معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

وكيل در غرب تهران

وكيل پايه كسي است كه پس از اتمام مدرك ليسانس يا بالاتر در حقوق يا فقه و زمينه هاي حقوق اسلامي يا معادل آن در سمينار، يك رقابت رقابتي در وكلا مي سازد كه سالي يك بار برگزار مي شود. ، او به طور متوسط نمرات و سطحي را به دست آورد كه مي تواند به عنوان كارآموز قانون در ميان رقباي متعدد خود پذيرفته شود.

وكيل پايه يك دادگستري به چه كسي گفته ميشود ؟ | وبلاگ | دفتر وكيل پايه يك  دادگستري و مشاور حقوقي

محدوده غرب تهران را معمولا با مراكز تجاري و اداري در صادقيه مي شناسند و اگر به دنبال وكيل در صادقيه هستيد و مياز به مشاوره حقوقي داريد مي توانيد با دفتر وكيل در تهران هماهنك كنيد و در خصوص مشاوره حقوقي با وكيل ديه و وكيل تصادفات مهريه نفقه و يا وكيل طلاق توافقي با دفتر وكيل در تهران تماس بگيريد. و با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

ليست وكلاي تهران

 

 

دفتر وكالت در تهران

وكيل كسي است كه مسئول شخص ديگري، قانوني يا واقعي، انجام كاري از طريق قرارداد نيابتي است. وكيل، قرارداد قانوني است كه بر اساس مقررات قانون مدني انعقاد شده و قسمت هاي آن توسط وكلا و موكلين تعيين شده است.

خانه - ??وكيل آنلاين | گروه وكلاي مهر

نايب الليف در دوره صفري وكيل ناميده مي شد و عنوان وكيل مردم از اينجا سرچشمه مي گرفت. براي اطمينان دادن به فرد در موارد خاص و موارد حساس، مي توان حدود را براي وكيل منتخب تعيين كرد كه در كدام زمينه مجاز به نمايندگي از او است و در كدام زمينه خود فرد بايد آن كار را حضور داشته باشد.

در اصل ?? قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران آمده است كه در تمام دادگاه ها دادخواهي ها حق دارند براي خود وكيل انتخاب كنند و اگر نتوانند وكيل انتخاب كنند بايد فرصت تعيين وكيل را داشته باشند.

 

با توجه به گسترش شهرها و همچنين افزايش دغدغه هاي افراد و اشخاص حقيقي و و حقوقي داشتن وكيل دادگستري زن يا مرد در تهران و شهرستانها و همچنين دريافت خدمات حقوقي و دفتر وكالت در تهران مجموعه حقوقي سايت و كيل اينگونه خدمات را از ابتداي كار  يعني مشاوره تلفني و آنلاين و مشاوره حقوقي حضوري و همچنين انجام امور حقوقي و وكالت توسط وكلاي دادگستري انجام مي دهد. جهت دريافت شماره وكيل مشاوره حقوقي و حضور در دفتر وكالت با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

يا برروي لينك ذيل كليك كنيد

وكيل

 

OSD Menu در دوربين مداربسته / استاندارد IK

OSD Menu در دوربين مداربسته

OSD Menu در دوربين مداربسته (On Screen Display Menu)، منوي تنظيم است كه امكان ايجاد تغييرات و تنظيمات اضافه را براي دوربين هاي مداربسته پيشرفته ايجاد مي كند. در اين مطلب با اين اصطلاح بيشتر آشنا مي شويد.

OSD Menu مختص كدام دسته از دوربين هاي مي شود؟

اصطلاح OSD Menu معمولا تنها در رابطه با دوربين هاي آنالوگ مورد استفاده قرار ميگيرد. در صورتي كه دوربين داراي اين قابليت باشد موضوع حتما در كاتالوگ يا ديتاشيت دوربين مورد اشاره قرار مي گيرد. در گذشته اغلب تنها دوربين هاي با چيپ CCD داراي منو بودند اما امروزه اين  امكان براي چيپ هاي CMOS نيز فراهم شده.

تقريبا تمام دوربين هاي تحت شبكه داراي منوي تنظيمات هستند اما اين منو را معمولا با نام Firmware دوربين ميشناسند. در واقع با توجه به معناي اصطلاح On Screen Display Menu (منوي نمايش داده شده روي صفحه) اين منو بايد در تصوير دوربين نمايش پيدا كند كه معمولا در مورد دوربين هاي شبكه اين موضوع صدق نمي كند. البته استفاده از نام هاي متفاوت مي تواند تا حدي نيز سليقه اي باشد.

بيشتر بخوانيد:

هايك ويژن تهران

آداپتور صنعتي

چه تنظيماتي معمولا بر روي OSD Menu ها وجود دارد؟

گرچه منوي دوربين هاي مختلف ميتواند تا حد زيادي با هم متفاوت باشد اما كليت اجزاي منو يكسان است. در ادامه به رايج ترين اجزاي OSD Menu اشاره مي كنيم. از انجايي كه توضيحات ريز هر بخش در اين مطلب نمي گنجد در صورتي كه به اطلاعات بيشتر در رابطه با هر بخش نياز داريد به مطلب همان بخش مراجعه كنيد.

  • SHUTTER (شاتر)
  • BRIGHTNESS (درخشندگي)
  • AGC (كنترل خودكار دريافت)
  • SENSE-UP (افزايش حساسيت به نور)
  • BLC (جبران نور پس زمينه)
  • HLC (جبران نور زياد)
  • D-WDR (افزايش ديجيتال بازه دايناميك)
  • WHITE BALANCE (تعادل در نور سفيد)
  • DAY/NIGHT (تنظيمات شب و روز)
  • 3D DNR (كاهش نويز سه بعدي)
  • DIGITAL ZOOM (زوم ديجيتال)
  • GAMMA (گاما)
  • SYNC (همزمان سازي)

قيمت جي پي اس حيوانات   ردياب سالمندان 

استاندارد IK

استاندارد IK يك استاندارد بين المللي (مطابق استاندارد الكتريكي EN 62262) در جهت مشخص كردن ميزان مقاومت فيزيكي تجهيزات در مقابل ضربات فيزيكي است. در اين مطلب با اين استاندارد بيشتر آشنا خواهيد شد.

پيش از معرفي استاندارد IK، ميزان مقاومت فيزيكي تجهيزات توسط استاندارد IP مشخص مي شد و يك عدد اضافه (مانند (IP66(9) به اين كد اضافه مي شد. براي استانداردسازي بيشتر سيستم اين دو كد از يكديگر جدا شدند و نحوه اجراي تست فيزيكي تا حد زيادي بهبود يافت.

ساختار كد استاندارد IK

كد اين استاندارد از دو قسمت متفاوت تشكيل شده، قسمت اول حروف IK و قسمت دوم يك عدد دو رقمي است كه ميزان مقاومت وسيله الكتريكي را نشان مي دهد. براي تشخيص ميزان مقاومت از جدول زير استفاده مي شود.

براي سالم نگه داشتن پوست، پزشكان پوست موارد زير را توصيه مي كنند:

 

روزانه از كرم ضد آفتاب استفاده كنيد. كرم ضدآفتاب يكي از مهم ترين كارهايي است كه مي توانيد براي پوست تان انجام دهيد. هنگامي كه به درستي استفاده مي شود، كرم ضد آفتاب پوست را از اشعه هاي مضر فرابنفش محافظت مي كند كه مي تواند باعث آفتاب سوختگي، سرطان پوست و پيري زودرس پوست مانند چين و چروك و لكه هاي نوجوانان شود. براي بهترين حفاظت، يك كرم ضد آفتاب مقاوم در برابر آب با محدوده كاربرد گسترده و SPF 30 و بالاتر بر روي تمام مناطق پوست كه توسط لباس پوشيده نشده است، اعمال كنيد، و هر دو ساعت يا پس از عرق كردن يا شنا آن را تجديد كنيد. براي صرفه جويي در وقت هنگام مراقبت از پوست، مي توانيد از مرطوب كننده اي استفاده كنيد كه حاوي كرم ضدآفتاب نيز باشد. به ياد داشته باشيد كه هيچ كرم ضد آفتابي نمي تواند ???? اشعه فرابنفش خورشيد را مسدود كند، بنابراين در صورت امكان در سايه بمانيد و لباس هاي محافظ از جمله پيراهن هاي آستين بلند، زماني كه در فضاي باز است، بپوشيد. شلوار، كلاه رشوه و عينك آفتابي نيز مهم هستند.

scrub

    از برنزه كردن تخت ها اجتناب كنيد. تخت هاي برنزه كننده مانند خورشيد اشعه هاي مضر فرابنفش ساطع مي كنند كه مي تواند باعث سرطان پوست شود. در واقع حتي يك جلسه برنزه شدن مي تواند خطر ملانوم را ??? ، كارسينوم سلول سنگ چمباتمه اي را ??? و كارسينوم سلول بازال را ??? افزايش دهد. اگر مي خواهيد آن درخشش طلايي را دريافت كنيد، اين كار را با محصولات برنزه كننده انجام دهيد. برنزي ها زماني طبيعي به نظر مي رسد كه به درستي استفاده مي شود و پوست خود را نارنجي، با راه راه و يا لكه ترك نمي كند.

    روال مراقبت از پوست خود را ساده كنيد. وقتي صحبت از مراقبت از پوست مي شود، هر چه كمتر استفاده كنيد، بهتر است. استفاده بيش از حد از محصولات، به ويژه محصولات مختلف ضد پيري، مي تواند پوست را تحريك كند. در عوض، تفكر خود را به چيزهاي خوب زندگي، مانند پاك كننده ملايم، كرم ضد آفتاب و مرطوب كننده تبديل كنيد. ايجاد يك روال مراقبت از پوست در صبح و عصر است كه براي پوست شما خوب است و آن را دنبال كنيد.

    محصولات مراقبت از پوست فرموله شده براي نوع پوست خود را انتخاب كنيد. دانستن نوع پوست شما كمك خواهد كرد كه شما ياد بگيرند كه چگونه به مراقبت از پوست خود را انتخاب كنيد و محصولات مراقبت از پوست مناسب براي شما. همانطور كه در بالا ذكر شد، در اينجا چگونه براي شناسايي نوع پوست خود را:

 

توصيه هاي پوست

 

پوست حساس: پس از استفاده از محصولات ممكن است احساس سوزش يا سوزش كند.

    پوست طبيعي: واضح و بي احساس

    پوست خشك: اسكالي، خارش دار و خشن

    چرب: براق و روغني

    پوست مخلوط: خشك در برخي مناطق و روغني در برخي ديگر

 

رسيدن به لب: به عنوان سرطان پوست مي تواند بر روي لب فرم, اعمال كرم ضد آفتاب و يا رژ لب با SPF 30 يا بالاتر قبل از ترك خانه. اگر لب هايتان ترك خورده يا خشك شد، از واسلين براي رطوبت بيشتر استفاده كنيد.

    مراقبت مو

 اسپري حالت دهنده مو لورينت

اسپري گره باز كن مو وينا

بستني مو شكلاتي تقويت و ترميم كننده بيول

 

خستگي و بي حوصلگي در بارداري

به طور كلي مي توان گفت بارداري علائم و تغييرات فيزيولوژيكي مختص به خود را دارد كه بارزترين آن بي حوصلگي در بارداري مي باشد و علت آن بروز تغييرات هورموني در اين دوران است. اين گونه تغييرات موجب اختلال در الگوي خواب، نحوه هضم غذا و در پي آن باعث تغييرات ظاهري مي گردد. در واقع طبيعي مي باشد زماني كه بدن مادر براي رشد و تكامل جنين در حال آماده سازي بوده شرايط آن نيز نسبت به قبل متفاوت مي باشد كه همين امر در نتيجه بر روي حالات روحي و خلق و خوي مادر تاثير مي گذارد.

بهتر است بدانيد كه هدف اوليه جنين استفاده از منابع بدن مادر است و مادر دومين فردي مي باشد كه از منابع خود مصرف مي كند. در واقع بايد گفت در آغاز گردش خون اكسيژن لازم و ديگر احتياجات تغذيه اي را به جنين رسانده و مادر در وهله دوم از اين منابع استفاده مي كند. بدين ترتيب با هر ضربان قلب جنين يا هر سلولي كه در بدن مادر نمو پيدا مي كند از ميزان انرژي او كاسته مي شود.
علل اصلي بي حوصلگي در حاملگي
دلايل مختلف و تاثيرگذاري وجود دارد كه موجب بروز اين وضعيت در بارداري مي شود كه در ادامه به بيان آن ها پرداخته ايم.

كم شدن ميزان فشار خون

بدن به خاطر حاملگي قادر نمي باشد مقدار فشار خون را به درستي تنظيم نمايد به همين دليل كم شدن ميزان فشار خون و در پي آن بي حوصلگي و خستگي اتفاق مي افتد. فشار خون در كل دوران حاملگي در سطح پاييني قرار دارد ولي در سه ماهه سوم بهبود پيدا مي كند. وقتي كه به صورت يكدفعه از جاي خود برمي خيزيد دچار سرگيجه خواهيد شد.
كم شدن ميزان هموگلوبين :
هموگلوبين در واقع رنگدانه اي بوده كه داراي عنصر آهن مي باشد. اين رنگدانه جداي از اين كه موجب سرخي رنگ خون مي گردد با اكسيژن مخلوط شده و آن را در معرض سلول هاي بدن قرار مي دهد. در دوره حاملگي هموگلوبين به حداقل رسيده تا خون حالت رقيق به خود بگيرد و خيلي راحت درون جفت گردش پيدا كند. جنين هموگلوبين و اكسيژن را از مادر كسب نموده و كاهش هموگلوبين خود مادر موجب بي حالي و بي حوصلگي مي گردد.

بالا رفتن ميزان استروژن

مقدار زياد اين هورمون در دوره حاملگي در جايگاه يك محرك عمل كرده و باعث اختلال در خواب مي گردد. بجز عللي كه اشاره شد ضعيف شدن دستگاه ايمني بدن در حاملگي و افزايش يافتن ميزان حساسيت دچار شدن به بعضي بيماري ها در ايجاد بي حوصلگي نقش موثري دارند.

عوامل موثر بر بروز بي حوصلگي

ايجاد تغييرات و نوسانات هورموني و بالا رفتن ميزان هورمون پروژسترون در دوره حاملگي موجب بروز اين حالت مي شود.
در صورتي كه مادر احساس غمگيني، نااميدي و افسردگي داشته باشد در طي روز احساس خواب آلودگي و بي حوصلگي خواهد كرد.
اگر خانم باردار در زمان شب حس ناراحتي داشته باشد و يا دائما در حال دستشويي رفتن باشد در نتيجه ميزان خواب كافي نداشته و همين امر موجب خستگي و بي حوصلگي او مي شود.
كم شدن ميزان آهن بدن در طول حاملگي و بروز كم خوني در پي آن موجب احساس خستگي و بي حوصلگي شده و براي بررسي وضعيت كم خوني در حاملگي پزشك معالج براي مادر آزمايش خون تجويز خواهد كرد.
بروز حالت تهوع و استفراغ در طي حاملگي ميزان انرژي بدن را كاهش داده و همين موضوع موجب بروز بي حوصلگي مي گردد.
امكان دارد مادر در رابطه با حاملگي خود دچار استرس شده و بي حال و بي حوصله گردد.

نحوه مقابله با اين وضعيت و رفع آن

در ادامه موارد مهمي از راه هاي غلبه بر حالت بي حوصلگي و خستگي را در اختيارتان قرار داده ايم.

كاهش فعاليت هاي روزانه 

از نشستن و بلند شدن هاي اضافه خودداري نماييد و در انجام امور خانه از همسرتان و يا ديگران كمك بخواهيد. در صورتي كه در بيرون از منزل مشغول به كار هستيد تا جاي امكان از ميزان ساعات كاري خود بكاهيد. در صورتي كه حس ناتواني داريد مي توانيد درخواست مرخصي نماييد.

داشتن خواب و استراحت كافي 

مهمترين كاري كه بايد به آن اهميت بدهيد اين است كه در زمان شب خيلي زود به رختخواب برويد و به چرت زني روزانه عادت نماييد. حتي يك چرت ?? دقيقه اي هم مي تواند در ايجاد حس نشاط و شادابي تاثيرگذار باشد.

حفظ روحيه 

در صورتي كه خستگي و بي حوصلگي زياد در سه ماهه اول حاملگي ناخوشايند مي باشد بهتر است بدانيد كه در سه ماهه دوم وضعيت شما بهبود پيدا خواهد كرد. در صورتي كه در روزهاي پاياني حاملگي به سر مي بريد بايد بدانيد كه به زودي حس مادري را تجربه خواهيد كرد و براي همين بدخوابي ها دلتنگ خواهيد شد.

داشتن برنامه غذايي سالم و مقوي 

شما بايستي در طول روز حدود ??? كالري بيشتر از قبل استفاده نماييد. برنامه غذايي سالمي كه حاوي سبزيجات، ميوه، انواع غلات، لبنيات و گوشت كرم چرب مي باشد كالري مورد احتياج بدن را فراهم مي كند ولي مواد غذايي ناسالم ميزان انرژي بدن را به حداقل مي رسانند. سعي كنيد كه از ميوه و ماست به صورت ميان وعده استفاده نماييد. داشتن يك تغذيه مناسب از ايجاد افزايش وزن جلوگيري مي كند. وزن اضافي در حاملگي علت ديگري است كه موجب احساس خستگي و بي حوصلگي در اين دوران مي شود.

انجام فعاليت هاي ورزشي روزانه 

انجام ورزش و داشتن تحرك كم همچون پياده روي كوتاه مي تواند در بهبود حال روحي مادر كمك كننده باشد و با كنترل نمودن وزن از ميزان كسالت و بي حوصلگي كم كند. در صورتي كه پزشك مانعي براي انجام ورزش نمي بيند مي توانيد در طول روز ورزش كرده و حركات كششي مختلفي انجام بدهيد و تنفس عميق داشته باشيد.

مصرف مايعات به ميزان لازم 

به جاي استفاده از چاي كه داراي كافئين مي باشد ميزان آب زيادي بخوريد. در صورتي كه به دليل دفع ادرار زياد مجبوريد در زمان شب در وقت خواب به صورت دائم بيدار شويد چندين ساعت قبل از وقت خواب خوردن مايعات را كاهش داده ولي در عوض در طول روز ميزان مايعات زيادي استفاده نماييد.

در اين مطلب علل و عوامل ايجاد خستگي و بي حوصلگي در بارداري را به همراه روش هاي بهبودي و غلبه بر آن شرح داديم كه اميدواريم نهايت استفاده از آن را برده باشيد

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/1675/

https://www.mixcloud.com/MaiaSande6/
https://www.evernote.com/shard/s537/sh/f9e2f887-8e31-cf1d-250f-1f51474c6185/b174eca282448df7bb7c98195157af74
https://www.4shared.com/u/Of7xbPu6/MaiaSande6.html
https://www.liveinternet.ru/stat/exiryab.com/
https://unsplash.com/@maiasande6
https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-24

https://www.sbnation.com/users/MaiaSande6

 

 

من پايان نامه اي در علوم انساني انجام مي دهم، شما چطور؟

انجام پايان نامه در تمامي رشته هاي علوم انساني با قيمت مناسب

مؤسسه علوم انساني از دانش آموختگان دانشگاه هاي درجه يك ايران و به ندرت در خارج از كشور كه در رشته ها و روندهاي مختلف در حوزه انجام پايان نامه علوم انساني و همچنين در حوزه هاي تحقيقاتي مختلف مانند مكاتبات يافت مي شوند، ساخته شده است. ، تحليل هاي آماري، نوشتن مقاله و غيره. از عمده ترين فعاليت هاي اين مؤسسه مي باشد.

بهترين موسسه براي انجام پايان نامه هاي انسان گرايانه

نوشتن پيشنهادها و انجام پايان نامه در علوم انساني، اكتشاف عمده جامعه و جامعه اي است كه توسط دانشجويان كارشناسي ارشد و دكترا انجام مي شود. دانشجويان مي توانند پايان نامه خود را به عنوان مشاور بر اساس جهت خود و زير نظر يك استاد يا با كمك و راهنمايي استاد ديگري تكميل كنند. مؤسسه نويسندگان پايان نامه متشكل از استادان و محققان برتر است كه به دانشجويان در علوم انساني، پيشنهادها و موارد ديگر كمك مي كنند.

 

واگذاري پايان نامه در علوم انساني

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري يكي از گام هاي مهم در توسعه پايان نامه است. زيرا در صورت انجام نشدن پايان نامه، دانشجو نمي تواند فارغ التحصيل شود. در حوزه علوم انساني فرايند تدوين و تدوين پايان نامه همان است كه در حوزه هاي ديگر. با اين حال، نوع مطالعه و روش تحقيق آن ممكن است كمي با رشته هاي ديگر متفاوت باشد. در زمينه علوم انساني، مهم ترين بخش پايان نامه و مشاوره روان شناختي در طول پايان نامه انسان گرايانه، تحليل داده هاي خام خواهد بود. براي اينكه دانش آموزي موضوع مناسب را براي پايان نامه اش انتخاب كند، بايد در سه مرحله اصلي دنبال كند.

براي شروع در زمينه علاقه و علاقه به علوم انساني، يك دانشجو بايد موضوعي را انتخاب كند. سپس براي آشنايي بهتر با حوزه موضوعي منتخب و تسلط بر جنبه هاي مختلف موضوع انتخاب شده، لازم است اطلاعات اين حوزه جمع آوري و اطلاعات به دست آمده از طريق مطالعه و پژوهش افزايش يابد. در گام سوم پس از تسلط بر جنبه هاي مختلف اين موضوع منتخب و با در نظر گرفتن اين موضوع به عنوان پژوهش آن، به منظور شناسايي بهتر مسائل و مشكلات مربوط به موضوع پژوهشي آن مي تواند از مسئولان مربوطه سوال كند.حوزه علوم انساني و استادان با تجربه شاغل در اين زمينه نيز با امكان استفاده از تحقيقات پايگاه داده خارجي كمك خواهد شد.

 

تشريح پايان نامه ها و پيشنهادهاي علوم انساني

يكي از گام هاي اصلي براي تدوين يك پايان نامه انسان گرايانه كه دانشجويان بايد به آن توجه كنند تا شروع شود، پيشنهاد يا پيشنهادي براي موضوعي از پايان نامه علوم انساني است كه به شوراي پژوهشي دانشكده ارائه شود و وجود پيش نويس پايان نامه مهم است. خيلي چيزا هست . در صورتي كه اصول پايان نامه برقرار باشد، مي تواند به تصويب شوراي تحقيقات دانشگاه يا تاييد نشدن آن اقدام كند.

 

مؤسسه انجام پايان نامه خدمات مختلفي در زمينه پيشنهادها، پايان نامه ها، پايان نامه هاي دكتري، مقاله تحقيق و دانشجويان با تيمي از نخبگان برتر ارائه مي دهد. دانشجويان مي توانند براي كسب اطلاعات و مشاوره هاي لازم در مورد توسعه يك پايان نامه انسان گرايانه به موسسه مراجعه كنند.

 

پژوهشكده پايان نامه علوم انساني

در دانشگاه هاي مختلف وزارت علوم و تحقيقات و وزارت بهداشت، روند پر كردن و نوشتن يك پايان نامه انسان گرايانه مي تواند كمي متفاوت باشد. اما به طور كلي تمام پايان نامه هاي اومانيستي يك اصل پنج فصلي دارند كه پايبند است.

 

ارزيابي ساختمان ها، هزينه مصالح مورد نياز براي پروژه و اهداف عملي بخش هاي اصلي و مهم پيشنهاد است. در اكثر دانشگاه هاي كشور ممكن است دوره ويژه اي ارائه نمي شود يا براي ارائه مراحل و جزئيات يك پايان نامه در علوم انساني مورد استفاده قرار نمي گيرد. اين امر باعث سردرگمي، استرس و كاهش عملكرد مورد نظر براي نوشتن پايان نامه در علوم انساني و ايجاد پايان نامه در علوم انساني مي شود.

 

براي رسيدگي به اين مشكل هم اكنون شركت ها و شركت هاي حقوقي زيادي در سراسر كشور وجود دارند كه براي مشاوره در مورد روش هاي خوب نوشتن پايان نامه ها در اختيار دانشجويان قرار مي گيرد. موسسه پايان نامه يكي از اين مراكز است كه دانشجويان مي توانند براي پايان نامه هاي خود به آن روي كنند. در اين موسسه با انجام پايان نامه هاي انسان گرايانه، به دانشجويان علوم انساني خدمات پژوهشي علمي زيادي ارائه مي شود كه دانشجويان مي توانند بدون نگراني از نوشتن پايان نامه خود در علوم انساني و همچنين پايان نامه از اين خدمات استفاده كنند. اين كار را در زمان كوتاه تر و منظم تر انجام دهيد.

https://list.ly/naimaduar4/favorites
https://ask.fm/naimaduar40506
https://www.bitsdujour.com/profiles/e5peA6
https://letterboxd.com/NaimaDuar4/
https://www.mapleprimes.com/users/NaimaDuar4
https://www.tetongravity.com/community/profile/NaimaDuar4/
https://www.f6s.com/dani-sama78
http://www.escortpicture.com/NaimaDuar4
https://www.intensedebate.com/people/NaimaDuar44
https://www.openlearning.com/u/danisama-r3f9g0/

 


واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

    مهسا عزت زاده
    ????/?/??
    بدون نظر
    2 0

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

امروزه برنامه هاي زيادي به صورت غيررسمي عرضه مي شوند كه امكانات بسيار بيشتري به نسبت نسخه اصلي آن برنامه دارند. واتساپ جي بي به عنوان جديدترين و بهترين نسخه واتساپ در جهان شناخته مي شود كه براساس معماري نسخه اوليه ساخته شده است و در كنار امكانات نسخه اصلي، ويژگي هاي جديدي را نيز ارائه مي دهد.
اين برنامه از نظر امنيت، سرعت، امكانات و بخش حريم خصوصي توانايي هاي زيادي را در اختيار شما قرار خواهد داد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد به آساني بخش هاي مختلف برنامه خود را مديريت كنيد. به كمك اين برنامه مي توانيد براي تبليغات واتساپي خود را راحت تر انجام دهيد.
يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين نرم افزار جديد كه براي سيستم عامل اندرويد طراحي شده است، قابليت نصب در كنار نسخه اصلي مي باشد و اگر از يك گوشي با دو سيم كارت استفاده مي كنيد، اين نرم افزار مي تواند كنترل بهتري بر روي پيام هاي شما داشته باشد. اين برنامه با امكانات ويژه اي كه در اختيار شما قرار مي دهد به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فروش در واتساپ را به واسطه ايجاد يك گروه انجام دهيد و با اين روش كسب و كار خود را در شبكه هاي مجازي ديگر نيز گسترش دهيد.
در كنار اين موارد واتساپ جي بي در هنگام عرضه با باگ هاي زيادي روبرو بود كه با تغيير رويكرد استوديوي سازنده آن و رفع سريع اين باگ ها، بسياري از مشكلات آن نيز رفع شده اند و اكنون به يك نرم افزار كاربردي تبديل شده است.
اين نرم افزار سعي كرده است تا امكانات محدود واتساپ را كاملا از بين ببرد و به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد فايل ها و تصاوير خود را با كيفيت بهتر و حجم بيشتري ارسال كنيد و حتي به كمك اين اپ مي توانيد فيلم هايي با حجم بسيار بالا را ارسال كنيد كه اين موضوع مي تواند براي ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ بسيار كاربردي و مهم باشد.
امكان مديريت كردن تماس هاي ورودي و خروجي در واتساپ جي بي

يكي از ويژگي هاي اصلي و كاربردي واتساپ جي بي امكان فعال يا غيرفعال كردن ويژگي هايي چون تماس آنلاين، تماس ويديويي و ساير روش هاي ارتباط به راي تك تك مخاطبان است. با اين روش مي توانيد براي برخي از مخاطبان خود، امكان تماس هاي آنلاين را غيرفعال كنيد يا براي برخي ديگر تنها امكان تماس صوتي را ايجاد كنيد.
اين ويژگي به شما كمك مي كند تا مديريت بهتري بر روي مخاطبان خود داشته باشيد و سطح دسترسي ارتباط هر مخاطب را جداگانه مشخص كنيد. همچنين اگر از چند حساب كاربري مختلف واتساپ استفاده مي كنيد، با اين ابزار مي توانيد با خيال راحت و بدون مشكل چندين حساب كاربري را بر روي يك گوشي ايجاد كنيد و به صورت متعدد اين برنامه را در قالب يك نرم افزار كاملا متفاوت بر روي گوشي نصب كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
امكان ارسال فايل هاي حجيم

يكي از مشكلات اصلي نسخه اصلي واتساپ، محدود بودن ميزان حجم ارسال داده براي هر مخاطب مي باشد كه اين موضوع سبب مي شود تا شما نتوانيد فايل هايي با حجم بالا را براي همكاران يا ديگر افراد ارسال كنيد. اما واتساپ جي بي اكنون با ارائه ويژگي جديدي، به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد بيش از 100 فايل تصويري را به صورت هم زمان يا فايل هاي ويديويي با حجم بالا را نيز با كمترين زمان ممكن ارسال كنيد.
اين ويژگي همچنين به شما كمك مي كند تا بدون نگراني از قطع شدن يا بروز مشكل در ارسال اطلاعات، فايل هاي صوتي و تصويري خود را با سرعت بيشتري ارسال كنيد. همچنين با وجود قابليت انتقال داده ها به سرورهاي آنلاين، به كمك اين برنامه بدون نياز به دانلود كردن فايل ها، مي توانيد تصاوير و ويديوهاي خود را نيز در واتساپ مشاهده كنيد و مانع از پر شدن فضاي حافظه داخلي گوشي موبايل خود شويد.
امكان شخصي سازي كردن برنامه

يكي از ويژگي هايي كه در واتساپ خيلي به آن بها داده نشده است، شخصي سازي كردن منوها و محيط برنامه مي باشد كه خوشبختانه در واتساپ جي بي به اين موضوع نيز رسيدگي شده است و اكنون شما مي توانيد با خيال راحت و در كوتاه ترين زمان ممكن هر بخش از برنامه را كه نياز داريد شخصي سازي كنيد.
اين بخش همچنين به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد براي هر قسمت رمز عبور مخصوص ايجاد كنيد يا حتي بخش وضعيت پروفايل خود را بهتر از قبل كامل كنيد. همچنين با وجود سيستم اعلان، در صورت تغيير دادن پروفايل كاربران، مي توانيد يك اعلان جديد دريافت كنيد و با اين روش كار مديريت بهتري بر روي برنامه خود داشته باشيد.
به منظور شخصي سازي كردن راحت تر، بيش از 100 تم مختلف بر روي اين نرم افزار وجود دارد كه شما به صورت دلخواه مي توانيد يكي از آنها انتخاب كنيد و محيط واتساپ جي بي را به صورت كامل شخصي سازي كنيد. اين ويژگي در هنگام انتخاب كردن نوع شكل آيكن ها، فونت و اندازه قلم نيز وجود دارد و با خيال راحت مي توانيد يك محيط كاملا شخصي سازي شده را ايجاد كنيد.

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها
چگونه واتساپ جي بي را فارسي كنيم؟

براي فارسي كردن اين برنامه كافي است به منوي تنظيمات و بخش زبان برويد و از بين زبان هاي موجود فارسي را انتخاب كنيد. واتساپ جي بي به صورت پيش فرض در هنگام نصب يا بعد از نصب كردن و تنظيم مجدد آن به صورت رسمي از زبان فارسي پشتيباني مي كند.
چگونه تم واتساپ جي بي را حذف كنيم؟

براي تغيير ظاهر واتساپ جي بي كافي است بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس با ورود به پخش پوسته ها يا همان Theme، پوسته مورد نظر خود را فعال يا آن را غيرفعال كنيد. همچنين در اين بخش امكان دانلود پوسته هاي جديد نيز وجود دارد.
تنظيمات وضعيت واتساپ جي بي؟

واتساپ جي بي چيست +معرفي ويژگي ها

براي نصب و راه اندازي اين برنامه نياز به تنظيمات خاصي نداريد و همانند نسخه اصلي واتساپ كافي است با شماره موبايل خود در آن ثبت نام كنيد و مراحل دريافت كنيد و وارد كردن آن در برنامه را انجام دهيد.
چگونه در واتساپ جي بي آنلاين بودن را مخفي كنيم؟

براي اينكار بر روي سه نقطه كليك كنيد و سپس به بخش اكانت برويد و در بخش Privacy مي توانيد وضعيت نمايش خود را براي كاربران تغيير دهيد و با اين روش خود را در حالت مخفي قرار دهيد تا كاربران متوجه حضور شما در اين برنامه نشوند.
چگونه آخرين بازديد واتساپ جي بي را ببينيم؟

اين برنامه به گونه اي ساخته شده است كه مي تواند در صورت مخفي كردن وضعيت مخاطب، باز هم زمان آخرين بازديد آن را مشاهده كند. براي اين كار كافي است به صفحه چپ مربوط به مخاطب وارد شويد و به راحتي در بخش بالاي صفحه، زمان ورود كاربر به واتساپ را مشاهده كنيد.
چگونه فونت واتساپ جي بي را تغيير دهيم؟

براي اينكار كافي است به منوي تنظيمات وارد شويد و از بخش تم يا همان شخصي سازي، نوع فونت و اندازه آن را تغيير دهيد. در اين بخش مي توانيد اندازه قلم، نوع آن و حتي رنگ برخي از متون داخل نرم افزار را به صورت اختصاصي تغيير دهيد.

منبع :  https://rayamag.com/blog/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE-%D8%AC%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-+-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7

 

كم نور  شدن تلويزيون در خانه!

در اين مقاله به بررسي دليل درخشش كم و زياد صفحه نمايش تلويزيون ال جي، سامسونگ و سوني مي پرداختيم و همچنين در مورد دليل درخشش كم و زياد تلويزيون صحبت مي كنيم و در مورد راه حل هاي متعددي براي حل مشكل بحث مي كنيم. اگر شما هم در كم رنگ كردن تلويزيون خود دچار مشكل شدهيد، توصيه مي كنيم تا پايان اين مقاله با ما بمانيد. ثبت نام آنلاين از طريق تلفن و يا با فرم زير به طوري كه ما مي توانيم بهترين تعميركار حرفه اي و با تجربه   اديب سرويس را به خانه خود ارسال كنيد تا در كوتاه ترين زمان ممكن تلويزيون را بررسي كنيد.

دليل كم رنگ كردن صفحه تلويزيون سامسونگ

راه حل كم رنگ شدن يا كم رنگ كردن مشكلات صفحه تلويزيون سامسونگ معمولاً از طريق تنظيمات تلويزيون رخ مي دهد و موارد اصلي كه بايد مشاهده شود عبارتند از:

خاموش كردن تابع تشخيص نور محيط.

تنظيمات صرفه جويي در قدرت را خاموش كنيد.

حالت تصوير را تغيير دهيد.

بررسي قدرت سيگنال، به روز رساني سيستم عامل تلويزيون، و اشكالات تلويزيون محيطي.

مدل هاي 2016 يا قديمي تر

سيستم> راه حل اكولوژيك> حسگر اكولوژيك> خاموش يا خاموش

مدل هاي 2017 يا جديدتر:

تشخيص> محيط عمومي> روشن يا خاموش

2) تنظيم نمايش تصوير تلويزيون در منو> تصوير> حالت تصوير براي يكي كه فراهم مي كند بهترين نور. شما همچنين مي توانيد ديگر تنظيمات روشنايي تلويزيون سامسونگ مانند نور پس انداز، روشنايي، روشنايي و غيره را از طريق اين منو تنظيم كنيد.

?) دليل كم بودن نور از صفحه تلويزيون سامسونگ ممكن است قدرت سيگنال ضعيف و كيفيت سيگنال تلويزيون متصل باشد. اطلاعات سيگنال را براي نقص ها بررسي كنيد. براي اين كار تنظيمات و مسير زير را از طريق دكمه Home يا Menu وارد كنيد:

تنظيمات> پشتيباني> تشخيص خود> اطلاعات سيگنال

?) تلويزيون هاي جانبي را يك به يك بررسي كنيد، اگر مشكل كم رنگ كردن تلويزيون سامسونگ تنها در هنگام استفاده از يكي از تلويزيون هاي جانبي مورد توجه قرار گيرد، پس مشكلي با تلويزيون ندارد. در اين حالت كابل متصل به تلويزيون معيوب را بررسي كنيد و با كابل ديگري كه مطمئن است بي خطر است امتحان كنيد. اگر مشكل حل شد، پس مشكل با كابل است، در غير اين صورت خود تلويزيون مشكل دارد.

5) تنظيم مجدد تنظيمات تصوير تلويزيون و مطمئن شويد كه اشكال ثابت شده است.

6) به روز رساني نرم افزار تلويزيون و سيستم عامل.

اگر مراحل فوق مسئله خاموشي تلويزيون را حل و فصل نمي كند، شما مي توانيد درخواست تعمير تلويزيون سامسونگ خود را از طريق فرم آنلاين يا تلفن ارسال كنيد.

منبع :  اشكالات متداول تلويزيون

 

https://logopond.com/RhonaCast4/profile/518119/?filter=&page=

https://www.yelp.ca/user_details?userid=3okR_axElv1cFTZV6-6lHQ

https://qiita.com/RhonaCast4

https://www.cplusplus.com/user/RhonaCast4/

https://8tracks.com/rhonacast4

http://www.authorstream.com/RhonaCast4/

https://gab.com/MoniBaird2/posts/107317960282889861

https://list.ly/rhonacast4/favorites

 

 

 

سنگ نماس ساختمان با يهترين قيمت را از سنگ وزين بخريد

سنگ ها به عنوان يكي از مهمترين و كاربردي ترين مصالح ساختماني به شمار مي روند كه آنها را مي توان به انواع اقسام مختلف دسته بندي نمود. انتخاب سنگ مناسب با توجه به كاربرد آن مهمترين كاري است كه بايد در هنگام خريد انجام دهيد. چنانچه مراكز معتبر را براي خريد سنگ انتخاب كرده باشيد هيچ گونه نگراني از اين بابت نخواهيد داشت پس انتخاب مركز خريد سنگ مهمترين موردي است كه بر كيفيت كار شما تاثير مي گذارد. سنگ لاشه، مرمر و تراورتن از جمله كاربردي ترين نوع سنگ ها هستند كه از آنها مي توان در بخش هاي مختلف ساختمان استفاده كرد. اما قبل از خريد سنگ مورد نظر بايد حتما اطلاعات كاملي در رابطه با هريك از سنگ ها كسب نموده و پس از اطمينان از ويژگي هاي سنگ، نسبت به تهيه آن اقدام كنيد. در اين مطلب اطلاعاتي در رابطه با لاشه سنگ و مرمر ارائه نموده ايم و خواهيد دانست كه چه سنگ هايي براي نماي ساختمان مناسب هستند. در ادامه با ما همراه باشيد:

لاشه سنگ

لاشه سنگ يكي از طبيعي ترين سنگ هايي است كه بدون هيچگونه فرآوري خاصي روانه بازار مي شود. لاشه سنگ ها در اثر انفجار در معادن سنگ به وجود مي آيند و مي توانيد آن را در انواع اندازه هاي مختلف مشاهده كنيد. لاشه سنگ هيچ شكل و طرح خاصي ندارد و چنانچه قصد استفاده از آن را داشته باشيد بايد گوشه هاي آن را بگيريد. لاشه سنگ ها داراي لبه هاي تيز هستند و اين لبه ها بايد گرفته شوند تا هم ظاهر زيبايي از آنها شاهد بوده و هم كارايي مورد نظر شما را داشته باشد. البته برخي از لاشه سنگ ها به عنوان پركننده مورد استفاده قرار مي گيرند كه در اين صورت نيازي به ساب زدن لبه هاي آن نيست. سنگ هاي لاشه بايد به صورت يكپارچه باشند و سنگ هاي لاشه لايه لايه مقاومت كمتري خواهند داشت و از اين رو چنانچه به دنبال خريد لاشه سنگ باكيفيت هستيد حتما به ساختار آن توجه داشته باشيد.

كاربرد لاشه سنگ

لاشه سنگ ها به دليل اينكه هيچ كارگاهي نديده و به صورت طبيعي مورد استفاده قرار مي گيرند ميزان قيمت پاييني دارند و از اين رو در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند. توجه داشته باشيد كه نبايد از سنگ لاشه انتظار سنگ تزييني را داشته باشيد و از اين رو اصلي ترين كاربرد اين نوع سنگ ها مربوط به كارهاي عمراني مي شود. از جمله مهمترين كاربردهاي سنگ لاشه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

-         استفاده از سنگ لاشه در پي ريزي و بناي ساختمان

-         استفاده در بخش هاي مختلف پل هاي سنگي

-         ساخت ديواري مستحكم براي ساخت سد

-         پودر شدن و استفاده به عنوان پودر سنگ

-         استفاده در ديوار هاي باغي و پي ريزي هاي ديوار

در ايران شاهد منابع متعددي از لاشه سنگ هستيم و از اين رو معمولا در نزديكي هريك از شهرهاي كشور مي توان معادن لاشه سنگ را مشاهده كرد.

 

سنگ مرمر

مرمر يكي ديگر از سنگ هاي پركاربرد ساختماني است كه كاربردهاي بسياري داشته و به عنوان سنگ تزيني نيز استفاده مي شود. سنگ هاي مرمر به عنوان كمياب ترين و گران ترين سنگ هاي ساختمان شناخته مي شوند و پس از صيقل دادن، ظاهر بسيار زيبايي پيدا مي كند و از اين رو مراكز لوكس و مجلل مورد استفاده قرار مي گيرد. يكي از اصلي ترين دلايلي كه باعث تمايز سنگ مرمر با ساير سنگ ها شده است را مي توان عبور دادن نور از خود دانست كه باعث زيبايي دل انگيزي در ساختار آن مي شود. اين سنگ به دليل طبع سرد خود باعث خنك تر شدن فضا نيز خواهد شد و به دليل افزايش ميزان اكسيژن خود، آرامش خاصي به دنبال خواهد داشت. سنگ هاي مرمر در انواع رنگ هاي مختلف به بازار عرضه مي شوند كه هر يك از رنگ هاي آن باعث تمايز در ميزان قيمت سنگ مرمر و همچنين ظاهر آن خواهند شد.

خريد سنگ مرمر

براي خريد سنگ مرمر راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت و در حالت كلي اين روش ها به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند. منظور از روش حضوري، مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند كه طبيعتا خريد از اين مراكز وقت زيادي را از شما خواهد گرفت و از اين رو خريد از وب سايت هاي اينترنتي فروش سنگ، محبوبيت بيشتري پيدا كرده است. مراكز متعددي در سطح فضاي مجازي فعاليت مي كنند كه شركت ما به عنوان يكي از بهترين ها در اين ميان شناخته شده و مي توانيد بهترين سنگ ها را از طريق سامانه شركت ما خريداري كنيد. توجه داشته باشيد كه سنگ هاي خريداري شده در كوتاه ترين زمان ممكن به اقصي نقاط كشور ارسال خواهند شد.

 

 

سنگ نماي ساختمان

نماي ساختمان يكي از مهمترين بخش هايي است كه زيبايي آن باعث خوش جلوه كردن ساختمان شما خواهد شد. انتخاب سنگ مناسب براي نما از اهميت ويژه اي برخوردار است. در انتخاب سنگ نما بايد به موارد مختلفي توجه داشته باشيد كه يكي از مهمترين آنها مربوط به وزن سنگ مي شود. سنگ انتخابي شما بايد وزن پاييني داشته باشد تا در اثر عوامل محيطي از ملات جدا نشود. البته امروزه از روش هاي مختلفي براي استحكام بيشتر سنگ نما استفاده مي شود. تراورتن يكي از بهترين انتخاب ها براي استفاده در نماي ساختمان است چرا كه هم قيمت پاييني داشته و هم مي توان آن را در رنگ هاي مختلف خريداري كرد.

قيمت سنگ نماي ساختمان

همگان به دنبال راه هايي هستند كه بهترين سنگ ها را با قيمت هاي پايين خريداري كنند. شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين سنگ هاي ساختماني با نازلترين ميزان قيمت ها نموده و با مراجعه به وب سايت اينترنتي شركت ما مي توانيد انواع اقسام سنگ ها را مشاهده كرده و به صورت دقيق قيمت سنگ نماي ساختمان را مورد بررسي قرار دهيد. مسئولين شركت ما با سياست فروش بيشتر با بهره كمتر، سنگ هاي مختلف را با نازلترين ميزان قيمت ها به فروش مي رسانند و اين بهترين فرصت براي خريد سنگ هاي مورد نيازتان خواهد بود.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

 

https://app.box.com/s/6gn0bb9nmsvgxcsy9xe1s3scndqrc4o7
http://seomypassion12.inube.com/blog/8839635//
https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/31442
https://seocamp1.siterubix.com/%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%86%da%af-%d9%85%d8%b1%d9%85%d8%b1-%d9%88-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/
http://vedadate.com/member/blog_post_view.php?postId=157922