انزال زود رس و راه درماني آن

 

انزال زودرس زماني اتفاق مي افتد كه مرد زودتر از آنچه كه همسرش دوست دارد در طول رابطه جنسي دچار انزال شود. انزال زودرس يك شكايت شايع جنسي است. برآوردها متفاوت است ، اما از هر 3 مرد 1 نفر مي گويند كه اين مشكل را در برخي مواقع تجربه مي كنند. براي درمان زود انزالي ميتوانيد با مشاور در ارتباط باشيد.

 

تا زماني كه به ندرت اتفاق مي افتد ، جاي نگراني نيست. با اين حال ، ممكن است با انزال زودرس تشخيص داده شود اگر:

هميشه يا تقريباً هميشه در عرض يك دقيقه پس از نفوذ انزال كنيد

نمي توانند انزال را در طول مقاربت در تمام يا تقريباً همه زمان ها به تأخير بيندازند

احساس ناراحتي و سرخوردگي كنيد و در نتيجه از صميميت جنسي اجتناب كنيد

هر دو عامل رواني و بيولوژيكي مي توانند در انزال زودرس نقش داشته باشند. اگرچه بسياري از مردان از صحبت كردن در مورد آن خجالت مي كشند ، اما انزال زودرس يك بيماري شايع و قابل درمان است. داروها ، مشاوره و تكنيك هاي جنسي كه انزال را به تأخير مي اندازد - يا تركيبي از اين موارد - مي تواند به بهبود رابطه جنسي براي شما و شريك زندگي شما كمك كند.

 

علائم

علامت اصلي انزال زودرس عدم توانايي در تاخير در انزال بيش از يك دقيقه پس از نفوذ است. با اين حال ، اين مشكل ممكن است در همه موقعيت هاي جنسي ، حتي در هنگام خودارضايي رخ دهد.

 

انزال زودرس را مي توان به صورت زير طبقه بندي كرد:

 

مادام العمر (اوليه). انزال زودرس مادام العمر در تمام يا تقريباً همه زمانها با اولين برخورد جنسي شما اتفاق مي افتد.

اكتسابي (ثانويه). انزال زودرس پس از تجربه جنسي قبلي بدون مشكلات انزالي ايجاد مي شود.

بسياري از مردان احساس مي كنند علائم انزال زودرس دارند ، اما علائم با معيارهاي تشخيصي زود انزالي مطابقت ندارد. در عوض اين مردان ممكن است انزال زودرس متغير طبيعي داشته باشند ، كه شامل دوره هاي زود انزالي و همچنين دوره هاي انزال طبيعي است.

 

زمان مراجعه به پزشك

 

در صورت انزال زودتر از آنچه مي خواهيد در اكثر روابط جنسي با پزشك خود مشورت كنيد. معمولاً براي مردان از بحث در مورد مسائل مربوط به سلامت جنسي احساس خجالت مي كنند ، اما اجازه ندهيد كه شما را از صحبت با پزشك باز دارد. انزال زودرس يك مشكل شايع و قابل درمان است.

 

براي برخي از مردان ، مكالمه با پزشك ممكن است نگراني هاي مربوط به انزال زودرس را كاهش دهد. به عنوان مثال ، شنيدن اينكه انزال زودرس گاه به گاه طبيعي است و زمان متوسط ??از شروع رابطه تا انزال حدود پنج دقيقه است ، ممكن است اطمينان بخش باشد.

لينك مطلب: https://t1p.de/2ouj

 

ويژگي هاي اصلي خريدآپارتمان در شيشلي استانبول

  • تهوي? هوا
  • بالكن
  • كافه
  • گرمايش مركزي
  • مهد كودك
  • كنترل دما
  • خدمات نظافت
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز

 

توضيحات ملك براي خريد در شيشلي استانبول

ترك گشت مفتخر است كه اين مجموعه از آپارتمان هاي لوكس را در استانبول پيش فروش نمايد. اين مجموعه در مركز شهر و در منطق? شيشلي و نزديك به تمام مراكز ديدني قسمت اروپايي شهر قرار دارد.

m3_zzv6.jpg

اين پروژه در محل? بومونتي انجام مي شود كه يكي از به روزترين محله هاي استانبول براي زندگي و گشت و گذار است. خيابان هاي پرزرق و برق، شب هاي زنده، رستوران هاي بسيار عالي، وجود مراكز خريد و نزديك بودن آن به تمام مكان هاي ديدني استانبول از جلمه قصر دلما باغچه، موز? آتاتورك و بسياري ديگر، از جاذبه هاي اين محل است.

 خريد خانه در استانبول اين محل تا ميدان تكسيم حدود 3.8 كيلومتر و تا سواحل بسفروس تنها 2 كيلومتر فاصله دارد و به دليل واقع شدن در مركز شهر و اهميت آن براي كارمندان عالي رتبه و توريست ها، محلي خوب براي سرمايه گذاري به حساب مي آيد. با استفاده از سيستم حمل و نقل عمومي مي توان به راحتي و ظرف 30 تا 35 دقيقه به فرودگاه جديد استانبول رسيد.

قيمت ملك در بومونتي بسيار بالاست، زيرا در مركز شهر قرار دارد. اما اگر قصد سرمايه گذاري در املاك استانبول را داريد، اين قيمت بالا در اجاره خانه خودش را نشان مي دهد و در درازمدت رشد زيادي خواهد داشت.

 

محل مجموعه و جزئيات خريد آپارتمان در شيشلي استانبول

خريد آپارتمان در استانبول اين مجموعه آپارتمان لوكس كه پيش فروش مي شود، در شيشلي و در نزديكي بومونتي هيلتون استانبول و چندين هتل لاكچري ديگر، در حال ساخت است. تا ميدان معروف تكسيم 5 دقيقه، تا سواحل بسفروس 2 تا 3 دقيقه و حدود 10 تا 12 دقيقه تا محل تاريخي سلطان احمد فاصله است.

با خريدآپارتمان در شيشلي استانبول اين ناحيه در مركز شهر از امكانات محلي بسياري برخوردار است، برخي از اين امكانات با پاي پياده و برخي ديگر با يك رانندگي كوتاه در دسترس است. از جمل? آنها مي توان به موزه ها، بيمارستان هاي خصوصي و دولتي، مدرسه براي تمام سنين، مراكز خريد، بار، رستوران، كافه غيره اشاره كرد.

قيمت اجاره خانه در استانبول  تا بزرگراه E-5 تنها 5 دقيقه فاصله است و نزديكترين ايستگاه مترو در فاصل? كوتاهي قرار دارد و دسترسي به تمام نقاط شهر و قسمت هاي اروپايي و آسيايي را آسان مي كنند.

ساخت و ساز در زميني به مساحت 18000 مترمربع و توسط سازنده اي مورد اعتماد در استانبول انجام مي شود. وي اطمينان مي دهد كه تمامي قوانين و آيين نامه هاي دولتي ساختمان در مورد زلزله، آتش سوزي و ايمني گاز رعايت شده و عايق گرما و صدا در ديوارها و كف اجرا شود.

اين مجتمع متشكل از يك برج مسكوني است كه 39 طبقه دارد و 638 آپارتمان در آن وجود دارد و هر يك از 1 تا 4 اتاق خواب دارند. يك بلوك كوچك اداري نيز دارد و بلوك سوم آن فضاي لازم براي يك هتل 5 ستاره و 18 واحد تجاري را فراهم مي كند كه تبديل به فروشگاه، رستوران و غيره مي شود. هم? اين ساختمان ها در ابتداي ژوئن 2021 تحويل داده مي شود.

پس از تكميل اين پروژه ساكنين آن از امكانات محلي زير برخوردار خواهند شد:

  • باغچه هاي سرسبز با حوضچه هاي تزئيني و آب نما
  • يك استخر بزرگ روباز و تراس حمام آفتاب
  • استخر سرپوشيد? گرم
  • مركز اسپا به همراه سونا و حمام تركي و غيره
  • يك مركز/باشگاه تناسب اندام
  • محل بازي كودكان
  • اتاق جلسات
  • خدمات پذيرش و نظافت
  • پاركينگ گاراژ
  • مسير پياده روي
  • آسانسور براي تمام طبقات

 

براي آرامش خاطر شما عزيزان تمامي اين فضاها با دوربين هاي مداربسته و خدمات امنيتي به صورت 24 ساعته حفاظت مي شود.

 

 

واحدهاي موجود و محدود? قيمت خريد ملك در استانبول

آپارتمان هاي 1 خوابه 69 مترمربع قيمت از 436000 دلار آمريكا

آپارتمان هاي 2 خوابه 118 مترمربع قيمت از 607000 دلار آمريكا

 

 

 

تخفيف در پرداخت نقدي يا اقساط ماهانه بدون سود

اجاره خانه در استانبول خريداران نقدي مي توانند از تخفيف 10 درصدي بر روي قيمت هاي بالا برخوردار شوند. اگر به دنبال خريد اقساطي هستيد، مي توانيد با 50% پيش پرداخت و اقساط مساوي 24 ماهه بدون سود، خريد خود را انجام دهيد.

توجه داشته باشيد كه تعداد كمي از واحدها در بلوك تكميل شد? اول موجود است كه تنها با پرداخت نقدي قابل خريد است:

آپارتمان هاي 1 خوابه 72 تا 151 مترمربع قيمت از 343000 تا 896000 دلار آمريكا

آپارتمان هاي 2 خوابه 112 تا 171 مترمربع قيمت از 555000 تا 1113000 دلار آمريكا

 

طراحي آپارتمان هاي لوكس در شيشلي

آپارتمان ها معماري متفاوتي دارند و طراحي فضاهاي نشيمنن روباز، باغچه هاي خصوصي، بالكن ها و تراس هاي بزرگ داراي ويوي درياي بسفروس،فرق دارد. هم? فضاها از لابي پذيرش قابل دسترس هستند و از طريق راه پله و آسانسورها مي توان به هر 39 طبقه دسترسي داشت.

درب هاي فولادي آپارتمان ها از طريق آيفون تصويري به درب ورودي لابي وصل مي شود.

آپارتمان ها به گاز طبيعي متصل مي شوند و سوخت گرمايش مركزي از اين طريق تأمين مي شود. همچنين واحدها مجهز به سيستم تهوي? هوا و سيستم تنظيم دما و جديدترين مدل سيستم هوشمند خانگي هستند كه اين امكان را مي دهد تا از هر نقطه اي از دنيا و از طريق اينترنت بتوانيد بر خان? خود نظارت داشته باشيد، دما را تنظيم كنيد، پرده ها را بكشيد يا امنيت آن را بررسي كنيد.

با خريدآپارتمان در شيشلي استانبول هر اتاق داراي نور طبيعي فراواني است كه از پنجره ها و درب هاي دوجدار? قدي پاسيو تأمين مي شوند و هم? آنها ويويي بي نظير از شهر و دريا دارند. همچنين واحدها داراي نورپردازي در شب هستند كه توسط LEDهاي مخفي و نورافكن هاي قابل تنظيم، فراهم مي شود.

كف واحدها تركيبي از سراميك در آشپزخانه و راهروها و لمينيت گرم در نشيمن و اتاق خواب ها كار مي شود.

در حمام ها از جديدترين لوازم بهداشتي استفاده شده و از كف تا سقف كاشي كاري مي شود.

اين آپارتمان هاي لوكس تمامي انتظارات شما را برآورده خواهند كرد. براي تفريح، براي سفرهاي كاري و زندگي دائمي با خانواده عالي هستند و انتخابي منحصربه فرد براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شوند. اين مجموعه در مركز شهر و محلي باپرستيژ قرار دارد و امكانات محلي آن بسيار زياد است. همچنين نزديك به مناطق ديدني معروف است و دسترسي خوبي به تمام مناطق شهر و فرودگاه دارد. همچنين خانه هاي آن ويويي عالي به درياي بسفروس و چراغ هاي شهر در شب دارند.

 

براي خريد خانه در شيشلي استانبول و دريافت جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل جديدتان نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

 

با پيشرفت علم و تكنولوژي وسايل مكانيكي و به دنبال آن استفاده افراد از اين وسايل افزايش يافته است اما همواره ترس از نقص در سيستم هاي مكانيكي و ايجاد حادثه با افراد همراه بوده است.اين در حالي است كه بيشتر حوادث بزرگ بر اثر اهميت ندادن به سرويس آسانسور و يا خطاي انساني اتفاق افتاده است. با آسانسور مانا همراه باشيد تا بيشتر در اين زمينه صحبت كنيم.

ترس از سقوط آسانسور

ترس از گير كردن در آسانسور و يا سقوط آسانسور همواره ذهن افراد را درگير مي كند، كه بر اساس آمار هاي سالانه، آسانسور ها 80 ميليارد بار جا به جا مي شوند و افراد را با خود جا به جا مي كنند اين در حالي است كه سالانه تنها 27 نفر جان خودر را در حوادث آسانسور از دست مي دهند.

پس شانس مردن در حوادث آسانسور 0.00000015 درصد است اين ميزان 16 برابر كم تر از مرگ ناشي از سقوط از پله ها و 15 برابر كم تر از خطر استفاده از پله برقي است. نصب آسانسور  https://asansormana.com/   به طور استاندارد داراي سري ايمني مي باشند كه از اتفاق افتادن هر حادثه آسانسور جلوگير مي كند.

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

بعضي از افراد معتقد ند كه اگر زمان سقوط آسانسور شروع به بالا و پايين پريدن كنند در زمان برخورد آسانسور با زمين در هوا معلق بوده و اين كار باعث جلوگيري از آسيب هاي ناشي از بررخورد كابين آسانسور با زمين مي شود، اما اين فكر بسيار غلط است، چون در زمان سقوط آسانسور شما زمان دقيق برخورد كابين آسانسور با زمين را نمي دانيد، كه كمي قبل از برخورد آسانسور با زمين به هوا بپريد همينطور وقتي شما به هوا مي پريد ديگر تعادلي در فرود خود نداشته و امكان دارد سر شما به سقف كابين آسانسور برخورد كند و يا زمان فرود با سر فرود بياييد.

بالا و پايين پريدن در زمان سقوط آسانسور به مراتب بهتر و خطر آن 10 برابر كم تر از آن است كه شما در زمان سقوط آسانسور ثابت بايستيد و كاري انجام ندهيد، ثابت ايستادن شما باعث مي شود كه همه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين از طريق پا به بدن شما وارد شده و در آخر صدمات جبران ناپذير به شما وارد مي شود.

در زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد تا كم ترين آسيب به ما وارد شود؟

بر اساس گفته هاي پژوهشگران دانشگاه ام اي تي اگر مي خواهيم شانس خود را براي آسيب نديدن در حوادث سقوط آسانسور بالا ببريم بايد در زمان سقوط آسانسور به پشت كف آسانسور دراز كشيده و يك دست اجسام نرمي كه همراه داريم مثل كيف يا كت را زير سر گذاشته تا از وارد شدن ضربه به سر جلوگيري كنيم و دست ديگر را روي صورت قرار داده تا اگر قطعاتي از كابين آسانسور سقوط كرد با صورت شما برخورد نكند، دراز كشيدن شما كف كابين آسانسور باعث مي شود كه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين به طور متوازن در همه بدن شما پخش شده و از آسيب ديدن اعضاي بدن شما جلوگيري شود.

در سال 1945 يك هواپيما با ساختمان امپاير استيت برخورد كرد و انفجار باعث پاره شده كابل هاي آسانسور و در آخر سقوط آسانسور شد، به طرز معجزه آسايي تنها مسافر آسانسور كه يك خانم بود با خوابين از پشت كف كابين آسانسور از سقوط آسانسورر از 75 طبقه جان سالم به در برد.

اگر در زمان سقوط آسانسور در كابين آسانسور تنها نبوديم چه بايد كرد؟

راه حل دراز كشيدن در كف كابين آسانسور در زمان سقوط آسانسور زماني عملي است كه شما در آسانسور تنها باشيد و در كابين آسانسور فضايي كافي وجود داشته باشد حال اگر در كابين آسانسور تنها نبوديد چه بايد كرد؟ شما بايد كف زمين بنشينيد و همه وسايل نرمي كه همراه داريد را زير خود قرار دهيد و ديگر افراد حاضر را تشويق كنيد تا با شما همراه شوند، در كل بايد گفت در زمان سقوط آسانسور شما بايد همه تلاش خود را انجام دهيد تا سطح تماس بدن خود با كف كابين آسانسور را افزايش دهيد.

آيا زمان كافي براي انجام دادن اين اقدامات زمان سقوط آسانسور وجود دارد؟

همانطور كه قبلا هم اشاره شده قطعات زيادي در آسانسور براي پيشگيري از سقوط در آسانسور هاي استاندارد تعبيه شده است و مي توان گفت احتمال سقوط يك آسانسور استاندارد كه به طور مرتب مورد سرويس و نگهداري آسانسور ماهانه قرار مي گيرد صفر است و فقط در صورتي يك آسانسور سقوط مي كند كه همه اين قطعات از كار افتاده باشند.

براي مثال مي توان گفت اگر همه كابل هاي آسانسور پاره شوند پاراشوت از سقوط آسانسور جلوگيري مي كند، حال اگر زماني آسانسوري سقوط كند مدت زماني طول مي كشد تا همه قطعات سري ايمني از كار بيافتد و شما در اين مدت زمان مي توانيد همه اقدامات ذكر شده را انجام دهيد. 

منبع :  https://asansormana.com/

 

آشنايي با پارتيشن تكجداره به عنوان بهترين جداكننده فضا پارتيشن در واقع نوعي جداسازي بدون استفاده از اجر و سيمان است. از طريق پارتيش به راحتي و با كم ترين هزينه مي توانيم يك فضا را اعم از كوچك يا بزرگ بودن به چند بخش تقسيم كنيم و ان را به فضايي خاص تر و پر كاربرد تر تبديل كنيم. اين پارتيشن ها براي فضاي داخلي منزل و محل كار بسيار مورد توجه قرار گرفتند. به علت داشتن طرح ها و رنگ هاي مختلف پارتتيشن ها سليقه هاي مختلف را به خود جذب مي كنند. براي انتخاب جنس پارتيشن بهتر است در ابتدا مزايا و معايب هر كدام را به دقت مطالعه كنيد و سپس بهترين ان را متناسب با فضاي مورد نظر انتخاب كنيد. نكات قابل توجه در طراحي پارتيشن در طراحي پارتيشن به فرم نيز بسيار توجه مي شود، به عنوان مثال مي توانيد از گره چيني، منبت كاري و ديگر هنرهاي تزئيني براي قسمت هايي از پارتيشن استفاده كنيد. قسمت هايي از محيط اداري كه فعاليت خاصي انجام مي شود توسط پارتيشن‌ هاي چوبي و شيشه اي كه مي تواند از نوع سند بلاست باشد و روي زمين پيچ شود، از يكديگر جدا مي شوند.   پارتيشن تك جداره پارتيشن تك جداره يكي از انواع پارتيشن ها مي باشد كه در تقسيم بندي و جدا سازي فضا ها از ان استفاده مي كنند و اين نوع از پارتيشن در بين مردم از محبوبيت بالايي برخوردار است و يكي از علت هاي ان مقرون به صرفه بودن ان است. پارتيشن تك جداره معمولاً با استفاده از يك پانل ام دي افي، شيشه اي يا آلومينيومي ساخته مي شوند؛ بنابراين چون اين نوع پارتيشن تنها متشكل از يك پانل است؛ عايق صدا و صوت نيست. ولي نحوه طراحي فريم انواع مختلف پارتيشن تك جداره به گونه اي است كه بتوان قفل و يراق روي اين نوع پارتيشن نصب كرد. اما علاوه بر اين مشخصات كه در بين تمام پارتيشن هاي تك جداره مشترك هستند بايد بگوييم كه بسته به ماده به كار برده شده در ساخت پارتيشن با ويژگي هاي متفاوتي روبه رو مي شويم.كاربرد هاي مختلف پارتيشن هاي تك جداره را مي توان تو اماكن مختلف از جمله اداره ، مزون ، شركت ، هتل ، فروشگاه هاي زنجيره اي و بزرگ ، خانه ها و … مشاهده كرد. يكي از مدل هاي رايج پارتيشن تك جداره با استفاده از يك پانل ام دي افي ?? ميلي متري تهيه مي شود. اگرچه پارتيشن هاي تك جداره كلاً عايق صوت و صدا نيستند اما ميزان نارسايي پارتيشن تك جداره ام دي اف نسبت به ساير مدل ها بيشتر است؛ علاوه بر اين پارتيشن تك جداره ام دي اف تاثير بسزايي در خلق يك فضاي خصوصي و كاملاً پوشيده دارد. همچنين مي توان با ابزار زدن سطوح اين نوع پارتيشن تك جداره، نمايي زيبا ايجاد كرد و پارتيشن را به يكي از لوازم دكوراتيو محيط تبديل نمود. پارتيشن تك جداره جنس هاي مختلف زيادي دارند از جمله مي توان به شيشه اي ، ام دي اف ، چوبي ، فلزي ، پرده اي و … اشاره كرد.   مزاياي استفاده از پارتيشن تك جداره كاربرد مناسب پارتيشن تك جداره به شكل مناسب و هماهنگ با محيط داراي مزايايي مي باشد كه مي تواند كاربري اين تجهيزات را به شكل مناسبي افزايش دهد. به طور كلي براي معرفي مزاياي استفاده از پارتيشن هاي تك جداره مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  • اين نوعپارتيشن داراي وزني سبك مي باشد از اين رو قابليت استفاده در مكان هاي مختلف را دارد و جا به جايي آن نيز به راحتي امكان پذير است.
  • پارتيشن تك جداره داراي قيمتي ارزان است از اين رو براي استفاده در انواع فضا مقرون به صرفه مي باشد و براي ساختمان هايي كه نيازي به هزينه بالا براي مجزا كردن قسمت هاي مختلف آن نيست و ترجيح بر تقسيم فضا با هزينه كم مي باشد اين نوع پارتيشن كارايي مناسبي دارد.
  • نصب و اجراي انواع پارتيشن تك جداره ساده است و با سرعت انجام مي شود از اين رو براي زماني كه تقسيم بندي هر نوع مكان به خصوص مكان هاي اداري و رسمي با سرعت بالا مورد نياز است با كاربرد پارتيشن تك جداره مي توان در زمان نصب صرفه جويي كرد.

اما پارتيشن هاي تك جداره، معايبي نيز دارند مانند: پارتيشن تك جداره از محبوبيت خاصي برخوردار است. با وجود مزاياي زيادي كه پارتيشن هاي تك جداره دارد برخي معايب را هم مي توان در ان پيدا كرد كه برخي از ان ها شامل:

  • پارتيشن تك جداره خاصيت آكوستيكي ندارد.
  • پارتيشن تك جداره عايق حرارات و گرما نيست.

قيمت پارتيشن تك جداره تنوع پارتيشن هاي تكجداره بسيار بالا مي باشد و همين امر موجب شده تا اين محصول با قيمت هاي مختلفي به بازار عرضه گردد تا تمام افراد بتوانند با توجه به نياز و سليقه خود آن را تهيه نمايند و مورد استفاده قرار دهند. پارتيشن هاي تك جداره را طوري مي سازند تا از استحكام بالايي برخوردار باشند و افراد بتوانند در مدت طولاني تري از ان بهره ببرند و از هزينه هاي بي شماري هم چون ديوار كشي و تخريب ديوار جلوگيري به عمل آورد. پارتيشن هاي تك جداره را مي توان در سايز، ارتفاع و عرض مورد نظر سفارش داد كه با توجه به تغيير هريك از اين پارا مترها قيمت پارتيشن متفاوت مي باشد ولي در ميان ساير مدل پارتيشن هاي توليد شده، پارتيشن هاي تك جداره از قيمت بسيار مناسب تري برخوردار هستند و به همين جهت گزينه مناسبي براي استفاده در سازمان ها به شمار مي آيند. كاربرد پارتيشن تك جداره در فضاي اداري در اكثر شركت ها و اداره ها افراد به دنبال اين هستند كه حريم خصوصي داشته باشند و از اينكه فضاي محل كار تقسيم بندي مناسبي نداشته باشد شكايت مي كننند. هم چنين بالا بودن هزينه هاي مورد نياز براي ديوار كشي بهترين و تنها راه حل استفاده از پارتشن هاي تك جداره مي باشد. استفاده از پارتيشن تك جداره اين امكان را فراهم مي آورد تا كارمندان از مزاحمت و رفت و آمد هاي موجود در سازمان ايزوله گردند. . پارتيشن هاي تك جداره به گونه اي طراحي شده اند كه در صورت عدم نياز مي توان به آساني براي جداسازي آن ها اقدام نمود و در كوتاه ترين زمان ممكن ساختمان را به همان حالت اول تغيير داد.      

 

نصب سايبان | يافتن سايبان با دوام

وقتي شركتي را براي نصب سايبان انتخاب مي كنيد ، دانستن نحوه تشخيص يك سايبان خوش ساخت و با دوام و طولاني مدت از سايه بان با كيفيت كمتر مي تواند مفيد باشد. از اين گذشته ، همه نصب كننده هاي سايبان از توليد كنندگان يكسان استفاده نمي كنند ، بنابراين ضروري است بدانيد اگر مي خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه نصب سايبان شما براي سالهاي آينده دوام مي آورد ، به دنبال چه چيزي باشيد.

 

در اينجا چند سوال وجود دارد كه ممكن است بخواهيد قبل از نصب سايبان بپرسيد:

 

    سايبان چه نوع پارچه اي دارد؟

        از نظر دوام ، پارچه سايبان مهم است. پارچه ها معمولاً از يكي از دو ماده ، الياف طبيعي يا الياف مصنوعي بافته مي شوند. پارچه هايي كه از الياف مصنوعي بافته شده اند - مانند اكريليك - دوام بيشتري نسبت به پارچه هاي بافته شده از الياف طبيعي - مانند پنبه - دارند ، زيرا در برابر رشد كپك و كپك مقاومت مي كنند.

    براي رنگ آميزي پارچه از چه روشي استفاده مي شود؟

        برخي از پارچه ها بافته مي شوند و سپس با لايه رنگ آميزي رنگ آميزي مي شوند. اين ايده آل نيست زيرا وقتي در معرض عناصر قرار بگيريد ، لايه رنگ مي تواند محو ، پوست كنده و اجرا شود. راه ديگر رنگ آميزي سايبان ، رنگ آميزي الياف قبل از بافتن آنها در خود پارچه است. به اين ترتيب ، سايبان تا انتها رنگ آميزي مي شود ، بنابراين نيازي به نگراني در مورد محو شدن ، لايه برداري يا دويدن رنگ ها نخواهيد داشت.

    فريم سايبان چقدر محكم است؟

        چه سايبان شما ثابت باشد و چه جمع شود ، نصب آن در نماي بيروني خانه شما دائمي خواهد بود. براي اطمينان از مقاومت در برابر عناصر ، ضروري است كه قاب سايبان از فلز محكم ساخته شده باشد.

sayehban.co

از سال 1981 پيشرو در توليد سايبان هاي متحرك سفارشي بوده است. اگر به دنبال شركتي هستيد كه خدمات استثنايي نصب سايبان را ارائه مي دهد ، همين امروز با ما تماس بگيريد و يكي از نمايندگان ما خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع :

http://labboos.royablog.ir/post/181/%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%83%D9%88%D9%84%D8%B1+

http://darpanahekhoda.royablog.ir/post/167/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%8A+%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9+%D8%B3%D8%A7%D9%8A%D8%A8%D8%A7%D9%86+%D9%88+%D9%82%D9%8A%D9%85%D8%AA+%D8%A2%D9%86

 

https://matchguaranty.com/activity/p/398341/

http://truehickman42.booklikes.com/post/4472135/

https://www.careeranna.com/online/activity/p/97962/

https://www.launchora.com/story/1628593143--0

https://all4webs.com/piepimple5/158715751740157615751606-17051?10586=42697

https://app.box.com/s/uywlrwpyy3goo25c8a5fypmnm23r332d

http://seomypassion12.inube.com/blog/8803689//

 

 

 

با حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

كاربرد حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) چيست؟

حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني )

در نهايت مي توان گفت كه نصب حفاظ درب ضد سرقت ( آكاردئوني ) كاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت چيست؟

زماني كه مي گوييم حفاظ آهني مدرن و با امنيت در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها حفاظ آهني مدرن و با امنيت گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به حفاظ آهني مدرن و با امنيت نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع حفاظ آهني مدرن و با امنيت آشنا كنيم.

درب آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ آهني مدرن و با امنيت بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني مدرن ، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

 

سايبان كولر

هرچقدر فضاي اطراف كولر خود را خنك‌تر نگه‌داريد، عملكرد بهتري خواهد داشت. نصب سايبان كولر هزينه بسيار كمي دارد اما در عوض:

  • كيفيت هواي آن را چندين برابر بهبود مي‌بخشد.
  • عمر بدنه و ماندگاري كولر بيشتر خواهد شد.
  • كولر ديرتر دچار فرسايش مي‌شود.

اگر كولرتان در تماس با تابش نورآفتاب، باد و باران و... قرار دارد. حتما يك سايبان مناسب براي آن تهيه كنيد اما دقت داشته باشيد كه نصب سازه سايبان بايد به گونه‌اي باشد كه در برابر وزش بادهاي شديد دچار اسيب يا سقوط نشود.0

m2_f8gm.jpg

سايبان برقي

سايبان ريموت دار نوع جديدتري از انواع سايبان است كه قابليت تحرك و جمع شدن دارد. سيستم حركتي اين سايبان توسط يك موتور برقي كار مي‌كند. شما مي‌توانيد باز و بسته شدن اين سايبان را از راه دور كنترل كنيد. البته بايد بدانيد كه اين مزيت‌ها هزينه بيشتري نيز در بر دارد. سايبان برقي بيشتر به نگه ‌داري و تعمير نياز دارد اما اگر توسط يك تيم حرفه‌اي ساخته شود، يك پوشش ايده‌ال براي حفاظت از خانه، مغازه، بالكن و ... است.

https://sayehban.co/  سايبان منصف

سايبان چتري

كاربرد سايبان‌ها ديگر محدود به نقش محافظتي آن‌ها نيست. در سال‌هاي اخير نصب سايبان‌هاي سيار يا چتري بسيار رايج شده است. از اين سايبان‌ها مي‌توان در پشت بام، حياط خانه و ويلا، سواحل تفريحي و مكان‌هاي ديگر استفاده كرد. اين سايبان‌ها معمولا وزن كمي دارند و جابه‌جايي آن‌ها آسان است. فضاي دل‌نشيني براي هواخوري ايجاد مي‌كند و نصب آن راحت است. از سايبان چتري در فضاهاي كوچك نيز مي‌توان استفاده كرد.

نكاتي در مورد خريد سايبان

  1. كيفيت جنس سايبان: اولين عامل در تعيين كيفيت سايبان جنس آن است. بعضي سايبان‌ها بعد از مدتي دچار پوسيدگي و خوردگي مي‌شوند. قبل از سفارش اين نكته را با شركت موردنظر مطرح كنيد و از آن‌ها ضمانت كيفيت جنس بخواهيد.
  2. ضد آب و ضد اشتعال بودن پارچه: هنگام سفارش سايبان پارچه‌اي تاكيد كنيد كه پارچه نسوز و ضدآب مي‌خواهيد.
  3. سازه سايبان: قسمت سازه سايبان كه نگه‌دارنده آن است، از آهن، الومينيوم، فولاد و... ساخته مي‌شود. سازه بسيار سبك يا بسيار سنگين سايبان را دچار نقص مي‌كند. پس وزن سازه و ابعاد آن بايد متناسب باشد.
  4. موتور سايبان برقي: اگر سايبان برقي سفارش مي‌دهيد، بيشتر دقت كنيد كه چه نوع موتوري سفارش دهيد، سرعت كار ريموت را بارها امتحان كنيد.

اگر فروشگاه موردنظر را با دقت انتخاب كنيد، لازم نيست در خصوص خريد نگران باشيد. در شركت‌هاي معتبر مشاوران فروش تمامي نكات را با دقت به شما خواهند گفت‌.

 

 

خط افقي و عمودي در تلويزيون سوني، الجي و سامسونگ

وقتي خطوط افقي يا عمودي روي صفحه تلويزيون ظاهر مي شوند، با آزمايش تصوير تلويزيون، بررسي اتصالات كابل ها و بررسي عملكرد صحيح تلويزيون هاي خارجي، دليل اصلي را شناسايي كنيد. بررسي كنيد كه خطوط افقي يا عمودي روي صفحه تلويزيون متحرك مي باشند يا دائمي؟

اگر خطوط متزلزل مي شوند، منبع ورودي كابل اتصال را بررسي كنيد تا ببينيد كه به درستي وصل شده اند. كابل ها را جدا كرده و دوباره وصل كرده و تصوير را بررسي كنيد.

كانال هاي مختلف تلويزيون را بررسي كرده و ببينيد كه خطوط عمودي يا افقي روي همه كانال ها وجود دارد. اگر اين اين بود، ورودي هاي مختلف تلويزيون را هم امتحان كنيد تا مطمئن شويد كه خطوط در همه آن ها ديده مي شوند يا خير.

اگر خطوط در همه ورودي ها وجود دارد، يك بررسي تصوير را اجرا كنيد.

نحوه بررسي تصوير تلويزيون سامسونگ

براي بررسي تصوير در تلويزيون سامسونگ گزينه HOME يا MENU را روي ريموت كنترل فشار دهيد، بعد از منوي ظاهر شده مسير زير را انتخاب كنيد.

پشتيباني> خود بررسي> آزمايش تصوير

Settings> Support> Self Diagnosis> picture test

تلويزيون شما اسكن خود را شروع مي كند. تصوير تستي روي صفحه تلويزيون شما ظاهر مي شود. اگر در تصوير نمايش داده شده شاهد خطوط عمودي روي صفحه تلويزيون سامسونگ و يا خطوط افقي بوديد بايد از يك كارشناس براي بررسي اشكال و تعمير تلويزيون سامسونگ خود كمك بگيريد. سرويس تي وي سال هاست كه تعمير تلويزيون سامسونگ را در سريع ترين زمان ممكن انجام ميدهد و با وجود اينكه نمايندگي تلويزيون سامسونگ ناست توانسته است در سال هاي گذشته به صدها هزار نفر از مشتركين سامسونگ كه ضمانت تلويزيون آن ها به پايان رسيده است خدمات ارائه كند.

نحوه بررسي تصوير تلويزيون ال جي

براي بررسي تصوير در تلويزيون ال جي گزينه HOME يا MENU را روي ريموت كنترل فشار دهيد، بعد از منوي ظاهر شده مسير زير را انتخاب كنيد.

به منوي تنظيمات> تصوير> بررسي تصوير برويد.

Settings > Picture> pictur test

اگر در تصوير نمايش داده شده شاهد خطوط عمودي روي صفحه تلويزيون ال جي و يا خطوط افقي بوديد و ضمانت تلويزيون شما به پايان نرسيده، بايد از نمايندگي تلويزيون ال جي براي تعمير تلويزيون ال جي خود كمك بگيريد و اگر ضمانت تلويزيون شما با پايان رسيده است ميتوانيد از طريق تماس تلفني و يا به صورت آنلاين درخواست خود را در سرويس تي وي ثبت كنيد تا متخصصين ما در سريع ترين زمان ممكن براي هماهنگي با شما تماس بگيرند.

نحوه بررسي تصوير در تلويزيون سوني

دكمه MENU را در ريموت كنترل فشار دهيد؛ بعد به مسير زير برويد:

Apps> Help

در زير Top support solutions گزينه Problem diagnosis را انتخاب كنيد. اگر اين گزينه را نداريد به مرحله بعد برويد.

مسير زير را انتخاب كنيد:

Picture> Sound symptoms

بعد گزينه start را انتخاب كنيد. تلويزيون شما گروه اي از تصاوير و صداها را براي آزمايش صفحه نمايش و صدا پخش مي كند.

براي لغو بررسي تصوير، دكمه Back را در ريموت كنترل فشار دهيد.

در پايان آزمون روي صفحه تلويزيون شما پيامتست تصوير و صدا كامل است!ظاهر مي شود.

گزينه Finish را براي پايان بررسي تصوير تلويزيون سوني انتخاب كنيد.

براي تكرار بررسي تصوير، گزينه Restart the test يا Start again را انتخاب كنيد.

ما در سرويس تي وي سالهاست كه خدمات تلويزيون سوني را به مراجعين تلويزيونات سوني ارائه ميكنيم و اگر براي تعمير تلويزيون سوني خود به كمك نياز داشتيد كافيست به صورت آنلاين و يا تلفني درخواست خود را ثبت كنيد تا متخصصين ما در سريع ترين زمان ممكن براي هماهنگي با شما تماس بگيرند. اگر ضمانت تلويزيون شما به پايان نرسيده ميتوانيد با نمايندگي تلويزيون سوني تماس بگيريد تا بدون دريافت هزينه اشكال تلويزيون شما را حل كنند.

اگر خطوط در همه كانال ها ظاهر مي شوند اما نه در همه ورودي ها و برنامه ها:

در اين حالت، مسئله به احتمال زياد خود تلويزيون است امكان دارد ورودي كابل ها شل يا خراب شده باشند و در نتيجه به احتمال زياد به خدمات تعمير تلويزيون نياز داشته باشد.

قبل از درخواست خدمات تعمير، سعي كنيد تلويزيون را به تنظيمات كارخانه برگردانيد. اين به شما كمك مي كند تا مشخص كنيد اشكال از نرم افزار يا سخت افزار است. براي اين كار به منو زير برويد:

Settings > General

گزينه Reset to Initial Settings را كليك كنيد.

براي ريست تلويزيون، دستورالعمل هاي نمايش داده شده را دنبال كرده و بعد تلويزيون را دوباره راه اندازي كنيد.

توجه: در مراحل رسيت تلويزيون از شما رمز تلويزيون درخواست مي شود. اگر رمز را تغيير نداده باشيد به صورت پيش فرض 0،0،0،0 يا 1،2،3،4 خواهد بود.

خيلي از مواقع دليل خطوط عمودي يا افقي در صفحه تلويزيون، قطع شدن اطلاعات تصوير به علت اشكالات است كه بر اثر كاركرد طولاني مدت تلويزيون و يا عواملي مثل ضربه خوردن به تلويزيون به وجود مي آيند. بعضي از مواقع اشكال ظاهر شدن خطوط افقي و عمودي روي تصوير تلويزيون، قابل تعمير بوده و بعضي از مواقع تنها راه چاره تعويض پنل تلويزيون است كه هزينه زيادي در بر خواهد داشت و گاهي مقرون به صرفه نيست؛ اما در هر صورت كار تعويض پنل تلويزيون بسيار حساس است و بايد حتما توسط تعميركار متخصص و مجرب انجام شود.