالت از حمل‌ونقل را جستجو مي‌كند، با هواپيما، قطار، مترو، اتوبوس، از طريق رودخانه، تاكسي و آبر.

 

 

مي‌توانيد نام دو مقصد يا دو نقطه از شهر را كه باهم فاصله‌ دارند در برنامه وارد كنيد، اپ گزينه‌هاي مختلف شامل مدت‌زمان موردنظر براي سفر به آن شهر و هزينه‌هاي تقريبي را به شما نشان مي‌دهد. توجه داشته باشيد كه اين ليست‌ها تنها به‌منظور اهداف برنامه‌ريزي ارائه‌شده‌اند و شما نمي‌توانيد از طريق آن به رزرو پرواز يا بليط خود بپردازيد.

 

 

Triplt

تريپ ايت به دلايل منطقي، يك برنامه ثابت در ليست " بهترين اپ هاي سفر" است. اين برنامه ليستي مملوء از تاييدات رزرو پراكنده براي هتل و رستوران را به يك برنامه‌ريزي حرفه‌اي واحد تبديل مي‌كند تا بتوان به‌صورت آفلاين آن را مورد استفاده قرار داد، در تقويم تلفن همراه تنظيم كرد و باكسي كه دوستش داريد به اشتراك گذاشت. شما به‌راحتي يك ايميل از هر تائيد را به آدرس plans@triplit.com مي‌فرستيد و اجازه مي‌دهيد كه برنامه مابقي كارها را انجام دهد.

رايابين الملل ، بهترين شركت مهاجرت به كانادا

شايد شما هم از آن گروه از اشخاصي باشيد كه عشق و علاقه به مهاجرت به كانادا داريد يااينكه مي‌خواهيد فرزندانتان را براي ادامه علم آموزي به كانادا بفرستيد، براي مسافرت به كانادا و علم آموزي در كانادا موسسات متعددي در سرزمين وجود دارا‌هستند تا شما‌را در انجام اين كار ياري نمايند البته سفارش ما به شما براي مهاجرت به كانادا ، به كار گيري از سرويس ها كمپاني ايراني - كانادايي رايابين الملل ميباشد.

مهاجرت به كانادا

كمپاني رايابين الملل يك كمپاني كانادايي ميباشد كه در مسئله مهاجرت تحصيلي هوشمند ، دريافت پذيرش و ويزا تحصيلي، مشاوره تحصيلي در كالج ها ، دانشگاه و مدرسه هاي كانادا و خدمات مشاوره ارائه مي كند.

رايا بين الملل با مشاركت دفاتر همكار به كشورهاي مختلف جهان بخصوص هند، چين، ايران، ويتنام، فيليپين و …، خدمات پذيرش و مشاوره تحصيلي براي دانشجويان مقاطع مختلف براي ادامه تحصيل در كانادا، امريكا، استراليا و اروپا  ارائه مي نمايد.

خدمات متفاوت رايا بين الملل

  • استفاده از متخصصان با تجربه و با دانش روز
  • مشاوره اختصاصي متناسب براي شرايط متقاضي
  • تمركز بر برنامه مشتري
  • پيگيري منظم امور براي حصول نتيجه
  • كاهش زمان و هزينه ها متقاضي با اتخاذ تصميم هاي صحيح و واقع بينانه
  • ارتباط نزديك و موثر با دانشگاهها و مراكز آموزشي

 

اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در كانادا يا كشورهاي اروپايي را داريد مي توانيد براي دريافت مشاوره و راهنمايي براي انتخاب بهترين مسير آينده زندگي و شغلي خود با مشاوران رايابين الملل تماس بگيريد و از خدمات اين شركت بهره مند شويد.

دانلود فيلم Fast & Furious 4 2009

دانلود فيلم Fast & Furious 4 2009

دامينك پس از آخرين سرقتش تصميم مي گيرد ازين كار دست كشيده و به جايي ناشناس برود تا آبها از آسياب بيفتد و از طرفي برايان(مامور پليس)به دنبال گروهي تبهكار است كه…

اطلاعات تكميلي فيلم Fast & Furious 4 2009 :

كارگردان : Justin Lin

نويسنده ها : Chris Morgan, Gary Scott Thompson

بازيگران : Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez

كشور : USA | Japan

زبان : English | Spanish

تاريخ انتشار : ? April 2009 (USA)

شناخته شده به اسم : The Fast and the Furious 4

لوكيشن فيلمبرداري : ??? West Green Street, Pasadena, California, USA

كمپاني سازنده : Universal Pictures, Relativity Media, Original Film

Box Office فيلم Fast & Furious 4 2009 :

بودجه فيلم : $??,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $??,???,???, ? April 2009

Gross USA: $155,064,265

Cumulative Worldwide Gross: $360,364,265

فيلم سريع و خشن ? به كارگرداني جاستين لين در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر اكشن و هيجان انگيز مي‌باشد. در اين فيلم وين ديزل، پل واكر، جوردانا بروستر، ميشل رودريگز، جان اورتيز، گل گدوت، جك كانلي، شيا ويگهام , سانگ كانگ به هنرمندي پرداخته‌اند.

upnod